Váratlan vendég (2-4.szintű karakterek számára)

A Déli-városállamokban a del’Ebres birtokra sötét árny vetül és dacára a várúr Domvikba vetett hitének az események megállíthatatlanul sodorják őt és háznépét egy intrikáktól és hazugságoktól terhes helyzetbe amin már csak valami isteni csoda vagy egy „véletlenül” arra vetődő kalandozócsapat segíthet… A 2004-es II. Kalandmágus Szerepjáték Bajnokság versenymodulja mely sok kellemes percet szerzett mind a modult író és mesélő kalandmestereknek mind játékosaiknak. Letöltés: (1)-[KER]-Váratlan vendég

„Tetemre hívás…” (4-6. szintű kalandozók számára)

Shan-alion városának békéje közel egy nemzedék óta töretlen. A nomádok lassan teljesen átveszik a shadoni szokásokat és Domvik papjainak tanításait és bár a folyó, a makrancos lelkű Rienon habjai még elválasztják a két népet egymástól, mindkét fél megteszi azt, ami tőle telhető a békés egymás mellett élés érdekében. Azonban egy bosszú beteljesedésének ígérete és egy értékes, az Al Ratta bankház tulajdonában lévő szállítmány sorsa még nagyban befolyásolhatja a város és lakóinak életét akik maguk is jól tudják: a múlt démonai elől nincs menekvés a bűnösök számára. A IV. Átjáró nap modulja különös fényben mutatja be a féldomíniumok területén élő shadoniak és nomádok életét. Letöltés: (2)-[KER]-Tetemre hívás

A Morális Szabály (4-6. szintű kalandozók számára)

A Hat Város békéjét egyre-másra dúlják fel a különös események. Armen város urát rossz álmok gyötrik, az eljövendő veszedelem képei. Ha nem leli meg időben az összefüggést Antoh papnőjének hirtelen eltűnése és varázslórend vezetőjének aggodalmas figyelmeztetése között félő a városát veszítheti el. Meglehet az istenek kegyelméből tűnik fel egy csapat kalandozó Armen határában, hogy teljesítsék a sors rendelését vagy éppenhogy útját állják neki. Ám akadnak helyzetek mikor a halandók kezéből kihull a választás lehetősége… A 2005-ös Kalandozók II. Nyári táborának modulja mely már akkoris megosztotta a kalandor kedvű rajongókat, immáron második alkalommal kerül ki nagyközönség elé bővített, javított formájában. Letöltés: (3)-[KER]-A Morális Szabály

A Gályák tengerének kalózai: “Fekete, mély vízen…” (5-7. szintű kalandozók számára)

A Gályák tengerén utazó kalandozóknak több különös eseménnyel is számolniuk kell ebben a történetben és a különös utitársuk, illetve titokzatos feladatuk tárgya csak az elsők a sorban. Az pedig, hogy önhibájukon kívül a déli tengerek rettegett kalóztestvériségének szigetén kell helytállniuk csupán színesíit ezt a helyzetet. A Gályák tengerének harcos természetű érája első alkalommal nyílik meg ilyen részletességgel mesélők és játékosok előtt oly módon, hogy nagy horderejű események részeseivé is válhatnak a kalandozók vagy hullámsírba süllyednek… A 2005-ös Tenger Farkasai Találkozó versenymodulja hosszúságát tekintve egy életút játék, nehézségében pedig egy tábor versenymoduljának felel meg, remélem sokak örömére szolgál majd az otthoni mesélések alkalmával. Letöltés: (4)-[KER]-A Gályák tengerének kalózai – Fekete, mély vízen

A Gályák tengerének kalózai: Kalmárvirtus (5-7. szintű kalandozók számára)

A két modul, a (Gályák tengerének kalózai:) „Fekete, mély vízen…” és a Kalmárvirtus a rettegett tengeri kalózok két külön aspektusát és megjelenését hivatott bemutatni. Míg a tenger farkasai a „klasszikus” értelemben vett kalózok, kegyetlen, de becsületrendszerre épülő hierarchiában élnek, addig a kalmárok, akik úgy lopnak és rabolnak, hogy sokszor azt sem látod hol rövidítettek meg, kizárólag a pénzuralmi rendszerre épülő társadalmuk élén trónolva létezhetnek. A két ág nem egymástől független, inkább egymás következményei, egy kegyetlen világ „farkastörvényei” olykor a legnemesebb kalózból is zsugori gazembert képez, míg a kétségbeesett kereskedőből lehet igen könnyen tengeri haramia, aki vér és acél árán szerzi meg a jussát. A földi történelem folyamán is rengetegszer  történt meg ez a behelyettesítés és igen ritkán adatott meg az, hogy a véres diadalon és aranyak zsákmányolásán felül, az erkölcsi győzelem is érvényre jusson. Azonban egy fantázia világban, ahol az istenek tekintete kíséri a halandók minden lépését sokminden megtörténhet, olykor csodák is… Letöltés: (5)-[KER]-A Gályák tengerének kalózai – Kalmárvirtus

Fanfár a Hősökért: Újraszentelés (5-7. szintű kalandozók számára)

Ritka és veszedelmes lehetőség, hogy hetedkori halandó a fekete hatás rosszabbik felén találja magát. Ranagol birodalmában azonban olyan erők munkálkodnak, amelyek kihatással lehetnek a kontinenset izgalomban tartó Manifesztációs Háború kimenetelére. Az események gyújtópontjában pedig mindenkinek állást kell foglalni a résztvevő felek valamelyik mellett. Az Elveszett Mesék Társasága által szervezett első tavaszi tábor rendhagyó szerkezetű kalandmodulja a maga idején megosztotta a játékosokat és mesélőket egyaránt. Letöltés: (6)-[EMT]-Újraszentelés

Fanfár a Hősökért: Nesire mosolya (5-7. szintű kalandozók számára)

Beköszöntött a Manifesztációs háború és a frontvonalak véglegesnek tűnnek. Erion irányából azonban megindul a Kalandozók Serege, hogy az embernem ügyét biztosítsa a hetedkorban. A Fekete, mély vízen és Újraszentelés visszatérő karaktereinek története utolsó fejezetéhez ért. A 2006-os IV. Kalandozók nyári táborának kalandja máig vitákra ad okot, de ezen felül szerepjátékra is lehetőséget biztosít. Letöltés: (7)-[EMT]-Nesire mosolya

A’frad: Remény (a II. Fanfár a Hősökért tábor kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Egy neves déli városállamban különös dolgok készülődnek. Két lélek küzd a homályban önmagukért, ám vágyaik sokkal nagyobb erőket szabadítanak fel, mint azt bárki is remélni merte volna. Ismeretlen és mégis ismerős gonosz várja a lehetőséget, hogy az emberek utat mutassanak neki világuk felé és ha az a maroknyi szerencsefi, akik a városba érkeztek nemrég nem lenne, a város sorsa végleg megpecsételődne. Így azonban még van remény. Letöltés: (8)-[KOM]-Remény

Gulandro: Út az emlékek Völgyébe (az I. Vándorkrónikák tábor kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Évtizedekkel a Dúlás eseményei után még mindig vannak aki nem felejtették el az akkori borzalmakat. Egyesek félve emlékeznek a veszteségeikre és mások vágyakozva az egykor volt hatalom után. Pyarron egyik legsötétebb titka tépázza saját pecsétjeit ahogy egyre biztosabbá válik, hogy a múlt démona továbbélt az Örök várossal együtt és nem csupán a túlélők emlékeiben. Mikor az egyik legnevesebb pyar nemesház gyermeke eltűnik és a mágusokban éppúgy nem bízhat az agg államférfi mint város katonáiban a legkézenfekvőbb megoldáshoz, kalandozókhoz fordul. Letöltés: (9)-[KOM]-Út az Emlékek Völgyében

Ettore: Lába kelt dézsma (az I. Kalandorkrónikák kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Erion hercegének rendre meggyűlik a baja a ranagolita kerület adózóival. Mivel nagy terveket sző, kénytelen külsős segítséget igénybe venni a vélhetően idegen mestertolvajok üzelmeivel szemben. A Kalandozók Városának gorviki negyedében különös hajsza veszi kezdetét. Az 1. Kalandorkrónikák modulja több évtized mesélői tapasztalatát és rutinját sorakoztatja fel akkor, amikor egy még ifjú egynapos találkozó szárnyait bontogatja. Letöltés: (10)-KOM-A lába kelt dézsma Novella: Mirabell

