„Annyi csillag van az égen, // Nézd, milyen magasan vannak. // Van, amelyik vezet és van, amelyik lehull. // Melyiket kövessem én …” – Cloud Boohen

 7-adventurers-storn-cook

Líthas, az őszi-téli időszakban rendezzük meg következő egynapos M.A.G.U.S. avagy kalandorok krónikái szerepjátékos találkozónkat és versenyünket. A tavalyi Keleti Legendák kampány lezárulása után szeretnénk egy klasszikus fantasy hagyományokon nyugvó alkalmat is adni nektek, ahol kalandozóként megmérettethettek. Az idei egynapos talalálkozónkat november 8-án rendezzük.

 A rendezvény helyszíne változatlanul az Afri Café (Budapest; IX. ker. Kinizsi utca 2-6.), ahol 9 órakor lesz a gyülekező, 9:30-kor az ünnepélyes megnyitó és egy 9:45-ös mesélői megbeszélés végeztével 10:00-től 18:00 óráig tart majd a játék. 19:00-kor pedig az eredményhirdetést és a díjátadót követően zárjuk a találkozót majd.

 A kalandmodult a Krónikák szervezői és mesélői fogják idén közösen írni és helyszíne Dél-Ynev lesz, a Pyarroni Államközösség területén. Folytatva hagyományunkat a P.sz. 3714-es esztendő utolsó felében játszódik majd, így az előtörténetet is erre az időre lőjétek majd be, ha lehetséges.

 Erre a rendezvényre debütál majd új karakteralkotási rendszerünk, amelynek alapja a honlapon már egy ideje nyílt tesztelés alatt álló elektronikus szisztéma, Meran jóvoltából. Az új koncepció szerint 2-3. szintű karakterek indítására lesz majd lehetőség, tehát eljött az ideje, hogy új hősöket teremtsünk meg a Krónikák következő időszakára.

 A M.A.G.U.S. rendezvényre való regisztráció a honlapon található elektronikus űrlap kitöltésével lesz hamarosan lehetséges, egészen november 1-ig (ugyaneddig várjuk a karakterek előtörténeteit is).A részvételi díj 2000 Ft/fő. Kérjük a játékosokat, hogy egyben, csapatszinten igyekezzenek utalni a könnyebb visszakereshetőség végett. A cím amire a befizetéseket várjuk:

 Szilágyi János – 10700581 56790137 51100005

 A M.A.G.U.S. találkozóra való jelentkezésnek van egy maximális létszáma, amit a résztvevő mesélők és a helyszín milyensége indokol. Ez 15 csapat, körülbelül max. 100 fő, amely felett a regisztrált csapatok várólistára kerülnek, de erről külön értesítést is kapnak majd. Minimum három fős csapatok jelentkezését várjuk és olyan kalandmesterekét, akik szívesen próbára tennék magukat egy ilyen szerepjátékos kihívás alkalmával.

Minden szerepjátékost és mesélőt szívesen várunk a találkozónkra!

Üdvözlettel:

a Krónikák.hu szerkesztői,

az Elveszett Mesék társasága

Krónikák Szerepjátékos Találkozó és Verseny – 2014. november 8.

63 thoughts on “Krónikák Szerepjátékos Találkozó és Verseny – 2014. november 8.

  • Éljen, éljen, már nagyon vártuk!! 🙂

    Kíváncsi vagyok az új karakteralkotási rendszerre, ezzel kapcsolatban mikor várható bővebb információ?

  • Jah igen annyit belepofáznék, hogy a listákat ha lehetséges rakd betürendbe, gondolok itt a képzettségre
    Lusta ember vagyok keresgélni! :Dnn1

  • Lozartan: a nem-tünde tanács a héten gyűlik össze ülésezni, akkor minden apró-cseprő és így karakteralkotást is érintő kérdést tisztázunk. Amennyire tudom sokkal inkább hagyományosabb lesz és az Első Törvénykönyv alapszabályaihoz nyúl majd vissza a koncepció … de azért dobálni talán nem kell majd a tulajdonságokat most sem.

  • Haliság!

    Akkor ha jól értelmezem, 2-3. szintű karakterekkel lehet majd indulni?

