A kalandozóknak az Északi Szövetség megbízásából kell kivizsgálniuk egy falura járó démon esetét némi ellenszolgáltatás fejében. Ha démon elpusztítani, vagy ha túl hatalmas a szent szék segítségét kérni, ha nem démonról van szó, akkor a faluban lévő pánikhangulat csitítására az ügyet megoldani. Valójában, a csapatot az Északi Szövetség felhasználja, hiszen elssorban arról akarnak tudomást szerezni, hogy a toroni kémek és végrehajtók miért járnak ennyit a vidéken. Talán háborúra készülnek és felderítenek? A kalandozók ebből a szempontból egyfajta úszó mécsesként funkcionálnak egy olajjal teli bödönben. Laart által írt kalandmodul a II. Thrillion Kincsei (2004. december 4-5) találkozóra jól jellemzi az akkori versenyeket (kötött karakterek, hangulatkeltő novella, vasárnapi játék, komoly kihívást jelentő szövevényes történet), de avíttság helyett önálló értékekel is bír (hangulatos helyszín leírások és szereplők, saját kézzel rajzol térképek szinte minden épületről, eldugott is falu misztikus atmoszférája). Sok-sok utánajárás végeztével teljes és eredeti pompájában tudjuk átadni ezt a történetet az eredeti karakterekkel és a grafikákkal külön majdnem másfél évtizeddel a lejátszása után. Letöltés: 2004 – Thrillion Találkozó – Karakrin Titka
Karakrin titka (M.A.G.U.S. kalandmodul 5-7. szintű karakterek számára)