Köge és Amund: “Fény a Sötétségben és a Sötétség a Fényben” (a II. Kalandorkrónikák kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Új-Pyarron egy különös, egyedi arcát mutatja meg ebben a történetben. Egy rejtélyes grimoire keresésére küldött kalandozók olyan kihívásokkal találják magukat szembe ami nem egy pyar filozófus és történész tudósnak feladná a leckét. A 2. Kalandorkrónikák modulja az Árnyak Shadon felett vízióját gondolja tovább és terjeszti ki egy világváros esetére. Letöltés: (11)-(KOM)-Fény a Sötétségben és a Sötétség a Fényben

Amund: Vad vizek futása (a III. Kalandorkrónikák kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Erion hercege az évszázad beruházásaként egy új hajójáratot indít a gazdag Riegoy irányába. A Lunír istennő első útján azonban valóra válnak a rossz ómenek és sötét jóslatok az utasok számára. Az elveszett tudással felvértezett hajó épségben megérkezik céljához? Újszerű technikai vívmányokat és elvont megoldásokat vonultat fel a 3. Kalandorkrónikák modulja, mely okkal vívta ki a találkozó játékosainak elismerését. Letöltés: (12)-(KOM)-Vad vizek futása

Cather: Koponyák fogadása (a II. Vándorkrónikák tábor kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Ifin városában különös üzelmek kezdődnek, a szálak egy elhagyatott hegyvidékre egyaránt vezetnek mint a Kígyó pikkelyein keresztül. Két mágus viaskodásába keveredett kalandozóknak van esélyük időben visszaszerezniük ami az övék, a lelküket? A 2. Vándorkrónikák kaland egy sajátos úton közelíti meg a crantai kérdést, viszont sok olyan elemet használ, ami Yneven elfelejtett és érdemes megemlékezni róla. Letöltés: (13)-(KOM)-Koponyák fogadása

Phoenix és Amund: Kastély (a IV. Kalandorkrónikák kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Az Északi városállamok és Keleti barbárok határvidékén a béke éveiben sincs nyugalom. Hadi ösvényre lépett vademberek és démonokkal szövetkező nemesek világa ez, amelybe belépve a hetedkor legtalpraesettebb kalandozói is megtalálják az életre szóló kihívást. Phoenix értő kézzel emeli át a háttérbe szorult barbár témát a M* jelenébe, Amund pedig a szokásos nehezítésekkel keseríti meg a társszerző és a játékosok dolgát. Letöltés: (14)-(KOM)-A kastély

Gulandro: A kard ösvényén – Fakó ígéret (a III. Fanfár a Hősökért tábor kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Tiadlan nagy múltú határvárosa a Zászlóháborút követő békében dologtalan zsoldosok és veteránok fészke lett. Kavargó világában könnyebben mérik az emberéletet sok minden másnál. A háttérben azonban egy arctalan hatalom mozgatja a város sorsának szálait. A kétrészes Toron kalandmodul a régen várt kiegészítő megjelenése előtti tisztelgés. Letöltés: (15)-(KOM)-Fakó ígéret

Gulandro: A kard ösvényén – Hideg lángok (a III. Vándorkrónikák tábor kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Toron peremvidékén hatalomátvétel közeleg, a császár azonban még nem nevezte meg az utódot. A nemesek látványosan biztosítják egymást bizalmukról, valaki azonban sorra a vesztükre tör. A hatalomért és túlélésért folytatott harcban a külvilági kalandozók titkos fegyverei lehetnek az árnyak között folyó harcnak. Régi ellenségek és fegyvertársak térnek vissza ebben a kalandban, hogy a Morgen könnyei ihletésű konfliktus lezárásában még egyszer a kalandorok krónikájában szerepeljenek. Letöltés: (16)-(KOM)-Hideg lángok

Máguspalánta: Az acél árnyai (a VI. Kalandorkrónikák kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Egy régi barát segítségkérésére érkező kalandozók hamarosan egy különös ereklyehajsza kellős közepén találják magukat, amely Tongoria vad, barbár vidékére vezeti őket a bosszú és felfoghatatlan reményében. A Krónikák első modulpályázatán befutó kalandot a játékosok és mesélők egyhangúan pozitívan üdvözölték. Letöltés: (17)-(KOM)-Az acél árnyai

Máguspalánta és Gulandro: Védtelen érckapuk (a VII. Kalandorkrónikák kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Kahre városa zakatoló gépezetként teszi magát túl a múlt eseményei, azonban a falai közé érkező ellenség letűnt korok bölcsességével száll szembe a technokraták hatalmával. A sötét tárnákban, ahonnan az ork sámánok emlékezete még nem fakult ki teljesen szenvtelen gépszolgák vigyázzák a rendet, azonban Kahre urai kihagytak valamit a számításból: az emberi tényezőt. Letöltés: (18)-(KOM)-Védtelen érckapuk

A’frad: Szökésben (a IV. Fanfár a Hősökért tábor kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Az Erion békéjét feldúló toroni testvérpár nyomába szegődő fejvadászok és zsoldosok egyaránt megtapasztalják, hogy a mestertolvajoknak megvan az a rossz szokása, hogy minden hurokból kihúzzák a fejüket. Kincsestárukban pedig szokatlan nehézségekbe ütközhetnek a legtapasztaltabb kalandozók is. Letöltés: (19)-KOM-Szökésben

Gulandro: Ahol a nap nyugszik (a IV. Vándorkrónikák tábor kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

A titokzatos Nyugati városállamok élénken érdeklődni kezd külvilági varázstárgyak iránt. Erion hercege régi, jól bevált kalandozói segítségét kéri, hogy utánajárjanak a régi-új térség urainak tervének a felhalmozott mágikus potenciával. Ynev teljesen új arcát megismerve régi fantasy hagyományok elevenednek meg az újabb korok igényeivel karöltve. Letöltés: (20)-(KOM)-Ahol a nap nyugszik

Amund: A dal tengerén és Gulandro: A harmónia hullámain (a VIII. Kalandorkrónikák kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

A Qurion-tengeren megjelent Ködvidék a róla szóló jóslatok és legendák szerint egy korokon átívelő Alborne szertartás létrejöttéhez járul hozzá. Az Inkvizítorok Szövetsége azonban kételkedik ebben és a csavargók ellepte valaha békés Zátonyváros két világot is megrázó események gyújtópontjává válik. A M* és C* “ikerkaland” eseményei kihatnak egymásra, ahogyan a két szerepjáték is tette egy másik korban. Letöltés: (21)-(KOM)-A dal tengerén és A harmónia hullámain

Amund és Phoenix: Átkozott fészkekben – Mesél az Erdő (a IX. Kalandorkrónikák kalandmodulja 5-7. szintű kalandozók számára)

Minden mese elkezdődik valahol. Eren határvidékének végtelen rengetegeiben azonban régi legendák és modern történetek találkoznak. Valami baj van a fákkal. Az a Kalandozó pedig aki a lombok árnyán keres menedéket hamarosan az események sodrában találhatja magát. A második északi kampány egy új korszak kezdetét jelenti a Krónikák számára is. Letöltés: (22)-(KOM)-Mesél az Erdő és (22)-(KOM)-NJK statisztikák

Komattre, Ket és Phoenix: Átkozott fészkekben – Odalent (az V. Fanfár a Hősökért Tábor kalandmodulja 6-8. szintű játékosok számára)

A most következő történetünkben próbáltuk ötvözni a klasszikus, ősi szörnyetegekkel dúsított kazamatás kalandokat, a cselszövések ízével, és mindemellett igyekeztünk, a nemrégiben újra előtérbe került, ősi törpe városok hangulatából is csöpögtetni ebbe a koktélba. Így történhetett az is, hogy nem kisebb helyen, mint Ediomad sötét hegyeinek mélyén játszódik a történet. Letöltés: (23)-(KOM)-Odalent

Gulandro: Átkozott fészkekben – Csendes móló (a X. Kalandorkrónikák kalandmodulja 6-7. szintű játékosok számára)

A Quiron-tenger partján egy elszakadt határváros történelme újabb fordulópontjához érkezett. Az északi kalóztestvériség erőpróbája egybe esik a nagy hatalmú vámpírvarázsló és a Család érdekeinek konfliktusával. A X. Kalandorkrónikák története egy újabb ármánnyal és harccal teli epizódot ad az Átkozott fészkekben kampányhoz. Letöltés: (24)-[KOM]-Csendes moló és rejtvény

A’frad és Amund: Átkozott fészkekben – Tűzön át az égbe fel(az V. Vándorkrónikák kalandmodulja 7-8. szintű játékosok számára)

