3-4 főt várnék a 3. játéknapon. Hogy a karakteralkotások közül a Tetemre hívás 2.9, 3.0-t, esetleg a pyarr kampány automatizált karakteralkotását, vagy a Hősök Napja bármely megoldását választjátok, az a Ti döntésetek, csak legyen a csapat egységes.

Egy esküvő fontos állomás az ember lánya életében. Egy második esküvő (illetve, legyünk pontosak, egy plusz egyedik) még inkább.

Val lehangoltan nézte a napsütötte teraszról a szolgák hadát, amint azok az elhagyott holmikat, a későbbi javításra szoruló bútorokat és a szanaszét heverő ruhadarabokat gyűjtötték egybe a kert változatos zugaiból.

Ugyan ki, és főleg miért dobálja szét a ruháit más ember esküvőjén?! Val sóhajtott. Igazából nem akarta tudni. Két sokkal fontosabb dolog is foglalkoztatta. Illetve, egy plusz egy. Az első, hogy szeretett férje hazatér tizenegy nap múlva. Addigra… meg kellene tisztulni ezektől a rémes emlékektől. A második… bár lássuk be, ezt nyugodtan lehet _tényleg másodiknak_ nevezni, kyr számmisztika ide vagy oda, az a rettenetes megaláztatás, ami ma érte.

Sápadt orcája vörösbe váltott, hosszú, elegáns ujjai fehérre szorultak a teraszkorláton.

A roppanásra felriadt. Felhördült, mint a sebzett vad, amint meglátta a markában maradt korlátvasat. Dühösen a bokorba hajította (egy szolga lehajtott fejjel azonnal odarohant, és áthelyezte a törött vasdarabot a renoválásra szoruló tárgyak kupacába) majd beviharzott a kúriába.

Igazán dühös volt. Mi több, bosszúra szomjazott. Szokatlan egy érzés, szinte ismeretlen számára, de itt volt az érzés, nem ment el, és a fülébe duruzsolt.

Meg kell szabadulnia az érzéstől. Igazság, visszavágás, bosszú… talán nem is kell választania közülük. Megkapja mind a hármat. Megkapja, magához öleli őket, aztán megszabadul tőlük, és éli tovább az erioni Palotanegyed-beli kyr nemesek életét, amire született. Amire egy életet várt. Béke lesz és boldogság.

Ha azt az átkozott, nemtelen Arel-papot a föld alól is kell előásnia, hogy utána a földbe tiporja vissza, akkor is.

Természetesen szabályosan, törvényesen, kalandozók által, ahogy az a dolgok rendje.

Bár talán félrevezető lehet (mert a hangulatkeltőknek szokásuk félrevezetők lenni) a fenti, 3717-es erioni kaland beugrója, igazából a történet nem pont arról fog szólni, hogy jöjjön az easy mode-on felnőtt, halálkáosz ölősparti, mert annak a nemes megbízó örül Sőt, „normális” karakterek valamennyire talán előnyben vannak, de lehet, hogy csak én képzelem, hogy nekik a kaland talán szórakoztatóbb. Gyertek, és majd kiderül

Karakterek, egyébb információk kommentbe vagy itt: vargaigorfacebook@gmail.com

Vii – Ásó, kapa, nagy harag

15 thoughts on “Vii – Ásó, kapa, nagy harag

  • Jól meg is ragadom az alkalmat, hogy sok éves lemaradásomat pótoljom Vii mesternél! A karakter még nem kiforrodt, de hogy jövök az tuti! 🙂

  • Én is jövök! A lehetséges karakterek elősztorija kész van, csak a számokkal kell babrálnom! Amúgy azokat bedobhatom ide, vagy privibe kell?

  • Közben kiegészítettük egy mail címmel, sztem a karaktert ott!

  • Akár lehetne csapatkoncepciónk is ha már. 😉 Például megbeszélni, hogy melyik karialkotás szerint legyünk. Én a tábor főkalandjához lévő aktuális Hősök Napja variánst javaslom.

  • Az számomra is megfelel, koncepció ügyileg pedig rugalmas vagyok 🙂

  • Senki személye ellen nincs kifogásom, de már kétszer meséltem a kalandot, és 5-6 játékosnak – a tapasztalatok alapján – nem igazán van benne elég szál, elég esemény. Inkább megpróbálnám 2 x 3 főnek lemesélni, vagy nem tudom… majd megbeszéljük 🙂

    Rövid ez a hét nap… két hét kellene legalább 🙂

  • Oké, akkor majd máskor. Ugyan ezen a napon lesz 7 tenger, arra átmegyek.

  • Akkor javallom, hogy mi majd pótoljuk az elmaradásunkat, és akkor ideális a látszám és elmék én is kalózkodni!

  • Szeretnénk jelentkezni Krisztával erre a játékra, amennyiben beférünk.

  • Valamit majd kitalálunk… mesélek többször, vagy ilyenek 🙂

  • Nekem bármilyen karakter megfelel, aki nem hal bele Erionba, és a játékos úgy érzi, passzol a karakterhez valamennyire a kalandhoz a hangulatkeltő alapján 🙂

Vélemény, hozzászólás?