  • Én szeretnék lenni a pajzsos lovag a fluoreszkáló elektromos rájával.

  • Akkor várjuk a megbeszélés eredményét, a részleteket. Végül is már csak egy hónap van a találkozóig 🙂

    Amúgy – bár a karakteralkotási részletek hiányában csak óvatosan merek bármit mondani, de – furcsa lesz az évek óta alakítgatott, de alapjait tekintve változatlan tetemre hívás típusú rendszer 5-6. szintű kalandozói után ilyen alacsony szinten játszani, az utóbbi időben az itthoni játékokon is kicsit elszoktam a „kezdő” kalandozóktól.

    Egyéb iránt amit én még személy szerint nagyon várok, az egy bejegyzés a kronikak.hu 2015-ös terveiről. Remélem, hamarosan megörvendeztetik a szervezők ezzel is az oldal és a találkozók közönségét.

    Továbbá lenne egy kérdésem: idén ezek szerint nem várható őszi tábor? Netán csak el lett tolva télre? Ezzel mi a helyzet? ( Csak mert emlékeimben az él, hogy Sixy Lombok Árnyán-os története koránt sem ért még a végére, legalább is a II. Lombok Árnyán őszi tábor kalandjának befejezése – a mi csapatunknál legalábbis – folytatásért kiáltott. )

    Tisztelettel: Nova

  • Kérdés: lehet használi Rúna cikkeket (pl.: harcművész stílusok) ?

  • Líthas,

    csepmen: igen, 2-3. szintűekkel.

    Viii: ismered a dörgést, remek előtörténet kell hozzá

    nova: komoly átszerveződések és átszervezések zajlanak a szerkesztők háza táján. Nem mernék még ígérgetésbe vagy találgatásba belefolyni a jövőt illetően. Szeretnénk továbbra is igényes, szórakoztató és színvonalas országos rendezvényeket tartani nektek. Ez bizonyos. Őszi tábor valóban elmaradt idén, de Sixy eposza nem ért véget és reméljük jövőre visszatérhetünk a történetfolyamba.

    chowgar: nem szeretnénk elvesztegetni a Tetemre hívás vívmányait és az eddig használatos Rúna cikkek ezután is érvényben lesznek.

  • Üdv!

    Távol álljon tőlem bármiféle sürgetés vagy türelmetlenkedés – de mikor számíthatunk rá, hogy az új karakteralkotás felkerül az oldalra? Azt hiszem nem csak a magam nevében beszélhetek, amikor azt mondom, hogy nagy kíváncsisággal várom az új rendszert, amiben a találkozóra szánt karakterötleteim egyikét kiválasztva aztán megszemélyesítendő hősömet játéktechnikai keretek között is formába önthetem.

    Tisztelettel: Lord Nova

  • Ahoy.

    éppen ma volt személyes egyeztetés a karakteralkotó program részleteiről Merannal. Ígérete szerint jövő hét elején kikerülhet a metódus és onnantól jöhet a mehet. Addig is érdemes csapatokat formálni, meg hóangyalokat és dobókocka-konstellációkat.

    Tudjuk milyen fontos a karakteralkotás (hogyne tudnánk) és azt is, hogy a félkész munka sohasem gyümölcsöző … még ősszel sem az. Kitartás Nova és barátai, lesznek majd karaktereitek.

    üdvözlettel:
    Amund

  • Megjegyezném, hogy Nova második mondata olyan szép, hogy belevenném egy monológba

  • Üdv!

    Megnéztem a karakteralkotót, készítettem vele egy próbakaraktert. Alapvetően nem rossz, látszik a belefektetett idő és energia, ami miatt mindenképpen emelem kalapom a készítője előtt. Tényleg elismerésem az önkéntes munkáért, a rá szánt időért.

    Ugyanakkor… Nem lett volna egyszerűbb azt mondani, hogy „csinálj egy karaktert 150-es pontelosztással csak az alapkönyv alapján”? Bár fajok és kasztok terén találtam benne nem alapkönyveset is, a HGB-s harcos és gladiátor alkasztokat nem véltem felfedezni benne. Amit a végén kiadott a program pdf karakterlap, számomra nem tűnt valahogy teljesnek. Mielőtt mélyebben belemennék a programba (nem találtam ÉP-t és FP-t, sem felszerelést, stb), azért megkérdezném a tisztelt szervezőket, hogy mi a szándékuk: minden jelentkező ezzel a programmal készítsen karaktert, vagy a „hagyományos” ceruza-radír-papír(ra nyomtatott karakterlap) kombót is elfogadják?