A Nyugati Városállamok határán nagy a készülődés, amikor a Salamboo Kereskedelmi Szövetség és Új-Pyarron seregei összemérni készülnek erejüket. Régi sérelmek és sebek szakadnak fel, miközben a vámpírúr és csatlósai utolsó harcukra készülnek a Kalandozók ellen. Az ötödik nyári tábor kalandmodulja egy korszakot és rengeteg régi történetszálat zár le. Letöltés: 25-KOM-Tűzön át az égbe fel

Amund: Átkozott fészkekben – A Sötétség átka (a Kalandor Krónikák X-2. kalandmodulja 7-8. szintű játékosok számára)

A Vámpírhajsza lezárult, a hősök hazatérnek. Erion tárt karokkal fogadja a vélt vagy valós veteránokat, az erszényük tartalmának megfelelően. Azonban a kalandok igazi hősei sorsára egy utolsó, sötét átok vetül, ami talán lehetetlenné teszi, hogy a jogos jutalmukat elnyerjék és azt kiélvezhessék. Az Átkozott fészkekben kalandorai előtt még egy utolsó nekirugaszkodás áll a váratlan befejezés előtt. Letöltés: 26-KOM-A sötétség átka

Phinix: Veszélyes Elemek (a XI. Kalandorkrónikák szerepjátékos találkozó kalandmodulja, 6-8. szintű karakterek számára)

A következő kaland Ynev egy kevésbé népszerű, misztikumokkal vegyes vidékére kalauzol. Így igyekeztünk egy csipetnyi keleties hangulatot, ezoterikus ízt is csempészni, ebbe az egyébként klasszikusnak mondható alapötletbe, mint ahogy azt a helyszín meg is kívánja. Egy elemi erejű legenda közelít beteljesüléséhez Tiadlan földjén. Letöltés: 27 -KSZ- Veszélyes Elemek

Komattre: Kétes hozomány (a VI. Fanfár a Hősökért kalandmodulja 6-7. szintű kalandozók számára)

Haonwell érdemtelenül ritkán meglátogatott nagyvárosából indul ez a történet, ami az északi elfek kultúrájába nyújt szélesebb betekintést a szokásosnál. A VI. Fanfár a Hősökért Tábor kalandja részletes, színes és cselekménnyel teli. Letöltés: (28)-[KSZ]-Kétes hozomány

Ettore: Talpig vasban (a XII. Kalandorkrónikák kalandmodulja 7-8. szintű kalandozók számára)

A Dúlás mélyre nyúló gyökerei régi sérelmeket tépnek fel és egyáltalán nem biztos, hogy az utókor méltó az elődök nagy tetteihez. Syburr jövendőbeli hercege olyan próba előtt áll, amelyben meglehet a sokat tapasztalt, híres-hírhedt kalandozók segítsége is kevés lesz. Az utolsó Kalandorkrónikák versenymodulja egy korszakot zár le sokak életében. Letöltés: (29)-[KSZ]-Talpig vasban

Phinix: Veszélyes elemek – Keleti fény (a VI. Vándorkrónikák Tábor Versenymodulja 6-8. szintű karakterek számára)

A most következő kaland Ynev egy, ha népszerűtlennek nem ismondható, de perifériára szorult, és így a kidolgozatlanság ködébe burkolózó vidékére kalauzol. Ez a kaland, az előzményével egyetemben, többek között ezért is született, hogy megpróbálja némileg orvosolni ezt a méltánytalan figyelemhiányt, és lehetőleg lendületet adjon a felfedező és kísérletező kedvű kalandmesterek számára. Letöltés: (30)-[KSZ]-Keleti fény

Sixy: Fogolycsere (a Lombok Árnyán Tábor Versenymodulja 7-9. szintű karakterek számára)

Egy szerencsétlenebb lefolyású XIV. Zászlóháború alkalmával játszódik ez a különleges hangulatú, doraniak végső reménységéről szóló történet, amely az I. Lombok Árnyán tábor folyamán szerzett maradandó élményt a krónikások seregének. Kaland és mellékletei.

Ket: Lagúna (a VII. Fanfár a Hősökért kalandmodulja 6-8. szintű kalandozók számára)

A VII. Fanfár a hősökért tábor kalandja a Sinemos-tenger keleti határán játszódik, egy apró Szigetbirodalomban. Királyok, kalózok, élők és halottak birodalma ez, s a Keleti-óceán határán fekvő Lagúna számtalan titkot rejt… A kalandmodul lehetőséget kínál két csapat számára, hogy osztott világban, együtt játszhassanak, ugyanakkor hagyományos kalandként is mesélhető. (32)-[KSZ]-Lagúna

Amund: Úttalan út (a VII. Vándorkrónikák kalandmodulja 7-9. szintű játékosok számára)

Egy embernél bölcsebb faj tagjai az időn és téren keresztül nyúlnak át Kiválasztottakért, hogy megcselekedjék azt, amire nekik nincsen módjuk. Az időben egymástól elsodródott hősök a Hatodkor egy titokzatos szegletében kell megállják a helyüket. Az Átkozott Fészkekben kampány epilógusa lehetővé teszi, hogy a megszokott környezet helyett új kihívásokkal szembesüljenek a játékosok és végül hazatérjenek. Letöltés: (33)-[KSZ]-Úttalan út

Sixy: Fosztogatók (a II. Lombok Árnyán kalandmodulja 7-8. szintű kalandozók számára)

Az Árnyékvilág Zászlóháborúja tovább tombol és bár látszólag a frontvonal megállt, a háttérben folyó küzdelmek nem lankadtak korántsem. Doran egyre közelebb kerül a vágyott céljához, aminek hatalmáról és mibenlétéről még neki sincs teljesen fogalma, de elhivatottságával sikerült felhívnia magára a konkurens klánokat és hatalmakat. Hogy az igazság mélyére ássanak, a Kalandozóknak át kell vedleniük valami mássá: Fosztogatókká. Sixy kalandmodulja a tőle megszokott csavarral hozza ismerős helyzetbe a játékosokat és szembesíti eddig szinte ismeretlen nehézségekkel a mesélőket. Kaland és mellékletek.

Bodri: Szétszakadt birodalom (az I. Keleti Legendák kalandmodulja)

Ragaenszuke vidékén a toroni megszállás ellenében nemesi ellenállás szerveződik. A tanácstagok közül azonban nem mindenki érkezik meg időben. A hatalmuk elvesztésétől félő nemesek egy kis csapatot küldenek a távolmaradott vezetők előkerítésére. A megváltozott Enoszuke világába első alkalommal nyerhetnek bepillantást kalandozók a Keleti Legendák nyitótörténetében. Letöltés: (35)-[KL]-Szétszakadt birodalom

Ket és Komattre: Sötétlő hegyek (a II. Keleti Legendák és a VIII. Fanfár a Hősökért Tábor kalandmodulja 6-8. szintű kalandozók számára)

Sinemoszuke régiójának feltörekvőben lévő bányavárosában két ellenséges klán árnyékháborúja húzódik a nagyhatalmak versengése mögött. A Toroni Birodalom igyekszik elnyerni a Sinemosi Liga egyik legbusásabb hasznot hozó kereskedelmi partnerének együttműködését, miközben a Liga a háttérben meghúzódó alvilági szervezet nyomai után kutat. A vidéket azonban egy sokkal nagyobb veszedelem, egy ősi gonosz ébredése fenyegeti. Letöltés: (36)-[KL]-Sötétlő hegyek

Vii: Az ellenségem ellensége (a III. Keleti Legendák kalandmodulja)

Triyang városa felett szokatlan fellegek gyülekeznek még jóval az éves Harcművészetek Nagytornája előtt. A városba érkező kalandozók feladat nem egyszerűen egy antik kard előkerítése, de a szokatlanul vegyes közegben megtalálni a helyes utat. Varga Igor kalandja méltán lett az utóbbi évek legjobb kalandmodulja sokak szerint, akik mesélték vagy lejátszották a Keleti Legendák során. Letöltés: (37)-[KL]-Az ellenségem ellensége

Phinix és Bodri: A vihar kapujában (a IV. Keleti Legendák és a VIII. Vándorkrónikák tábor kalandmodulja)

A kaland egy hajdan volt dicső birodalomba, a tradíciók és a becsület honába, az éles elmék és még élesebb pengék földjére kalauzol el. Nem más ez, mint az immáron meggyötört és megannyi részre szakadt Enoszuke titkokkal teli világa. Eme kaland a Keleti Legendák Tábor törzsmodulja, és mint olyan az azonos nevet viselő kampány negyedik, egyben záró epizódja. Letöltés: (38)-[KL]-A vihar kapujában

Jöjj vissza vándor! (a Krónikák Szerepjátékos Találkozó kalandmodulja 3. szintű karakterek számára)

