A férfi az Eldfell-Ashland Bányásztársaság overálját viselte, nem volt benne semmi különleges, az átlagostól merőben eltérő. Átlagos magasságú, jó kondícióban levő ember volt. Szőke haját gondosan rövidre nyírva hordta, arcát simára borotváltatta a bányászkolónia borbélyánál. Egyszerű bányász volt, aki a mesés vagyon reményében hagyta ott a kolóniákat, elgondolásában volt ráció, hiszen a galaxis ezen félreeső szegletén, ezen az atmoszférával alig rendelkező poklon, megtalálható volt az eezo. A Bányásztársaság által kínált alapbér és az elvárt teljesítmény felett beszállított anyagért kapott prémiumból jócskán tudott félretenni, még az egyébként meglehetősen drágán biztosított ellátás és szállás mellett is. Kiszámolta, hogy egy éven belül elegendő kreditet gyűjt ahhoz, hogy visszatérjen a Földre és megfelelő egzisztenciát teremthessen magának, talán nyisson egy üzletet. Álmait azonban kettészelte az az Omnipenge, amely szívében állapodott meg egy pillantással ezelőtt. Idegen érzés volt, az örökkévalósság egy villanásban, majd kiüresedett tekintettel zuhant felszerelése mellé, soha többé nem tér vissza Földre.
A karaktereket a Szövetség küldi a Gei Hinnom bolygóra, rejtélyes halálesetekről kaptak hírt egy hónappal ezelőtt, amelynek kivizsgálását a helyi erőkre bízták. Azonban valami történhetett mivel az utóbbi három hétben megszakadt a kommunikáció a bányászokkal és az element zero szállítmányok sem érkeztek meg a Pamyat rendszerbe. A karakterek feladata, hogy kivizsgálják a bányásztelepen történt haláleseteket és helyreállítsák a kommunikációt. A karakterek annak ellenére, hogy a Szövetség kötelékében tevékenykednek, lehetnek az alábbi játszható fajokból: Ember, Asari, Salarian, Turian, Quarian, Krogan, Batarian, Volus, Drell. Kasztok nincsenek a rendszerben skillekkel és talentekkel lehet formálni a karaktereket, amelyeket szerintem a táborban fogunk elkészíteni, ha van koncepció, akkor legfeljebb egy óra alatt elkészíthetőek a karakterek. A rendszer lehetővé teszi a kibernetikus módosításokat.
A számítógépes verzióban megszokottaknak megfelelően a Szövetség által küldött kivizsgáló egység is háromfős lesz, egy frigate kategóriájú hajóval fognak a rendszerbe érkezni. Részleteket bővebben a tábor regisztráció lezárását és a jelentkezések véglegesítését követően.
Update: A leszállóegység adatbázisa az alábbi melléklettel frissült!
1. Research lab A |
9. Main door between research and residential area |
17. Element zero holding area |
2. Research lab B |
10. Library |
18. Miners quartes |
3. Storage |
11. Security Detail |
19. Entrance to the central dig site |
4. Standby Generator |
12. Residential area |
20. Ground vehicles |
5. Storage |
13. Residential area |
22. Prothean ruins |
6. Engineering |
14. Residential area |
25. Secondary mineshaft |
7. Community space |
15. Armory and barracks |
P. Landing areas |
8. Elevator to Restricted levels |
16. Elfdell-Ashland HQ |
2 fő jelentkezik 🙂 Sógi + Ádám… na 😛
Sztem egy Drell katona/testőr foglalta el az egyik helyet a hajón 🙂
Tudomásul véve 🙂
Ádám pediglen aktív omni-tool használó engineer(faj még képlékeny)
Bodri mester… nem adnál egy e-mail címet? kérdeznék pár dolgot, de nem akarom tele vésni a forumot mások számára érdektelen dolgokkal 😉
De szívesen zoltanherce@gmail.com várom a kérdéseket
thx
Ez lesz az alkalmazott rendszer, jövőhéten feldobok egy összefoglalót, ami alapján szerintem otthon is elkészíthető a karakter, de a koncepció mindenképpen http://masseffectd6.blogspot.hu/
🙂
csak 1 kérdés…
A kaland szempontjából jobb ha ember karakterrel jövünk? felmerült az emailes levélváltáskor is… nekem nem probléma, szívesen leszek Ember katona… csak akkor a többiek is tudjanak róla…
A rendszer érdekes, csak mazsolázgatom, de tetszetős… a kezdővagyon kicsit rizikósnak tűnik, de majd meglátjuk 😉
Igazából nem szeretnélek titeket korlátozni mert gondolom ritkán van lehetőség ilyen módon a Mass Effect világába eljutni és magamról is tudom, hogy nagyon szívesen hoznék drellt, krogant vagy quariant tehát ha összeáll a végleges csapat akkor ha összedobtok egy nagyjábóli csapatkoncepciót akár legalább egy emberrel, akár ember nélkül megoldjuk. 🙂 A kezdővagyon kicsit több lesz, mint ami az alap kezdő karakternek jár.