    Nem tudom, pontosan miféle átalakulások vannak a szervezőgárdában, de mint a kronikak.hu oldal viszonylag rendszeres olvasója és a rendezvények (főleg az utóbbi másfél évben) gyakori résztvevője, tisztelettel szeretném jelezni a szervezők felé, hogy ennek a soron következő találkozónak a szervezése az eddigiekhez képest számomra – néhányszáz kilométerrel odébbról a monitor túlfeléről – kevésbé profinak tűnik.

    Tisztelettel: Nova

  • Szia Nova!

    Csak a karakteralkotó témában tudok hozzászólni.
    Köszönöm a jelzéseket.
    Beletettem az életerőt, és javítottam az exporton.
    A linket pedig frissítettem.

  • Üdv!

    Először is köszönet a ráfordított időért és munkaért. Nagyon jó lett, de egy apró észrevétel.
    Az export most már teljesnek tűnik, ugyanakkor az ellenállásokat nem jól írja ki:

    Pszi: 32, ugyanakkor minden ellenállásra 6-ot exportál.

    Tisztelettel!
    haryon

  • Helló!

    A HM-ek nem jók.
    Pl. barbár 36
    harcos csak 15, de a többi sem jó.
    a képzettségeknél a mesterfokú fegyverhasználatért 30 kp miközben csak alapfokról szeretném updatelni.

  • Sziasztok!

    Kérem még jelezzetek, ha van valami.
    Ma este kirakok egy javítást.
    A harcértéknél, a kötelezőket egyből elosztja mivel kötelező csak a szabadon felhasználhatót írja ki és csak azt lehet elosztani.

  • Hali!

    Észrevételek:

    barbár alap harcértékeinél a KÉ: 10 és nem 9, valamint a HM-nél a KÉ-re köteles 3-at költeni, nem VÉ-re mint a harcos.

    Nomád sámánnál, míg a pszít ki nem választja, addig nem jelenik meg a Mágiaellenállás.

    Jó volna egy teljes RESET gomb is! 🙂

    Tolvaj, bm, fejvadász nem kapja meg a KÉ bónuszokat! 🙂

  • Köszönöm a jelzéseket!
    Frissítettem a programot.
    @Mistknight:
    A teljes reset gomb fogalmát fejtsd ki légy szíves. Hol fáj a legjobban a hiánya?(legtöbb helyen újraszámol váltásnál)

    @bigace:
    Sajnos nem, de folyamatban van. Messor segítségével megvan a legtöbb adat, de a képzettségek hiányoznak. Ha az megvan valahol másolható formában, gyorsan beépíthető.

  • Szia Meran!

    Írtam mailt, de itt is megírom, hogy nagyon jó a progi, csak ahogy látom (és mások is), finomhangolást kérünk. 🙂

    Átküldtem neked a képzettség-listát, ami nekem van, bár lehet, hogy tényleg hiányos… PPL és Rúna-képzettségek nincsenek benne.

    Mindenkinek – csak infó:
    A fegyverek listájában a végén a harcművészeti stílusok vannak, rövidítve, mivel én lusta voltam kiírni az egész nevet az én karaktergenerálómban. 🙂
    Illetve az aikido egy saját feljesztésű harcművészhez lett beletéve, nincs ynevi neve, így maradt ez, nagyjából a nevének megfelelő harcművészetet fedi. Részletekért kéretik hozzám fordulni. 🙂 messor83 kukac yahoo.co.uk

    Kérdésem a karakteralkotással kapcsolatban:
    Előny-hátrányok lesznek? Vagy az kiesett teljesen a karakteralkotásból?

    Egyelőre ennyi
    Messor

  • Ahoy,

    Nova: úgy gondolom, hogy elsősorban a várakozás mondatja veled, vagy éppen érezteti, mintha nem fordítanánk annyi energiát a szervezésbe, mint szoktunk. Nyilván ezt nem is a mi tisztünk megállapítani, a végeredményből és a ti visszajelzéseitekből tudjuk csak leszűrni majd, hogy hogyan éreztétek magatokat.