A Pyarroni Államközösség területén zajló változások nyomán lassan minden, a Dúlásban elveszett mozaik a helyére kerül az új rendszerben. Egy üstökös visszatérése, egy régi hős tisztelete és egy ősi varázstárgy előkerülése alapjaiban változtathatja meg egy falunyi ember sorsát. Új kalandozók lépnek a krónikák fövenyére ezzel a kalandmodullal, amit Krónikák Szervezői jegyeznek közös erővel. A függelék statisztikáinak egyes részeiért köszönet Valherunak. Letöltés: (39)-[KSZ]-Jöjj vissza vándor

Falka (az I. Örök Város Bajnokai Találkozó kalandmodulja 4. szintű karakterek számára)

Délvidék sokat hallott, de sosem látott részére vezetnek el ennek a sorsfordító kalandnak a lapjai, amint Új-Pyarron városa késznek látszik letérni a több ezer éves útról és falai között olyan ármány szövődik, aminek áramlatai kimossák az Örök Város mélyéről annak legsötétebb titkait és annak hordozóit is. Az évek óta legnépesebb szerepjátékos rendezvény kalandmodulja ismét közös munka volt, aminek megvalósulásába a szerkesztőkön kívül a tapasztalt kalandmesterek is kivették részüket. Letöltés: (40)-KSZ-Falka

Gorvikból szeretettel (IX. Vándorkrónikák tábor kalandmodulja 5. szintű karakterek számára)

A múlt ködéből érkező üzenet alapjaiban rengetheti meg az egymáshoz közeledő embernem országainak kapcsolatának jövőjét. A jelen bajnokai előtt áll a feladat, hogy megőrizzék a törékeny békét és felvegyék a harcot egy olyan profival, akinek bosszúja kihathat Ynev történelmére is. A IX. Vándorkrónikák tábor kalandmoduljával régi adósságunkat törlesztjük, mikor Gorvik régi és új vidékét igyekszünk játszhatóvá tenni és A’frad, e vidék legavatottabb és érdemesebb krónikása hosszú évek után újra tollat ragad. Letöltés: (41)-[KSZ]-Gorvikból szeretettel

Lovagrege (az Örök Város Bajnokai 2 kalandmodulja 6. szintű karakterek számára)

Roxen Városállamában nagy készülődés előzi meg a világraszóló lovagi tornát. Mesés díjak, egzotikus résztvevők, ősi titkok és lehetőség a megváltásra mind szerepelnek a tornarendben. Azonban ahol feltűnik Ront’e Rone gróf, ott előbb vagy utóbb kötelezően feltűnnek a kalandozók is. Az Örök Város Bajnokai 2 Szerepjátékos Találkozó kalandmodulja szakít a korábbi cselekményközpontú hagyományainkkal és helyszínalapú történetként inkább a játékosok céljaira és hátterére koncentrál. Letöltés: (42)-[KSZ]-Lovagrege

Észak és Dél (a X. Vándorkrónikák kalandmodulja 3-5. szintű karakterek számára)

Két nép sorsát változtatja meg gyökeresen egy váratlanul, a Káoszkorból ébredő térkapu, mellyel összekötik városaikat. Miközben a két barbár nép azon igyekszik, hogy egyikük számára se jelentse ez a pusztulást olyan hatalmak is felfigyelnek a manaháló hirtelen és drasztikus megváltozására, amelyekkel szemben talán még a két irányból idevetődött kalandozók segítsége is kevés lehet. A Hősök Napja és a Dobran Team által közösen írt kaland osztott világként aktív összevonása a Krónikás kampánnyal régi és új játékosok számára is. Letöltés: (43)-[KHD]-Észak és Dél

A Dúlás kincse (a XI. Vándorkrónikák kalandmodulja ~5. szintű kalandozók számára)

A közelgő politikai választások előkészületei közben amund követség érkezik Új-Pyarron kapuja elé. A város erőforrásait teljesen lefoglalja a bel- és külügyeinek intézése, egysége fenntartása, titkosszolgálatának újjászervezése és az állandó építkezések. Amikor ebben a helyzetben felmerül egy különös információ, ó-pyarron szerzeteseinek lassú és fáradhatatlan munkásságának köszönhetően felcsillan a remény, hogy minden gondot megoldhatnak a Dúlásban elkallódott államkincs megtalálásával. Ezért még akár a hatalomért marakodó felek is hajlandóak egy asztalhoz ülni egymással és egy csapat kalandozóval, akikre szokatlan feladat hárul. A XI. Vándorkrónikák Tábor kalandmodulja szokás szerint formabontó titkokkal és kihívásokkal várja a szerepjáték kedvelőit. Letöltés: (44)-[KH]-A Dúlás Kincse

(Jelmagyarázat: KER – Kaladmesterek Ezüst Rendje által írt modulok; EMT – Elveszett Mesék Társasága által írt modulok; KOM – Krónikák Online Magazin által írt modulok; KSZ – Krónikák Szervezői által írt modulok; KL – Keleti Legendák moduljai; KHD – Krónikák.hu, Hősök Napja és Dobran Team által közösen írt modul; KH – Krónikák.hu és a Hősök Napja rendezvényeinek modulja)

Egyéb kalandmodulok:

1, Gulandro: Áramszünet Budapesten (Shadowrun kalandmodul)

Budapest árnyvilága megbolydul amikor egy Ares laborból kísérleti egyedek rajzanak ki az éjszakába. A cégek és politikai csoportok egyaránt rá akarják tenni a kezüket a technológiára, ami a jövő záloga lehet a felébredt világ számára. A kalandmodul lemesélhető második és harmadik kiadás szerint is, tulajdonképpen a két eltérő hangulatú világkép között emel hidat az eredeti szándék szerint. Letöltés: Shadowrun – Áramszünet Budapesten

2, Sonko: A vérengzés kardja (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Ez a régebbi kaland az “interregnum” idejéből már többször szerepelt nálam életutak során epizódként és volt, hogy együléses játékokra is magammal vittem. Sonko műve egy klasszikus szerepjátékos igényeknek megfelelő írás, de a modernebb játékosok is megtalálhatják benn számításukat. Letöltés: Sonko – A vérengzés kardja

3, Gangler: A Maszkok ünnepe (M.A.G.U.S. kalandmodul)

A 14. Zászlóháború közeleg és a Szövetség minden erejével az elkerülhetetlen megakadályozásán munkálkodik. Vagy éppen, hogy időt nyerjenek észak népének. A kalandozók óvatlanul sodródnak bele a titkosszolgálatok küzdelmébe és tetteikkel akarva-akaratlanul is hatással lehetnek a háború menetére. Gangler klasszikus kalandja Amund novellájával eleveníti fel a hidegháborús hangulatot Yneven. Letöltés: Gangler – Maszkok ünnepe

4, Amund: Dreonnar végzete (M.A.G.U.S. kalandvázlat)

Új szelek járnak a Kalandozók Városában. Azt beszélik a hősök elfáradtak és a ’20-as évek Yneve más arcát mutatja a vállalkozó szelleműeknek is. Talán ezért sem véletlen, hogy a múltból egy régi ellenség neve ekkor dereng fel és a Korforduló közeledtével illik elvarrni a szálakat … A nyári táborban is nagy népszerűségnek örvendő kaland vázlatával szeretne Amund a cikksorozata lezárulása után a kalandmesterek segítségére lenni. Letöltés: Amund – Dreonnar végzete (vázlat)

5, Ailtas: Vissza (Codex kalandmodul)

Ajánlom figyelmetekbe a “Vissza” című modult, ami szerény véleményem és tudományom mai állása szerint a legjobb Codex modul amit valaha olvastam, de ide kell értenem azt is, hogy M* kalandok között sem akadni ilyenre. Mikor elolvastam igen nagy hatással volt rám, mind történet, mind kidolgozás mind terjedelem tekintetében. Az alig 10 oldalas művet szerintem érdemes mindenkinek elolvasnia, mégha nem is nagyon járatos a C* világában, mert vannak benne olyan modulírói húzások amik igen értékelendőek. Letöltés: Vissza(Codex)

6, A szabadság szelleme (M.A.G.U.S. kalandmodul)

A féldomíniumok területén puskaporos a hangulat, mint mindig. P.sz. 3713-ban Magória államában egy szellem sorozatgyilkos szedi áldozatait, akinek tevékenységét egy Della pap látmásaiban az egy éve levert forradalommal látja összefüggésben. Az I.Hősök Napja Verseny kalandmodulja a ’48-as szabadságharc előtt tiszteleg. Letöltés: A szabadság szelleme