Egy megjegyzés a kezdővagyonhoz…
Sztem nem muszály feltétlenül felturbózni, ha a felszerelésünk egy részét (harcosnál páncél+1 fegyver pl.) megkapjuk ingyen 😛 vagy annak értékét be számíthatjuk lecseréléskor… és akkor a többi zsetont, ha jól emlékszem olyan 750-6000 költhetünk kiegekre, plusz fegyverekre… sztem…
Nos rájöttem, hogy szabadság előtti heti munkateher mellett nem fog menni egy szép igényes karakteralkotás megkreálása, úgyhogy. Kezdő karaktereket várok az alábbi kiegészítésekkel: Kezdővagyon 6000, extra igény esetén hajlandó vagyok tárgyalni az ésszerűség határain belül. Játszható fajok: Ember, Asari, Salarian, Turian, Quarian, Krogan, Drell. Elosztható skill pontok 21 helyett 35 (egyre max 6 adható).
A komplexum térképét a holnapi nap folyamán elküldöm az illetékeseknek. Bármilyen kérdés esetén feljebb az e-mail címem.
véletlenül le nyomtattam a szabályrendszert meg pár karilapot 😛
Oh, elfeljetettem megkérdezni. Mikor játszódik a kaland? A Reaper War előtt, után, közben stb.?
Update katonák!
u.i.:lásd fentebb 😉
A fenti térképen kívül még annyi kiegészítés, hogy a leszállójárműben négyen fogtok helyet foglalni, hogy ismeritek-e egymást vagy csak összedobnak titeket és lefelé úton megmondják ki a parancsnok stb. azt majd eldöntitek. A csapat: Ádám, Gulandro, Khuriboow, Viktor.
Eden Prime war után játszunk, azaz még a Collector fenyegetés előtt de már Shepard K.I.A. státusza után, a kezdő vagyont megemelném 13.000 Kreditre, azért hogy elérhető legyen a biotic, illetve tech vonal is specializálódott faj nélkül. Továbbra is rendelkezésre állok az esetleges kérdések vonatkozásában
😀 akkor átírom a karilapom 😀
Üdv.
Egyeztettem a Salarian kollégával és arra jutottunk, hogy leszállás előtt mindenképp le kell kommunikálnunk, még 1-2 dolgot a bánya anya vállalatával, ill. a biztosítást végző céggel.
1. Helyre állítandó a kommunikáció… ehhez tudnunk kellene, hogy hol is van a kommunikációs központ, esetleges tartalék állomás, esetleg egy össze szerelhető kommunikációs eszköz, amivel pótolhatjuk a meghibásodott/megsemmisült elődöt.
2. Szükségünk van egy nyilvántartásra a dolgozókról, őrökről, vezetőkről, vendégekről… fénykép, név, legalább alap adatok, hogy ki tudjuk szűrni az esetleges beszivárgókat
3. A biztonsági rendszerről is több infó kell, mint amit a térkép nyújt. Berepülés elleni esetleges védelmi rendszer, telepített biztonsági eszközök (szondák, automata lövegek, ajtók,katonai gépek, mech, mako stb.) elhelyezkedése, kódjaik. Az üzem biztonsági szolgálatának protokolljai. Feltehetőleg érvényes minél magasabb szintű belépő és biztonsági kódok… nem szeretnénk a cég saját rendszerén elvérezni…
4. mivel most szövetségnek dolgozunk kérnénk egy katonai tűzfalat a kommunikációs/nyomkövető rendszerünkre.
……
Hirtelen ennyi 🙂
Úgyis átver a megbízó, hiába készülsz 🙂
Jah, bocs, ez nem SR? 😀
Akkor az utolsó atomját is eladom a fekete piacon 😉
Válaszok:
1. A komm központok a Security és az Eldfell HQ épületen belül voltak, Engineering területről vélhetőleg beszerezhető megfelelő utánpótló eszköz.
2. Ezt a shuttle-ben tudjátok majd átnézni azaz ingame, illetve vélhetőleg az ELdfell HQ épületében megtalálható minden fontos adat, pszichológiai elemzések stb. itt megjegyzem, hogy a szövetségnek dolgoztok az Eldfell együttműködik, de csak annyira amennyire muszáj
3. A security az elvileg kiszervezett tevékenység, így az hogy ők mennyi mindent raktak oda arról nincs info egy légvédelmi löveg van telepítve a komplexum tetejére, ezen kívül vannak droidok (háztartási), néhány automata löveg a komplexum négy sarkán a földfelszín felé irányítva. Az ajtókhoz megkapjátok a szükséges kulcsokat, de vannak olyanok, amelyeket csak az ottani elöljárók tudnak kinyitni. A ground vehicles garázsban található 2 mako.
4. kaptok egy tűzfalat.
további válaszok a helyszínen, jómagam szombat este, vagy vasárnap korán reggel érkezem