A Humánumot, Dreina emberbarát, ételosztó, szegényeket gyámolító rendjét mindenki szerette… egész addig, míg akkora nem lett a népszerűségük, támogatásuk, hogy elkezdtek mindenbe beleszólni Erionban. Miért megtűrt a rabszolgaság, micsoda barbár dolog a könnyen kivitelezhető és látványos kerékbetörés, miért nincs csatornázás, népoktatás, rászorulók segélyezése, miért nem vizsgálja felül senki az évezredeken át kiválóan bevált, kyr hagyományokon alapuló törvényeket…Röviden, Erion miért nem él úgy, mint Pyarron, vagy még inkább, mint egy idealizált, ám megvalósíthatatlanpyarroni álomkép.

A RondellErion hatalmas, föld alatti börtönkomplexuma. Monumentális, legendás, rettegett. Emellett irgalmatlanul veszteséges, és sok szempontból igen kevéssé praktikus. Az elítélt senkiházit nem lehet egyszerűen kivégezni, vagy eladni rabszolgának, mert Pyarron, meg civilizáció, meg polgári értékek. A Rondellbe zárva viszont etetni kell, vigyázni rá, és hasznot sem hoz. A gazdag, úri, befolyásos családból származó bűnözők… erhm, hibázók esetében pedig amúgy sem alkalmazható a sokat szidott „embertelen” bánásmód, de azért egy tengerparti villában mégse lehet őrizni őket, büntetésképp… köznevetség tárgyává válna a rendszer. A Rondell mélyén viszont, sajnos… az „embertelen” bánásmód mellőzésével is történhet némi egészségkárosodás… de új börtön építésére – ahol, mondjuk, nincs mélységi sugárzás, kyr romok, élőholtak és álmukban nyugtalanul forgolódó aquirok – nincs lehetőség, mert „hiszen ott a Rondell”.

Nem egyszerű.

Ha pedig a börtönreformba belefolynak a Humánum tudálékos naívái… lehet-e a helyzet ennél is rosszabb?

Igen. Ha kalandozók is belekeverednek.

börtön1

dungeon

Kedves tavaszi táborozók! 3-4 kalandozót várok eme 3716. évi, erioni történet lejátszására. A karaktereknek nem szükséges összeszokott csapatnak lenniük, de persze előny, ha nem esnek az elején egymás torkának.
A történet, mint a legtöbb erioni kaland, bármilyen karakterekkel működőképes, de fenntartom a jogot, hogy kránielfeket és egyéb hentesmészárosokat proaktívan eltanácsoljak, az ő érdekükben is. Emellett, bár mindig megpróbálok némi egyéni motivációt kreálni a karaktereknek (ez főleg akkor érdekes kihívás, ha az adott karakter épp ott készül), a legjobb, ha a karakter lelki alkatánál fogva alkalmas, képes és hajlandó pénzért, szívességért, elvekért, stb. feladatokra vállalkozni, mert akkor egyikőnk sem kerül lehetetlen helyzetbe. Száz szónak is egy a vége: ha te egy évtizede transzba esett, borostyánnal benőtt szerzetest óhajtasz alakítani, lelked rajta, de ne lepődj meg, ha a megbízó nem keres meg, a csapat otthagy, te pedig játékosként játék nélkül maradsz. 🙂 A játékra várhatóan a második, pénteki napon kerülne sor… vagy ahogy sikerül.

Viii: Börtönök és ármányok (M.A.G.U.S. kaland)

7 thoughts on “Viii: Börtönök és ármányok (M.A.G.U.S. kaland)

  • Üdv!

    Én is jelentkeznék 🙂

    A részleteket megbeszéljük e-mailben.

    Tisztelettel: Nova

  • Beneveznék én is. Ó, Rondell, a kedvem ne rond’ el… 🙂

  • Túljelentkezés (még nincs, de hátha) esetén szívesen lemesélem még egyszer a kalandot a szombati napon 🙂 Inkább két kis csapat, ahol mindenkire van idő, kaland, figyelem, mint egy nagy.

  • Érdeklődésemet jelzem a kaland iránt. Rav Raynar, az erioni ravator küldetésre készen áll.

  • Ha valakinek már van karaktere, karakterötlete, nyugodtan küldje az astratech@freemail.hu címre.
    Karakteralkotásnál a 3.0 a preferált, de az újhullámos pyarrkampányos is jó.

Vélemény, hozzászólás?