7, A Trychass-ereklye (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Tarinba vezet ez a szokatlan történet, olyan mélyen a törpék földalatti birodalmába, ahová még sem felszínlakó, sem Kalandozó nem juthatott sohasem. Az elveszettnek hitt kalandmodult a Kalandmesterek Ezüst Rendje írta és mesélte az egykori Dungeons & Dreadnoughts tábor során. Különleges kaland abból a szempontból is, hogy előre generált karakterek közül választhattak a játékosok. Letöltés: Trychass ereklye

8, Dermesztő homály (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Egy valószerűtlen legenda nyomába eredő kis csapat keres védelmezőket és társakat, hogy együttesen vegyék fel a harcot a távoli Beriquel szigetének veszélyeivel szemben. Nem is sejtik, hogy a fagyott földdarabon a törpék népével egyidős gonosz vár érkezésükre. A II. Hősök Napja Találkozó versenymodulja elsők között kalauzol el minket a legendák ködébe vesző Bórog partjaira. Letöltés: Dermesztő homály

9, A nagymester (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Az idő kerekei lassan forognak Ynev kontinensének déli felén, azonban a felszín alatt árnyékháborúk végjátéka zajlik. A tisztogatás során azonban különös események sorozata egy szokatlan kihívás lehetőségére világít rá az arra érdemeseknek. Yllinor egy határmenti porfészkében olyan erők feszülnek egymásnak, amelyek szikrája új irányt adhat a délvidék történelmének. A VIII. Local Heroes Találkozó kalandmodulja új kor és ezzel új lehetőségek hajnalát jelöli meg. Letöltés: A nagymester és LH – A nagymester – NJK+

10, Ryltha legendája (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Edorl gyümölcstermő vidékét eleveníti meg ez a történet a játékosok számára, akik elmerülhetnek a szokatlan idillbe éppúgy, mint a misztikus legendákba és kinyomozhatják mi is igaz az emberöltőket átívelő mesékből. A szüreti vigasságok mellett ynevi rémmese bontakozhat ki vagy éppen egy karakterek számára életre szóló élmény. A III. Hősök napja kalandmodulját a főszervező Shalafi jegyzi. Letöltés: Ryltha Legendája- modul

11, Memento Mori (M.A.G.U.S. kalandmodul)

A Godorai-tenger déli partján álló város egy régi kalandozótárs utolsó állomása. A végtisztesség megadása azonban kisebb nehézségekbe ütközik, amikor a karakterek teljesíteni akarják az elhunyt utolsó kívánságát. A jubileumi X. Szárnyatlan Pegazus kalandmodulja kellemes felvetésekkel és meglepő fordulatokkal nyerte el a játékosok és mesélők rokonszenvét. Letöltés: MementoMori

12, Valheru: Végzetes vidék (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Minden kalandozó életében vagy olyan történet, amibe akaratán kívül került bele, egy olyan helyzet, amiből nem tudta magát kivágni a megszokott eszközeivel. Mégis az ilyen élmények edzik meg a kalandorok krónikáinak hőseit leginkább. Valheru kalandja a Keleti Legendák táborban mesélt modulok egyike, amit időt és energiát nem kímélve megírt, hogy mások is megtapasztalhassák ezt a fajta szerepjátékos élményt. Letöltés: Valheru-Végzetes vidék

13, Homokszem a szerkezetben (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Syburr vidékére kalauzol vissza ez a klasszikus szerkezetű, de sok tekintetben “csavaros” történet. Új ellenségek és egy érdekes új nézőpontja a pyarroni pantheonon belüli érdekellentéteknek avatja ezt a kalandot méltóvá, hogy megemlékezzünk róla sokáig és évek múlva is elővegyük otthoni játékalmakon is akár. A IV. Hősök Napja versenymodulja bizonyítja, hogy a szervezők és játékosok is kitartanak a regionális rendezvény mellett. Letöltés: Homokszem_a_szerkezetben

14, Amund: Aki farkast kiált (M.A.G.U.S. kalandvázlat)

Az Északi-Városállamokban zajló orkvadászat közepette egy csapat kalandozó friss nyomot követve különös eseményekbe avatkozik bele és talán az életüknél is több függ attól, hogy időben megfejtik e a különös vidék rejtélyét. Az eredetileg egy vitás kérdésére válaszként megírt három oldalas kalandot több csapatnál is nagy sikerrel meséltem. Remélem nektek is okoz majd kellemes órákat játékosként és mesélőként. A temetői kripta illusztráció Nagy Angéla Zsuzsanna munkája. Letöltés: Aki farkast kiált

15, Kováts András: Külvárosi éj (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Izgalmas nyomozásra hív minket ez a kalandmodul, amelyben a múlt éppúgy kísérti a szereplőket, ahogyan ránk tehet mély benyomást ez a 95-96 környékéről származó kaland, mely egy akkori verseny modulja volt a beszámolók szerint. Az írógéppel készült oldalak ne tántorítsanak el senkit attól, hogy egy komoly időutazáson vegyenek részt mesélőként vagy játékosként. Igazi különlegesség következik, ami Magic Horse archívumából került elő. Letöltés: Külvárosi éj – MAGUS modul 1995-96 környékéről és egy gépelt verzió az olvashatóság végett Zarlat jóvoltából Külvárosi-éj-MAGUS-modul-gépelt

16, Nyulászi Zsolt: A rémület temploma (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Játszottad már az első hivatalos M* kalandot? Igen? A Dreonnar küldetése nem az első hivatalos kaland volt Ynev világán. A legendás Gurúna hasábjain látott napvilágot az a történet, amelyen még a híres Fekete Dalnok is részt vett (a Karneválban is szerepel visszaemlékezése a gorviki kirándulásáról, amely során nemesi rangra tett szert). Nyulászi Zsolt tollából származik ez a kalandmodul ami több érdekes szilánkot tár fel az eredeti Gorvik hangulatából. Letöltés: GuruRúna1.93.1

17, Körforgás (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Enysmon gyepűin a gonosznak sok arca van és nem mindegyik ellenséges. Az egykor démonokat és szellemeket imádó nép tagjai közül sokan, egész törzsek tértek át Pyarron békét és igazságot jelentő hitére. Ezt a több száz éves eredményt készül megmételyezni egy olyan erő amelynek hatalma nem a Sheraltól délre gyökeredzik. Az V. Hősök Napja kalandmodulja érdemben gombolyítja tovább a változásban lévő Dél-Ynev történelmét és nyújt szerepjátékos lehetőséget a játékosok számára, hogy egy ynevi helyszínt kedvükre formálhassanak, sorsáról és lakóinak életéről (esetleg haláláról) dönthessenek. Letöltés: Körforgás

18, Fagyvár (M.A.G.U.S. kalandmodul)

A XIV.Zászlóháború teljes erővel dübörög északon, a Szövetség erői még remélni sem merik, hogy a honvédő csatározásokból hamarosan ellentámadásba kezdhetnek. Egy végvár védelménél, melyen sok jó ember és a Vörös Lobogók ügyével szimpatizáló másfajú élete is múlhat elkeseredett küzdelem zajlik Toron megállíthatatlannak látszó seregeivel szemben. A kalandmodulnak különleges státuszát az adja, hogy az utolsó hivatalos (Valhalla Páholy által bevezetett) M.A.G.U.S. író (Peter McSky: Tizedik) alkotása és amellett egy régi veszprémi szerepjátékos verseny története is volt, amikre mindig odafigyelünk. Letöltés: Oszlánszky Zsolt – Fagyvár

19, Tander Golton: Múlt ködében, elemek ha tombolnak (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Öt titokzatosan eltűnt kalandozó nyomában járva felsejlik egy Anvaria felé indult expedíció emléke. A Riegoy-öböl és a Himano sivatag vidékének egzotikus vadonjában új harcok és veszélyes kihívások várják azokat a kalandorokat, akik úgy hitték a Távoli Világok minden titkát kiismerték már. Ez a Valhallás igényességgel kidolgozott kalandmodul a Roland Morgan által írt Sárkányháború-Mágikus Vihar regények cselekményét igyekszik még jobban Ynevhez kötni figyelemreméltó módon. Letöltés: Múlt ködében, elemek ha tombolnak

20, A művészet áldozatai (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Yllinor vidékére kalauzol minket ez a történet, amely összegzi a délvidéket és Della hitét bemutatni kívánó kampány több elemét és szereplőjét is. Egy különös színdarab és előadói körül kavarognak az események olyan módon, hogyha azok, akiknek feltűnik a különös hatása nem tesz semmit, akkor nagyobb veszedelem szabadulhat a világra, mint amivel az elbírhatna. A VI. Hősök Napja(i) Találkozó kalandmodulja zárta le a szekszárdi klub első kampányát egy hosszú hétvégi tábor keretei közé szorítva. Letöltés: A-művészet-áldozatai