    Ahogyan korábban is írtuk a megszokott karakteralkotásunk továbbvitele több akadályba is ütközött, ezért választottuk, hogy új, messzebbre vezető ösvényre lépünk rá Meran jóvoltából (aki daliásan teszi a dolgát) egy olyan cél reményében, ami úgy hisszük, hogy jó a Krónikák számára. Hogyha nem az azt, úgyis ti fogjátok elárulni nekünk.

    Röviden: hátrább az agyarakkal te ork! 😀 Majd amikor 1-2 év múlva 3 kattintással alkotsz egy komplett karaktert és több időt tölthetsz a megálmodásával, mint a statisztikái rakosgatásával majd megköszönöd nekünk. Addig természetesen kritizálj továbbra is nyugodtan, csak figyelj rá, hogy olyankor mindkettőnk kezében legyen valami szeszes ital. 😉

  • Re 🙂
    A maniókát miként számolja a program?
    Ember harcos 3. szint, 2500 ezüst. Szerintem jó kezdés, elfogadva, ha ez volt a cél. 🙂

  • Üdv!

    Amund, ez esetben bontok egy sört, és javaslom te is végy a kezedbe egyet, mielőtt tovább olvasol…

    A várakozás amit említesz, teljesen jogos, valóban így van, de nem véletlenül. Azt, hogy milyen gondok voltak a régi rendszer továbbvitelével, nem tudom, ugyanakkor az új rendszerrel egyelőre az a gondom, hogy nem látom hol van. Itt vagyunk egy héttel a karakterleadási határidő, s két héttel a verseny előtt – de nincs igazi karakteralkotási rendszer, csak egy program (amibe látszik, hogy sok időt ölt Meran, s neki ezért maximális tisztelet érte, de…) ami még nem üzemel teljesen hibátlanul, nincsenek benne sokak által kedvelt alkasztok, előnyök és hátrányok, olyan dolgok, amikkel az ember játéktechnikailag is színesíthetné, finomhangolhatná a karakterét. Lehet, hogy én vagyok egy gépromboló őstulok, de megmondom őszintén, én nem is akarok 3 kattintással karaktert alkotni. Nálam mindig is a karakteralkotási folyamat része volt a különféle kiegészítők lapozgatása, s a megálmodás és a játéktechnikai kialakítás kéz a kézben jártak egymással, ettől lett számomra teljes az egész. Az, hogy megálmodok egy karaktert, a programmal pedig 3 kattintással játéktechnikailag is generálok valamit – nekem nem hiányzik. Nekem az asztali szerepjáték hangulatához hozzátartoznak a szabálykönyvek, papírhalmok, jegyzetek tömkelege. Kattintásokkal karaktert alkotni a kibertérben is tudok ezer helyen.

    Egyéb iránt mi az a cél, aminek reményében erre az ösvényre léptetek, s bíztok benne, hogy jó a krónikák számára? Mi tartozik ehhez az ösvényhez, s hová vezet? Kérlek, ha időd engedi, ezt majd fejtsd ki bővebben…

    Illetőleg arra a kérdésre még mindig szeretnék választ kapni, hogy akkor most ez a programos karaktergeneráló lesz A karakteralkotás, vagy ez csak egy ajánlott opció, de lehet hagyományos módon is karaktert alkotni? (S amennyiben igen, úgy milyen feltételek szerint?)

    Tisztelettel: Nova

    (u.i.: szavaimmal nem kívántam senkit sem megsérteni, de orkként vállalom az agyaraimat)

  • Líthas,

    Nova: természetesen a karakteralkotásnak az a része, amikor ritka kiegészítőket és cikkeket elevenítünk fel egy-egy karakter- és csapatkoncepció érdekében az nekem is kedves elfoglaltság. Örömmel konstatálom hát, hogy nem vagyok vele egyedül. Ugyanakkor felelősségünknek érezzük, hogy a hobbival frissen megismerkedők és esetleg a visszatérni kívánó veteránok ne egy újabb enigmatikus kiegészítő méretűre duzzadt karakteralkotási könyvecskét leljenek a rendezvények előtt, hanem egy olyan lehetőséget, amivel inkább a játékra koncentrálhatnak majd.

