A sötétlő távoli jövőben nincs béke …

Nyári összejövetelünk alkalmával csütörtökön szeretném megidézni a távoli jövő névtelen hőseit, hogy újra bizonyíthassák, a Birodalmi Gárda áldozata nélkül az Imperium gyorsan a rá leselkedő számtalan veszély áldozatává válna.

VILÁG

Rövid kinyesés a wiki oldalról, hogy álljon itt egy kis bemutató a világról:

A Warhammer 40 000 játékvilágát legkönnyebben gótikus sci-fi-fantasy univerzumként jellemezhetjük, a jelentől hozzávetőlegesen 38 991 évvel egy elképzelt jövőbe, a 41. évezredbe helyezve.

Az anyagi világ (a „matérium”), a Tejút galaxis, melynek nagy része az Imperium irányítása alatt áll. A fénynél gyorsabb bolygóközi utazást az univerzum egy másik síkja teszi lehetővé, a hipertér, az „immatérium”. Az immatérium a Káosz birodalma, káosz-lények és a Káosz isteneinek lakhelye: Khorne (a düh, a vérontás és a háború istene), Tzeentch (a becsvágyás, a manipuláció, a változás, az illúzió, cselszövés és boszorkányság istene), Slaanesh (a gyönyör, a fájdalom, a romlottság, a gőg és a hanyatlás istene) és Nurgle (a betegségek, a romlás és az elmúlás istene). A Káosz a valós világegyetemet is állandóan fenyegeti, képes megrontani az embereket és a birodalmi katonákat, mutánsokat és démonokat megidézve. A Káoszt vonzzák az erős pszichikai képességekkel rendelkezők.

Emberiség

Az Imperium egy galaktikus birodalom, mely több millió csillagrendszert tartalmaz. A központja a Szent Terra, a valódi Föld. Innen irányítja az Istencsászár a birodalmat és bocsátja ki az Astronomicant, egy masszív pszichikai jelzőfényt, melynek segítségével irányítják a navigátorok a hipertérben a hajókat, lehetővé téve a fénysebességnél gyorsabb utazást. A birodalom számtalan trillió polgára imádkozik az emberiség uralkodója, védője és apjaként 10 000 éve arany trónprotézisbe zárt Császárhoz.

Az emberiség haderejének az elitjét Űrgárdisták a gerincét pedig a Birodalmi Gárda (Imperial Guard) alkotja. A Gárda sokkal több katonával rendelkezik, azonban egyes harcosai nem olyan kiemelkedő képességűek. Erősebben támaszkodnak járműveikre is (páncélosok, tüzérség). A Birodalmi Gárda különleges tagjai a komisszárok. Leginkább a Szovjetunió politikai tisztjeire emlékeztetnek, szerepük a morál és Birodalom iránti elkötelezettség fenntartása.

Training Manual, Penal Legion, Suicide Bomb Squads:

„Statistically, you will almost certainly die when assaulting a well-maintained fortress with a competent commander. You must strive to make your death useful.”

A JÁTÉK

A tábor második napján szeretnék sort keríteni a játékra, amelyre 3-4 játékost várok szeretettel. A karakterek elkészítése a szokásos random meséknél kicsit több együttműködést igényel a játékosok részéről, mint általában.

  1. Szükséges lenne eldönteni először is, hogy a játékosok a Gárda melyik regimentjének a tagjai. A választás az alábbiakra korlátozódik a tavaszi kalandban:
  • Cadian Shock Troops –Cadia erődvilágának leszármazottai, ahol minden egyes ember hadköteles. A világ az Iszonyat Szeme közelében helyezkedik el és mint olyan az első védelmi vonal a káosz erőivel szemben.
  • Death Korps of Krieg. Hírhedten zord és fatalista harcosok, azon igyekeznek, hogy engesztelést hozzanak bolygójuk korábbi lázadásáért, azzal, hogy dicsőséges halált halnak az Imperium szolgálatában. Ennek megfelelően rendszeresen kérik, hogy a galaxis leghalálosabb háborús övezeteiben kerüljenek bevetésre.
  • Maccabian Janissaries. A Calixis szektor szentélyvilágáról származó elit fanatikus haderő, díszes páncélzatban, szolgálatukat zarándoklatnak tekintik a Császár akaratának végrehajtásaként. A Janissarok sosem térnek vissza szülőbolygójukra, ha egyszer bekerültek a regimentbe. Az ezred tagjai hagyományosan visszautasítják a nyugdíjazást és távoli világokon folytatják a harcot.
  • Mordian Iron Guard. Mordian egy kicsi, de sűrűn lakott bolyvilág. Otthon rendfenntartóként és véderőként működnek, belőlük válogatják ki a gárdistákat. Sorkatonák, nem a rejtőzést, hanem a frontális támadást kedvelik. Különösen nagy súlya van a fegyelemnek és a parancsnoki láncolatnak.
  • Vostroyan Firstborn. A Hórusz eretnekség alatt nem küldtek katonákat az Imperium megsegítésére, mondván az ipari termelés fontosabb. Azóta viszont minden család elsőszülöttje csatlakozik a Gárdához. Vostroya egy fagyos gyárvilág, szövetségben a Mars Adeptus Mechanicusaival.

Victory is achieved through mettle.

Glory is achieved through metal.

Uttica 1st Tank Company motto

 

  1. A karakterek az alábbi opciók közül választhatnak fentieken belül, a nevek azt hiszem magukért beszélnek:
  • Nehézfegyveres
  • Medic –
  • Operator
  • Sergeant
  • Weapon specialist

 

  1. A csapatban lehetőség szerint kellene egy támogató karakter az alábbiak közül, itt már némi magyarázatot is találhattok:
  • Comissar, a csapatok harci moráljának fenntartásáért felelős. Képes félelmet kiváltani a katonáiból, vagy kivégzéssel motiválni őket.
  • Ministorum Priest. Pap, aki a katonák lelki üdvéért felel, természetesen lángszóróval.
  • Nagy méretű abhumán faj, rendkívüli erővel rendelkeznek, valamennyivel jobban tűrik a sérüléseket.
  • Ratling – patkányszerzet. Mesterlövészek.
  • Pszi használó karaktertípus.
  • Storm Trooper – rohamosztagos, a Gárda elit egysége.
  • Tech-pap – gépmániás féleretnekek, akik elengedhetetlenek a Gárda gépeinek működtetéséhez.

 

When you decide to die, remember to give your enemy the same honour.

Commissar Grenville

 

A karaktereket egységesen 1500 XP-re kell majd kialakítani a felszereléssel nem kell törődni “the Emperor provides” A nem inkvizitor karakterek ismerik egymást legalább látásból, jómagam vinni fogok néhány előre kidolgozott karaktert a táborba. A játékrendszer az FFG Only War Core Rulebook bajtárs rendszert nem fogjuk alkalmazni.

https://www.youtube.com/watch?v=8JR2CU4ApCI&t=1s

 

”Who told you to die? Keep fighting!

Commissar Otto Xavier

Bodri – Only War

One thought on “Bodri – Only War

  • Jelentkezek! Amiket szívesen hoznék: operator (lehetőleg tankba vagy walkerbe), heavy gunner, vagy medic. A felsorolt támogatókat meghagynám másnak.

Vélemény, hozzászólás?