21, Szabó Zoltán (Jack O’Brian): Kristálycsarnok (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Erionból a Taba-el-Ibarába vezet ez a veszélyes küldetés, ami a legendás kék skorpió mérgének megszerzésére irányul a dzsadok világából. Azonban, mint minden üzletben ahol nagy a tét állandó veszélyt jelent a konkurencia … ha pedig ehhez hozzávesszük a homoki elfek és amundok korokon átívelő konfliktusát is, akkor igen komoly kihívások állnak a kalandozók előtt. A Győrben rendezett 3. SzárkányszívRoham szerepjátékos találkozójának kalandmodulját a Keeper magazin őrizte meg az utókornak. Letöltés: Kristálycsarnok modul

22, Az elátkozott sziget (M.A.G.U.S. kalandmodul)

A Szigetbirtokok között hajózva megérthető, hogy miért rendelkezik minden kisebb szárazulat ura akkora hatalommal és önállósággal. Veszedelmes világ ez, ami a természet törvényei szerint alakult ki. Ha pedig valaki bajba kerül egy ilyen helyen és magára marad akkor csak saját magára számíthat és isteneiben bízhat. Az egykori Trubadúr magazinban megjelent kalandmodult gótikus felhangokkal és veszedelmekkel várja a játékosokat. Letöltés: Az elátkozott sziget modul

23, A titokzatos karaván (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Igen vegyes összetételű csapat indul el egy jurtavárosból az Álmok Völgye felé. Akik vele utaznak maguk is sokfelől és még több okból verődtek össze. Bármilyen konfliktusaik is vannak megbízóiknak egymással és ellentétes céljaik, a kalandozóknak együttes erővel kell megvédeniük a karavánt, különben soha nem éri el titokzatos célját. Ez az alapvetően a játékosok közötti kapcsolatokra építő kalandmodul az Álmodók című évkönyvben látott napvilágot. Letöltés: A-titokzatos-karaván-KALANDMODUL-Faller-Gyula-Álmodók

24, Olajos rongyok (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Kahre mechanikus csodáival teli városába csalogat minket vissza ez a történet, amelyben a kalandozók megismerkedhetnek a legújabb vívmányokkal technika, társadalmi átalakulás és városfejlesztés témájában. A helyi alvilág szereplőinek kereszttüzében lavírozva csak az nyújthat támpontot nekik, hogy “ellenségem ellensége a barátom”. A VII. Hősök Napjának kalandmodulja egy új kampány nyitánya is egyben, amihez már újfajta karakteralkotás is tartozott. Letöltés: Olajos-Rongyok

25, Gulandro: Hajnalvár (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Gyanús eltűnések a kontinens egész táján, az Örök Város politikai szétszakadás peremén, amikor egy északi befektető birtoka körül különös dolgok kezdődnek el. A Falka sem hagyhatja annyiban ezt és amint lehet a környékre küldi a legjobbakat, akit lehet: kalandozókat. Azonban amit ott találnak, túl sok lehet azok számára, akik a Gróf jóslatának minden sorát már megfejtettnek vélték. Kifejezetten a X. Jubileumi Fanfár a Hősökért táborra készült lélektani kaland a Krónikák mitológiáját folytatja. Letöltés: Hajnalvár

26, Nova: Befogók (M.A.G.U.S. kalandmodul)

A Városok Városának egy különleges kalandozókból álló csapata csak egy céllal létezik: egzotikus és veszedelmes állatok elkapása és a vadászata olyan terepeken és körülmények között, amelyek próbára teszik a hagyományos szerencsevadászok képességeit. Azonban ha valaki csatlakozik ehhez a furcsa társasághoz más veszedelmekkel is számolnia kell, mint amelyek a vadonban lesnek a Befogókra. A X. Jubileumi Fanfár a Hősökért táborra írt kaland Lord Nova részéről bármely rendezvény és szerepjátékos alkalom becsületére válna összeszedettségében és felkészültségében. Letöltés: Nova – Befogók (kaland)

27, Shalafi, Tanti, Lucius, Isti: Lélekösvény vándorútján (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Fenyvesföld a térkapu incidens kiheverése után komoly fejlődésnek indult. Immáron nemcsak a környező törzsek számolnak velük, de észak nagyobb hatalmai is szeretnék kivenni a részüket a fiatal ország öröméből. Azonban, ahogy ilyenkor lenni szokott, nem mindenki nézi jó szemmel az ősi romok közül életerős faként előbújó új kultúrát. A VIII. Hősök Napja(i) kalandmodulja több síkon és világban is igyekszik összekapcsolni a játékosokat és karaktereket.  Letöltés: lelekosveny-vandor-utjan

28,   Tanti: Kirovangi kalamajka (KÁOSZ kalandmodul)

A méltán népszerű Worluk világán játszódik a most következő, hiánypótló kalandmodul. Tanti (Tantos András) a különleges szerepjátékok nagy rajongója és ismerője azok számára igyekszik kedvezni, akik ezzel az elfelejtett és elhanyagolt rendszerrel kívánják bejárni a félfülű, félork, féleszű harcos-pap útját. Ehhez a vállalkozáshoz pedig kevés alkalmasabb kiindulási pont ajánlható, mint ez a kalandmodul. Volt szerencsém az elsők között lejátszani ezt a kalandot a Hősök Napja(i) folyamán a szerző mesélése alatt és egészen különleges, maradandó élmény volt nekem és csapattársaimnak is feleleveníteni az emlékeket arról a világról, amit régen inkább csak regényekből és novellákból ismerhettünk meg. Letöltés: KIROVANGI-KALAMAJKA

29,   Ankus és Gambit: “Áldozat lészen diadalunk” (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Zajlik a XIV. Zászlóháború. A Lakhassyn toroni tartomány seregeinek parancsoló Regitor Imperálist seregével együtt az Unió gerincének megroppantása, és a középső tartományokba való betörés helyett Davalon alá vezényelik, hogy a császári légiók segítségére legyen a dwoon székváros várható ostrománál. Seregtestei mellett hatalmas készleteket és nagyszámú ostromszert is szállít, és feladata a fıerık utánpótlás vonalainak biztosítására. Így válik fontos hídfőállássá az Örvényes völgye és az annak torkolatát vigyázó Hermagor vára. Az I. Local Heroes Találkozó versenymodulja Ankus és Gambit tollából, 2009-ben. Letöltés: aldozatleszendiadalunkkm(ankusesgambit)

30,  Valheru: Gyilkosság Esserben (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Esser városállamában, Esser fővárosában az Esserion várban él az Esserem család. Több évtizedes békéjüket hamarosan azonban beárnyékolja egy merénylet, egy örökösödési háború és egy kalandozócsapat érkezése egyaránt. A szerzőtől már megszokhattuk a különleges hangulatú műveket, melyeknek lemesélése és lejátszása élményt és kihívást jelent egyaránt. S mint ilyet büszkén őrizzük meg az utókornak. Eredetileg egy országos szerepjáték rendezvényre készült, nyomozós kaland. Letöltés: Gyilkosság-Esserben

31,  Köd Brecht felett (M.A.G.U.S. kalandmodul)

A kaland túlélésről, az elkeseredett harcról, az észjátékról szól. A kalandozók útja Brecht fennsíkjára vezet, amelyet furcsa, szürkés-zöldes köd ül meg már hónapok óta. A környékbeli város lakói mit sem tudnak a furcsa képződményről, amely szinte maradéktalanul lefedi a várost és a teljes fennsíkot. A kalandozók feladata lesz felderíteni a Köd rejtélyét, s, amennyiben lehet megszüntetni azt. Persze még ők maguk sem tudják, hogy olyasmit találnak, majd amit álmodni sem mertek volna. Letöltés: kodbrechtfelett

32,  “Szívvel, vassal” (M.A.G.U.S. kalandvázlat)

