Sixy: Erion – a Fogadónegyed térképe

A 2011-es Átkozott Fészkekben kampány zárókalandjának helyszíne Erion Fogadónegyede volt. Nem éreztük szükségét, hogy akkor külön térképet rajzoljunk a modul mellé, de Sixy, önszorgalomból a saját meséjéhez a Sötétség Átkából megrajzolta a környéket vázlatosan feltüntetve a fontosabb helyszíneket, érdekesebb látnivalókat. Eltartott egy kis ideig, mire mint a sajtot kiénekeltük a szájából, de neki köszönhetően ennyi idő után is teljesebb ez az egy korszakot lezáró kalandmodul.

M.A.G.U.S. Örökség szerepjáték kiégészítő

„Megváltozott a világ, vagy csak mi magunk változunk meg, egyre megy. A szokásaink, az igényeink, a hétköznapjaink, a fiataljaink mind mások lettek. Mi, akik egykor a túloldalon ültünk, felismertük ezt és elhatároztuk, hogy új életet lehelünk a hazai szerepjátszásba, melynek legfőbb tartópillére a „mágus”. Alapos, hosszan tartó hadviselésre készültünk fel, hogy munkánk eredménye tartós lehessen.”

Ynevi bestiák 2

„Az Ynevi bestiák 2-t a hasonló című cikkem folytatásának szánom. A cél ugyanaz, mint ahogy a rendszer sem változott, azonos a bestiáriummal, illetve az első résszel.
A kiegészítő házi, tehát használata opcionális. Javaslom továbbá, hogy elsősorban KM-ek olvassák, mivel a játékosok így találkozhatnak olyan lényekkel, amelyeket tényleg nem ismernek.”

Amundok – A tökéletesség eszményének rabszolgái

„Sajátos lelki alkatuk folytán az amundok viselkedésében és egymáshoz való viszonyában domináns szerepet játszanak az érzéki és érzelmi impulzusok. Ösztönös reakcióik és tudatos döntéseik egyaránt erősen alárendeltek e benyomásoknak – sokkal erősebben, mint ahogy azt az elfszabású fajoktól megszoktuk –, így az érzelem és az indulat a szemükben tökéletes és elégséges érve és mozgatórugója az egyén viselkedésének.”

Ynevi bestiák

Ynevi bestiák

Az Ynevi bestiák című cikkben néhány ynevi lényt szeretnék bemutatni, a Bestiárium rendszeréhez hasonlóan. A cikkben az általam alkotott, játékosaim segítségével kitalált lények leírása szerepel, terveim szerint több részen keresztül. A kiegészítő célja, hogy új lényeket mutasson be Ynev hatalmas világáról, új bestiákat adjon a kalandmesterek kezébe, és új ellenfeleket teremtsen a játékosoknak. A kiegészítő házi, tehát használata opcionális. Javaslom továbbá, hogy elsősorban KM-ek olvassák, mivel a játékosok így találkozhatnak olyan lényekkel, amelyeket tényleg nem ismernek.