    A program ihletése egyébként Merannal közös kedves emlékünk a Baldur’s Gate karakteralkotó képernyője, ahol kis túlzással több időt töltöttem el, mint magával a játékkal. A karakteralkotó program későbbi inkarnációja már grafikailag is emlékeztetni fog rá amellett, hogy folyamatosan bővül az általad is hiányolt alkasztokkal és a Tetemre hívásban megszokott Krónikás-sajátosságokkal. Ezek az elemek fokozatosan kerülnek majd vissza a karakteralkotásba olyan módon, hogy érdemes legyen találkozóról-találkozóra és modulról-modulra követni az eseményeket.

    Abban a dramaturgiai pillanatban, hogy kivilágosodik a karakteralkotás linkje és elégedett leszünk a program állapotával lehet majd a rendezvényre vonatkoztatni a benne foglaltakat. Igen, minden lehetséges faj-kaszt kombinációval egy harmadik szintű karaktert várunk, amit eddig sem rejtettünk véka alá a kommunikációnkban. Ahogy te is rámutattál a hátralévő időre mondom, hogy a karakter leadási határidejéig kint lesz pontosan, hogy a programmal, a programmal és más módon is be lehet e adni a karaktereket.

    Ismerhetsz minket annyira, hogy nem ülünk a babérjainkon és nem lustálkodunk, hogyha a krónikákról van szó. A hosszú hétvége során világtól elzárt helyre bútoroztunk össze és parázs vitákkal hoztuk a kalandot végső formájára a Krónikák Szervezőivel. A munka folyik és igyekszünk azon részébe beavatni, bevonni titeket, amibe lehet, mert nem magunkért csináljuk ezt a sok mindent, hanem pontosan azért, hogy jót játszunk közösen most és később is.

  • @Meran:

    Kicsit hosszú leszek, bocsi!

    Full reset, vagy másképpen egy New gomb, ami teljesen visszaállítja az egész generátort alapra. Olyan, mint a képzettségeknél a reset, csak mindenre kiterjed. 🙂 Úgy, mintha bezárnám és újra elindítanám.
    Őszintén szólva néha az értékek bennmaradnak meg ilyesmik. 🙂
    Pl.:
    Képzettségeknél a (KP:) értéket frankón leviszem negatívba, majd Reset és úgymarad, persze a képzik azért visszarendeződnek, de a KP odaragadt azzal az egy számértékkel, amit sikerült összekavarnom.

    Egyébként a Képességpont maradékot rendesen rendezi, viszarendezi, de ez az érték pl nem javul/frissül.

    Meglévő Af-os képzit MF-re fejlesztve még mindig a teljes KP költséget vonja le, nem a különbözetet!

    Százalékosok esetén meg nem tudom mikor és miért, de majd minden hez hozzáadódott 10, meg 10, pedig nem kellett volna és a resettel sem csökkenti vissza alap tul 10 feletti értékre, vagy kaszt minimumra. 🙂

    ATME, MTME értékek alapban bennragadnak 5-ösön, bár az végeredményeket számolja, bár azt sem mindig jól. Nyilván szinthez kötöttek a bónuszok, de nem minden kasztnál adódik hozzá már 1 szinten is a bónusz, pl.: barbár. Neki 18 alap és majd a továbbiakon kap még +4-et.
    Érdekesség: amíg nem választom ki a kasztot és a fajt, addig az atme és mtme értékek követik a tulajdonságváltozást, utána nem mindig, főképp, ha a tulajdonság 10 alá csökken, nyilván negatív értéket kapna és azt sok helyen nem szereti/kezeli a progi. 🙂

    Ha 0-zódik az elosztható HM értékem miért engedi továbbadagolni pluszba?
    A CÉ értéket növeltem 0 elosztható HM-nél, majd visszacsökkentettem, amit meg is tett, de az összegzésnél bennmaradt/bennragadt a megnövelt/rááldozott HM! 🙂

    Fegyverek: nem találtam a pusztakezet, ne adj isten a khál mancsot. 🙂

    Kasztok és fajok! ->>>

    Hmm!
    Fajok kasztbeli korlátozásainak hiánya kicsit vicces. 🙂
    ->>>Tulajdonságok: mehet 100-ig, na jó kapom a negatív képességpont maradékot, de akkor is 100-as erőig tolhatom?