Mikoron felcsaptak az Észak Lángjai tizennegyedszer a Tengermellék ura a háború viharában erélyes levelet fogalmazott meg vezéri sátrában Toron uralkodójának, melyben hazája rugalmas elszakadásáról írt mind a Birodalomtól, mind pedig annak szörnyisteni államvallásától. A császár válasza nem késhetett sokáig akkor sem, ha közben a szárazföldön mindent elsöprő háborúra készült. Így az ynevi történelem során sokadszor (de legalább másodszor) a világ és azon belül a kalandozók figyelme a Karnelian birtok felé fordult. Gambit és Ankus kalandmodulja annakidején a nagymúltú Pajkos Póni rendezvénysorozatot zárta le (mely egyes források szerint az első szerepjátékos rendezvénysorozat volt hazánkban és a ’80-as évekre datáljuk kezdeteit). Illő tehát, hogy legalább utolsó alkalmáról megemlékezzünk. Érdekesség, hogy bár ez jelen formájában inkább modulvázlat, de részletességében és igényességében (mind kidolgozottság, kreativitás és világkoherencia) kiemelkedik a sokszor “elkészült” kalandokhoz képest is. Továbbá meg kell említeni, hogy a Karnelian birtok térképe alapján a rendezvényre, bevetve a modern kor legújabb eszközeit a győzelemért, 3D-s nyomtatóval elkészítették anno a kaland helyszínét is, amivel mindenképpen elsők voltak, ha követőjük nem (sok) akadt azóta sem. Letöltés: Szívvel Vassal

33,  Róka és a farkas (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Újabb dicsőséges és veszélyekkel teli nap köszönt be Fenyvesföldre, mikor a nagy ork hérosz örökségét idegenek szennyezik be. A feladat pedig, hogy nemcsak kiderítsék ki áll a gaztett hátterében a vidéken egyre jobban magukat kiismerő kalandozókra hárul. Utazásuk során újabb sötét titkokra, veszedelmes ellenségekre és hű barátokra találhatnak a vadregényes vidéken. A IX. Hősök Napja kalandmodulja eszeveszett tempóval vezeti föl a nomád-ork-barbár vidéken játszódó kampányuk legújabb fejezetét. Letöltés: Róka és a farkas

34,  Boszorkányégetés (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Eren határvidékén gyülekeznek sötét fellegek, egy kis falu életében sorsfordító események következnek, melyek a múlt bűneiben gyökereznek. Mert a gonosz mindenhol ott van és örömét leli abban, hogyha hétköznapinak látszódhat, míg céljait eléri. Klasszikus elemekkel operál ez a történet, de hatásosan, ami értő kalandmester kezében egy nagyon élvezetes játékot eredményezhet a kalandozók számára, akik mint tudjuk, mindig a legrosszabbkor és a legrosszabb helyen tűnnek fel függetlenül attól, hogy a jó és rossz harcában végül melyik oldalra állnak. A kalandmodul a 2010-es III. Local Heroes eseményen szerepelt annak idején, melyen mi is részt vettünk. Ezúton is köszönet a mindenkori szervezőknek és támogatóknak, akik megőrizték mai napig ezeket az írásokat és a Krónikák gondjaira bízták. Letöltés: Boszorkányégetés

35, Amikor megállt az idő (M.A.G.U.S. kalandmodul 12-17. szintű kalandozók számára)

Az alábbi történet a Kalandozok.hu XV. Nyári Táborának versenymoduljának készült, és olyan epikus, történelmi téma feldolgozására, olyan magas tapasztalati szintű játékra vállalkozik, melyre kevés példa volt korábbi táboraink során. A Játékos Karakterek a Pyarroni Papi Szék rendíthetetlen végrehajtói, az Államszövetség magas rangú tanácsadói, nemesei vagy veteránjai, akik a Délvidék szívét, Pyarron szent városát védik a Hetedkor históriájának legnagyobb és legreménytelenebb ostromakor. A Dúlás csúcspontján játszódó kaland egy isteni kegyeltekkel, kráni hatalmakkal, grandiózus jelenetekkel teli történetbe kalauzolja a játékosokat, és vezeti őket az ynevi történelemből jól ismert drámai végkifejlethez. Figyelmeztetünk, kedves Kalandmester, hogy a modul számos helyen különösen támaszkodik az improvizálásra, és a történet csapatodhoz való igazítására – így extra figyelmet és felkészülést igényel a mesélése! Mindemellett úgy gondoljuk, ez a magas szintű karakterek számára írt kalandmodul több szempontból is új, különleges játékélményt nyújthat minden játékos és mesélő számára, emellett mintegy bónuszként rámutat: ahogy Yneven semmi sem, a Dúlás sem az, aminek elsőre látszik. Letöltés: amikormegalltazidokm(tao)kalandozok

36, Valheru: “Életemet egy kis vízért!!!” (M.A.G.U.S. kalandmodul 6-7. szintű karakterek részére)

Elcsigázott, homokvihar tépte kalandozók érkeznek Lessa városába a Nament sivatagból. Ekkor még nem is sejtik, hogy megpróbáltatásaik messze nem értek véget azzal, hogy a pokoli szomjúságból egy békés tengerpartra értek. S bár igyekezhetnek jól kikerülni a helyzetből, az események a megszokott medrükből kilépve olyan helyre és ellenségek közé sodorhatják őket, ami a legedzettebb kard- és mágiaforgatót is próbára teszi. Letöltés: Életemet egy kis vízért

37, Fülöp Tamás: Az ereklye (és) Tiltott út (M.A.G.U.S. kalandmodulok)

Egy feltörekvő kráni nemes ősi titkokat keres, kutat és talál is. Ezek segítségével kívánja elnyerni Ranagol kegyét, de tudja, hogy a lehetséges jutalommal párhuzamosan a kockázat is igen magas, így semmit sem akar a véletlenre bízni: felbérel hát egy kalandozócsapatot … és aztán még egyet. A különleges körülmények között, az I. Kóborló Lelkek szerepjáték versenyen lemesélt kalandmodulok a M.A.G.U.S. gyökereihez nyúlnak vissza és olyan módon mutatja be a játékos karakterek szeme előtt folyamatosan kibomló Kránt, amilyennek talán csak a Sötét térítő láthatta anno. Ezért érdemes nyitottabb elmével és nem Summárium-trónusról felkelve ítélkezni felette. Letöltés: modulok

38, Karakrin titka (M.A.G.U.S. kalandmodul 5-7. szintű karakterek számára)

A kalandozóknak az Északi Szövetség megbízásából kell kivizsgálniuk egy falura járó démon esetét némi ellenszolgáltatás fejében. Ha démon elpusztítani, vagy ha túl hatalmas a szent szék segítségét kérni, ha nem démonról van szó, akkor a faluban lévő pánikhangulat csitítására az ügyet megoldani. Valójában, a csapatot az Északi Szövetség felhasználja, hiszen elssorban arról akarnak tudomást szerezni, hogy a toroni kémek és végrehajtók miért járnak ennyit a vidéken. Talán háborúra készülnek és felderítenek? A kalandozók ebből a szempontból egyfajta úszó mécsesként funkcionálnak egy olajjal teli bödönben. Laart által írt kalandmodul a II. Thrillion Kincsei (2004. december 4-5) találkozóra jól jellemzi az akkori versenyeket (kötött karakterek, hangulatkeltő novella, vasárnapi játék, komoly kihívást jelentő szövevényes történet), de avíttság helyett önálló értékekel is bír (hangulatos helyszín leírások és szereplők, saját kézzel rajzol térképek szinte minden épületről, eldugott is falu misztikus atmoszférája). Sok-sok utánajárás végeztével teljes és eredeti pompájában tudjuk átadni ezt a történetet az eredeti karakterekkel és a grafikákkal külön majdnem másfél évtizeddel a lejátszása után. Letöltés: 2004 – Thrillion Találkozó – Karakrin Titka

31 thoughts on “Ynevi vándorlások avagy kalandmodulok gyűjteménye

  • szép lista 🙂 sok szép kaland melyet lejátszottam, és egy pár amit meséltem is. Remélem sok jó modul követi az elődöket 🙂 Saját modulommal kapcsolatban: ha Amundék nem segítenek sosem sikerült volna játszhatóvá tenni, ezúton is szeretném megköszönni türelmüket és segítségüket!

  • Nagyon szép gyűjtemény!
    Igazán nagy-nagy köszönet érte… ilyetén szépen-rendben nekem sincs meg… vagyishogy mostmár igen 😉

  • Ennek örömére tegnap végre sikerült elejétől a végéig lemesélem a Váratlan vendéget egy csapatnak. 🙂

  • Nincsenek esetleg generátor progijaitok?:P vagy csak módszeretek instant njk alkotásra, a nem jelentős, de ellenállást tanúsító njk-k értékeinek meghatározására?… esetleg :P:D

  • itt egy könnyü modszer: Vedd a legjobb harcos értékeit és voilá 😀 Én állt ezt csinálom és müködik 😀
    ha tul durvának találod akkor vedd a harcosok értékeit átlagold és adj hozzá egy kicsit 😀

  • Huncut… de egyszerű s tuti hatékony… ha akarom még rá is foghatom h fair :P:D

  • Remélem a “Lába kelt dézsma” is hamarosan előkerül… 🙂 ott Beowulf a barbárom nagyot alakított.. kék, aranyhímzéses, Ranagolita köpenyben… 😀

  • Catsmile: több kalandot technikai okok miatt visszatartunk még. 🙂 A kalandok íróinak (írásos) engedélye nem jött még meg, illetve szeretnének rajta még csiszolni rajtuk az eltelt évek tapasztalatai alapján. A Lába kelt dézsma játékosai is lassan már veteránnak minősülhetnek. 😀

  • Gulandro: azért remélem, hamarosan az is megérkezik… mármint az engedély, meg csiszolgatás is hamarosan meglesz… mert nagyon kíváncsi vagyok a “Lába kelt dézsma”-ra… 🙂

  • Hihetetlen volt végignézni mennyi nagyszabású remekmű sorakozik már itt. Már csak attól teljesen lázba jöttem, hogy elolvasgattam a címüket és akkor még ott van a tartalom. ^^ (Én meg eddig csak a VI. Kalandorkrónikák kalandmoduljától kezdve játszottam szóval most jön a 4. alkalom :D)
    Így már még jobban várom a mostani versenyt. 😀

  • Sziasztok!

    A két elmaradt modul (10 és 19) mikor kerül feltöltésre, hogy kicsiny országunk ötlet hiányos, ámde modulra éhes mesélői a lelkes kis csapatuknak lemesélje? Egyébként gratulálok a modulíróknak, remek ötleteket merítettem a modulokból. Ezúton szeretném megköszönni a munkájukat.

    Sautia Fulgore

  • Fulgore: lassan őrölnek a malmok … de őrölnek. Az előbbi kaland már elérhető és az utóbbi is az lesz a jövő hét folyamán.

  • Hali Mi tagade1s e9n is szedvesen olvasne1m me1sok előtf6rte9neteit No meg a kaajdnalikat kisebb pontokba szedve Be1r ez me1r lehet tfal sok utf3munke1t jelentene :DAz előtf6rte9net Mindig igyekszem egy hangadf3 kis novelle1t f6sszehozni, most is sikerfclt, be1r szerkezetileg, nyelvtanilag e9s me9g 1-2 szempontbf3l kifoge1solhatf3, de a hangulata az ami megfogta Phinixet, ve9letlenfcl re1 lőttem egy kf6zf6s pontra a Space Marine kisfilm hangulate1ra No meg ara a stedlusra amiben je1tszottunk is a ve9rmes, bohf3, de tisztesse9ges tf6rpf6kre ;P dctfcnk-ve1gunk, mf3ke1zunk vagy bepie1lunk, de a ve9ge9n fagyis melle9d e1llunk , legyen az sedrgf6df6r vagy csatamező nete1n e1zott sf6nte9s, te1rsunk mellől nem riaszthat sem ace9l sem le1nc csf6rge9s Az előtf6rte9net A szedvem szakadna meg ha valaki megkritize1lne1 rosszme1jfaan De mindezek ellene9re felőlem elolvashatja be1rki igaz a tf6bbiek neve9ben aze9rt nem besze9lne9k De a kf6zf6s hangulatkeltőnket nyugodtan kf6zze9 lehet tenni ha gondolje1tok De akkor had olvassuk majd me1s csapatoke9t is ;PMindazone1ltal az első hely mindnye1junkat meglepett s meghatott Nem ve1rtuk be1r mikor e1tadtam a kf6teget a kacagf3 Phinixnek reme9ltem hogy lesz valami eredme9nye ;PAmfagy osztom azt a ve9leme9nyt, hogy sokat sze1medt, hogy a km menyire ke9pviseli a csapate1t, menyire tud kie1llni e9rtfck, ami persze attf3l is ffcgg, hogy mennyire tale1ltak re1 a kf6zf6s hangnemre s a je1te9krf3l alkotott ke9pfck s stedlusuk mennyire passzol me1s Km lehet nem e9rte9kelte volna a poe9nokat amiket el df6rrentettfcnk vagy a sok je1te9kon kedvfcli marhe1skode1st, de nem me1s Km-et kaptunk s edgy mindenki ffclig e9rő sze1jjal e9s picit vissza sf3ve1rgf3 szedvvel te1vozhatott az asztaltf3l ,)Az előző tale1lkozf3 pontoze1se1bf3l okulva rohantunk minden helyszednre s mindenhol felte1rni mine9l tf6bb he1tte9r informe1cif3t c9n magamban me1r kikie1ltottam szekte1soknak az elmegyf3gyinte9zetes nőve9rke9ket De azt a nyomoronc ve1mpedrt ott kellett volna agyonfctnf6m amikor meleg itf3ke1t ke9rt A foga sem e1llt jf3l a nyavalye1snak Me1r izzedtottam is neki a kalape1csom Ja e9s roppant takare9kosak is voltunk az idővel Nem pazaroltuk vade1szatra, elhoztam egy fe9lig elre1gott őztetemet is be1rmikor jf3l jf6het Pazaroltuk viszont mf3ke1ze1sra Volt belvisze1ly egy nyurga nő miatt be1r emiatt megrf3ttam az e9rintett hedveket Volt tfalvile1gi utaze1s Miute1n egyik kolle9ge1m lefctf6tte a he1te1n hadone1szf3 ffcves embert bemutatkoztam az e9bredező ve9nse9gnek mint leendő tfalvile1gi kalauza Voltak e9rzelmek Papte1rsam bőszen egy fenevad nyome1ba eredt a falu kf6zepe9n terpeszkedő fa gyf6kerei kf6ze9 me1sodmage1val, me9g szent fegyvere9t is he1trahagyta, mert he1tre1ltatta volna, majd szellemnyelven kf6nyf6rgf6tt, hogy juttassam le hozze1 e9n meg ott te9pelődtem szege9ny bajte1rsam ostoba vakmerőse9ge9n, hogy edgy indult hadba Volt Dre1ma Illfazif3ktf3l hajtva csapatte1rsaimra tf6rtem akik azt fontolgatte1k lefegyverze9s ke9ppen eltf6rik szent pf6rf6lyf6m, miute1n kettejfckre is re1me9rtem ork f6lő suhinte1saim .Sok minden me1st is csine1ltunk terveztem me1r, hogy felveszem 1 je1te9kunk 😀 Majd legkf6zelebb Kf6szf6net a je1te9ke9rt me9g1x e9s nem hinne9m, hogy pe9lde1nkbf3l be1rmit is tanulhatna be1rki maximum azt, hogy e9rezze9k jf3l magukat e9s hogy mindig legyen ne1luk egy kf6teg hfaszezres dcdvViktor

  • Sziasztok!

    Azért írok ide mert eszembe jutott egy pár mintamodul, amit nagyjából 15 éve olvashattam, de fogalmam sincsen, hogy hol találkoztam velük. Ha esetleg valakinek szintén az eszébe jutna, kérem jelezze nekem, mert szívesen elolvasnám újra, akkoriban nagyon kellemes élményt jelentettek. Amik halványan derengenek:
    1. Akkoriban még nem volt netem, azért szinte biztos, hogy nyomtatott formában olvastam, lehet, hogy ki is volt adva.
    2. Egyik kalandban a kalandozók egy Domvik pap/szerzetest (talán Marcus volt a neve) kísértek el egy tárnába, ahol egy kurund tanyázott. Ha jól emlékszem a papnak 20 SFÉ-s erőtere volt, ami mindig csökkent egy SFÉ-vel, ha segíteni-e kellett a kalandozóknak, különben csak a kurund elleni összecsapásban vett részt. Elég magas szintű modul volt, mintha Sytix-ok is szerepeltek volna benne.
    3. Következő kaland két rivalizáló nemes családról szólt. A történet végig egy városban játszódott, ahol a karaktereknek nyomoznia kellett és folyamatosan választhattak, hogy melyik családot támogatják a konfliktusukban. Annak a félnek, akinek valamivel kevesebb katonája volt, tűzvarázslók is a szolgálatában álltak.
    4. Következő történet egy kis városban játszódós intrikázós volt. Mintha egy boszorkány próbálta volna meg manipulálni a játékosokat valami örökösödési ügyben, illetve volt egy varázsgyűrű és talán egy vámpír is szerepet kapott benne.
    5. Biztosan nem a lila borítós Ynevi kóborlások, az jelenleg is meg van.

    Előre is köszi szépen!

  • Ahoy,

    Nefri: a második Ynevi kóborlásokhoz hasonló gyűjteményben, az Ynevi kalandozásokban szerepelnek ezek a modulok, amiket említesz. Fekete színű és a borítón egy szakállas mágus erdőpillét tart a kezében.

Vélemény, hozzászólás?