    Gondolom sok időt és vesződséget öltél bele, de a MAG_US ETK és társai elég széleskörő és darabokra lebontva is igen sokszínű és változatos.
    Szerintem még legalább 1-2 hónap csiszolgatás ráférne a progira, hogy tökéletes legyen és akkor még mindig nem lesz benne a papok/paplovagok kavalkádja, varázslók, tűzvarázslók, harcosok típusai, alkasztjai meg ilyesmik.

    Túl sok a változó, kasztonként, kasztokon belül is eltérőek, nem egységesek néhol, szal nehéz modellezni, vagy összegyűjteni mindent, de könnyű hibázni, elnézni, selzámolni.

    Szerintem ez iszonyú nagy meló, a M*-t ismerve, de ugyanakkor ha megcsinálod, páratlan lesz az tuti! 🙂
    De a versenyre biztosan nem lesz alkalmas.
    Az előtörténetet, a felszerelést amúgy is doc-ban/rtf-ben adjuk le, szóval akkor már a karit is odagépeljük a szabálykönyvekből/fejből.

    Én csak annyit mondok, ha már ennyit belefeccöltél ne hagyd abba, hanem nyomjad, de ne a versenyhatáridő lebegjen a szemed előtt! 🙂

    Haver, csak annyit mondhatok piszok nagy uscayha fába vágtad a fejszéd!

  • Hopsz! elütöttem pár dolgot, elnézést kérek érte!
    Barbár alap TME 15.

  • Ja a Baldur’s Gate generátor az király!

  • A 3 kattintással karaktert alkotok dolog az már csak azért is lesz tulságosan is király, mivel én magam is tapasztalom mikor szervezem a Hősök Napját, hogy az emberek nem küldenek karaktert nem vagy semmit mert „nincs idejük” megalkotni….ezentúl nem lehet erre hivatkozni, jogosan harapom le mindenki fejét! 😀
    Amugy Meran le a kalappal a munka elött! Nekem bejön a program, és ha teljesen kész lesz akkor én egy naaaaagyon boldog panda leszek 😀

  • Kérdések:
    A paplovagok, a generátorban nem rendelkeznek ősi nyelvel míg az ETK-ban igen. (ezt csak rajtam keresztül megy fel csapat kérdések)

    Egyéb: A fegyverek közt számos ismeretlen dolog akad amire szeretnénk rákérdezni, hogy mit is takar rövidítések és ismereteken fegyverek. Ezeket hol nézhetnék meg, illetve, ki tudna útmutatást adni róluk harcérték és leírás:

    skt kéz, skt láb, dnk, avk kéz, avk láb, nnt kéz, nnt láb paldium, dobófa, triád, aikido, dipada,

  • Sziasztok!

    @ Dénes:

    Fentebb említették, ezek harcművészeti stílusok rövidítései.

    Helyesírás nem lesz jó:
    skt kéz, skt láb: Shien-Ka-To
    dnk: Dart-nid-kinito
    avk kéz, avk láb: Avad-ka-kinito
    nnt kéz, nnt láb: Nisen-Nid-To
    Ezek Rúna magazin első évfolyam, negyedik számában találhatóak.

    paldium, dobófa, triád, aikido, dipada: Harcosok, Gladiátorok, Barbárok kiegészítőben található fegyverek.

    Üdv!

  • A fentebbi hozzászólásokra reagálva: szerintem készítse mindenki úgy a karakterét, ahogyan úri kedve tartja – Novához hasonlóan én is a „papír alapú” munkát kedvelem -, DE: amint elkészült, vigye fel digitálisan Meran progijával és az abból készült pdf-et küldje be a szervezőknek – így egységesen készült és ellenőrzött karakterek jöhetnek a versenyekre. Persze ehhez előbb szükséges a program gyermekbetegségeinek kikúrálása, jól látja Nova. Viszont Amundnak is igazsága vagyon abban, hogy érdemes most kibekkelni a „nehezebb időket” a későbbi gördülékeny karakteralkotás és – nem utolsósorban! – a szervezők munkáját megkönnyítendő karakterfeldolgozás végett.

    Az csak hab lesz a tortán (nem is akármilyen!), ha Baldur’s Gate style-ra hozzátok ki a karakteralkotó progit, maximálisan támogatom. 🙂

  • Sziasztok!

    Frissítettem a progit:
    https://kronikak.hu/?p=4572
    Ami változott:
    -Faji képzettségek hozzáadódnak
    -Reset all gomb
    -AF–> MF kezelés
    -lefokozás gomb
    -Törlés gomb javítása
    -Khál mancs, és harcstílusok rendesen kiírva
    -gladiátor képzettség hiányok pótlása.

    Az alkasztokhoz, a harcértékek Messor jóvóltából megvannak, de a teljes beépítéshez szükség lenne a képzettség lista hasonló formában:

    Kaszt|Szint|Képzettség|Fok
    Harcos;1;Lovaglás;Alapfok

  • Szia!
    A meglévő, kasztbbeli Af-ú képzik fejlesztése Mf-re: még mindig teljes KP-t von le a különbözet helyett.
    De, ha ez szándékos, akkor szólj! 🙂

  • Üdv!

    Ha szabad kérdezni, a karakteralkotásnak mi a menete? Úgy értem a sokszor belinkelt (mellesleg tetszetős 🙂 ) program lesz az egyetlen módja vagy lesz jól megszokott pdf-es leírás is?

  • Ahoy,

    a karakteralkotás végleges formája pénteken kerül fel és szövegesen is meg lesz fogalmazva a hogyanja és mikéntje, mellette része lesz a program addigra frissített állapota is.

  • Kedves szervező csapat,

    A kérdésünk az lenne, hogy egyik csapattagunk 12-kor tudna csatlakozni a játékhoz. Megoldható-e ez olyan formában, hogy KM által irányított NJK-ként szerepeljen addig, vagy hogy akkor kerül bemesélésre?

    Köszi

  • Kivételes esetben (és gondolom ez az) megoldható, majd külön egyeztetek a mesélőtökkel. Kérlek az előtörténetek leadásakor jelezzétek, hogy melyik karakterről van szó.

  • Hello!

    Én javasolnám, hogy ha valamelyik érték negatív, mint pl. képességpontok, KP, vagy ne engedjen exportálni, vagy írja ki az exportált fájlba, hogy negatív. A maradék KP-t mindenképp kiíratnám.

    %-os képzettségeknél 5% még mindig beragad.

    Engedi lemenni a kaszt minimum alá, és faji/kaszt maximum fölé menni a képességeket. Pl.: 8-as akaraterő, 25 IQ varázslónak. (engedi 100-ig az összes értéket)

    Üdv.

  • Zarlat, a megmaradt KPra én is válaszolhatok, mivel alacsony a szint és a tovább vitt karakterekért fog járni extra TP (nem tom mennyi), ezért megeshet a szintlépés, így güyjthető lesz a KP arra a fránya pusztításra, vagy szexuális kultura MF re! 😀 Legalábbis az elkapott fél infokból én erre a következtetésre jutottam!

  • Sziasztok!

    A KP és a % hiányosság amit javítok is.
    A negatív érték vizsgálathoz kötött export jó ötlet.
    A kaszt és faji korlátozásokat azért hanyagoltam eddig, mert egy jó előtörténettel minden megmagyarázható, és bíztam kitöltők nem extrém képesség elosztásában, de természetesen ez is beépíthető.
    Legjobban az alkasztokat szeretném beépíteni, de ehhez kellene a ti segítségetek, hogy a képzettségeiket be tudjam tölteni.

  • – Az alkasztok helyett szerintem célszerűbb egy pipa a képzetségekhez, hogy ingyenes felvétel és akkor nem számolsz érte KP-t Igy nem kellene felvenni mindet és programozásilag csak egy ujjgyakorlat
    – A másik, hogy jó lenne ha a generált file betölthető lenne, mert az ember szeret rajta csiszolni és akkor nem kell előről kezdenie.
    – Gondolni kell majd a szintlépési lehetőségre is, ha valaki ezt a karit vinné tovább.

    – Tudom sok meló van benne, de talán célszerűbb lett volna vmi webes megoldást gyártani, esetleg lehetne portolni html-re, bár nem tudom miben irtad és hogy at lehet e 🙂

  • hopp a fegyvereknél a sebzés kimaradt, igy nem tudjuk mekkorát ütünk:)
    meg ugye a vért és pajzs is jó lenn az MGT levonások miatt, bár ott figyelni kellene a kapcsolódó képzettségre is.

  • és egy apróság: a program headerjében K@rakteralkotó el van irva 🙂

  • @Kessel:
    Csiszolni a progiban is lehet. De a pdf-is másolható.
    Portolni portolható, mert a fő logika átültethető, a mostani felület főleg a használhatóság miatt van.
    Persze munka lesz a felhasználói felület bárhova is portolom.
    Szintlépés benne van, de a mostani karakteralkotás fix 3. szintű.
    A pajzs és vért beépíthető a figyelés programozása könnyű.

  • Sziasztok

    KM-ünket mikor tudjuk meg, hogy ki lesz, hogy beszélhessünk vele?

  • A mesélők a regisztráció lezárulása után, az előtörténetek beérkezése után kerülnek kisorsolásra. Előreláthatólag a határidő kitolódik szerdáig, hogy mindenkinek legyen ideje jelentkezni és elküldeni az anyagait. Nem bevett gyakorlat, hogy a kalandmesterek a találkozó előtt felvegyék a kapcsolatot a csapattal, de tiltani sem szoktuk különösebben.

  • @Meran
    Köszi:) akkor várom az új verziót:)

  • Sziasztok!

    Én vállalom, hogy párat megcsinálok a spec karakterekből, ha még aktuális.

    Üdv.

  • Szia!

    Erre a találkozóra már sajnos nem, Mistknight-tól már megkaptan a HBG-s kaszt képzettségeket.
    Ha van benned tettvágy, a PPL és/vagy tűzvarázsló spec_kasztok képzettségeit megköszönném!

  • Sziasztok, az lenne a kérdésem(ünk), hogy csak ketten lennénk „egy csapat”, van e lehetőség beszállni másik „magányos farkas(ok)” vagy akár duó mellé, hogy közösen induljunk, vagy ilyen esetben nem nagyon lenne lehetőségünk (vagy éppen nincs értelme) indulnunk?

  • Timakrisz: a csapatkeresőben próbálkozzatok keríteni legalább egy harmadik embert, illetve besorolni egy kész csapathoz ha lehet. Háromfős a minimum csapatlétszám.

  • A találkozóra betelt a 15 csapatos limit. A regisztráció azonban november 5-ig még él, hogyha csapatok jelentkeznek, igyekszünk nekik is lehetőséget biztosítani a játékra. Ugyanígy az előtörténet és befizetés határideje is meg lett hosszabbítva szerdáig.

  • Sziasztok, máshol is jeleztem, de akkor itt is megteszem. Buzgó csapattagunk sikeresen beregisztrálta még egyszer a társaságot. A kisbetűs „the expendables” csapatot kitörölhetitek a regisztráltak közül. Köszi és bocs a kellemetlenségért.

  • Üdv Néktek!
    Amennyiben máshol már megtalálható, úgy elnézéseteket kérem figyelmetlenségem miatt, de bocsássátok meg szerencsétlenkedéseit egy újonnan érkezettnek – és mutassatok irányt a tévelygőnek.

    Szeretnék kérni némi információt a körülményekkel (infrastruktúra, ellátottság,…) kapcsolatban, azaz, hogy mily étkeket vigyünk/vihetünk/vehetünk, mekkora lesz az átlaghőmérséklet, hely, pakolási viszonyok, mennyire lesznek közel egymáshoz az asztalok, lesz-e szünet, vannak-e segédanyagok, ill. miket szabad nekünk vinni és felhasználni.
    Ezentúl természetesen minden körülmény érdekel még, amire itt nem tértem ki, mert eszembe sem jutott, de a tapasztaltabbak számára már nyilvánvaló.

  • A csapatok kapcsolattartóinak nemrég kiment levelében igyekeztünk választ adni a felmerült kérdésekre.

Vélemény, hozzászólás?