(Erion, Godora, 3714 nyara)
Erion nyüzsgő, halszagú kikötőjétől északra, a falon túl (de még a kurtafarkú malacon és a gorviki diaszpóra kitelepült corgá halászfaluin innen) fekszik egy csendes, meghitt tengerparti sétány a pyarr istenek szentélyeivel, melyet a Herceg ajándékozott a pyarr egyháznak eseti nagylelkű ajándékként (vagy egy összetett terv részeként, ki tudja).
A sétány hamar ismert és kedvelt zarándokhellyé vált, ahol a hívek nyugodtan imádkozhattak isteneikhez (legalábbis, mondjuk, nyugodtabban, mint a falakon belül, a szomszéd utcában fura hanghatásokat produkáló Tharr- vagy Ranagol-szentélyek mellett).
Az idilli béke azonban, úgy tűnik, illúzió volt csupán: teológiai és materiális viták kereszttüzében, talán pont a békés sétány okoz majd megjavíthatatlan törést a pyarr egyház berkein belül.
Kik a szentélysor titokzatos lakói és mi a szerepe a ködbe vesző szigetnek? Mit jelent az éjszaka hallható fura, mechanikus zsongás és kifélék vagy mifélék a hatalmas testű árnyak?
Ehhez a környezethez csapódik egy szerelmi csalódásból épülő, itallal kacérkodó önfejű ilanori lány (apja nagy bánatára)… és persze Ti, a kalandozók!
…persze csak ha vállaljátok.
A kalandot, tervek szerint a negyedik nap mesélném 3-5 bátor jelöltnek, akik nem dreddeznének vagy csak lemaradtak. A kaland „normális” csapattal jobban működik, mint szétgyilkolós-felgyújtóssal, de utóbbi kaliberű alakulatot sem utasítok vissza, legalább a Hercegi Ügyészség és a Sinfen sem puhul el, és a várhatóan korai „lapozz az 1-re” után mind tudunk valami mást csinálni, például elkérjük Khuriboow-tól a Stargate kártyát
Kalandra fel!
Szia Vii!
Emlékszel, mit ígértél nekem a tesztmesén? 🙂
No, ha nem kizáró tényező az, hogy Gulandro partijában is játszunk másnap – és persze szemtelenül sem akarunk másokat kitúrni -, akkor feleségemmel, Krisztával jelentkezünk a mesédbe.
Üdv
Szivesen mennék játszani 🙂
Üdv. Engem is érdekelne… szerintem Ádámmal egyetemben.
Köszönöm 🙂
Akkor jól elleszünk, úgy látom.
jelentkezem 🙂
Beférne még plusz két fő? (második fő kérdőjeles)
Beleférni belefér, sőt, nagyon is örülök a jelentkezésednek, jelentkezéseteknek. 7-8 fő jelentkező esetében azonban már javasolnám, hogy legyen inkább két csapat, és mesélek 2x. 4. nap első csapatnak, 5. vagy 6. nap második csapatnak, kinek hogy fér majd be.
Így mindenkinek jut elég élettere a kalandban, és bónuszként a második csapat időben kimentheti magát, ha azt a visszajelzést kapja az első csapattól, hogy ócska a kalandom 😉
nekem a 4. nap jó… ha válnunk kell… jelenleg legalábbis úgy fest 🙂
Óóó boldogság 🙂 Egyenlőre úgy néz ki, hogy én a diplomata boszorkánnyal játszanék 😀 A másik fő egy varázslóval, bár lehet készítene külön karaktert, majd megkérdezem, aztán referálok.
Egyrészt, nem hinném, hogy ócska modult írnál, másrészt már csak a mesélői stílusod miatt élmény nálad játszani!
A második csoportba, ha véletlen maradna egy szabad hely (és az idő sem ütközik mással), akkor én is jelentkeznék. 🙂
Negyedik nap első mesélés… a második kör, hogy látjátok, kinek hogyan lenne jó? 5. vagy 6. nap?
NPC-nek is lehet jelentkezni? 😉
Nekem csak a 4. nap jó.
Mi is a 4. napot preferálnánk…
Nekünk is a 4. jó Krisztával, tekintve, hogy a többi napokon vagy játszom, vagy mesélek…
Most mi lesz? 😮
Akkor mi 6. nap 🙂
Hi. én is 4.
Terdig verbe!
https://www.youtube.com/watch?v=_pVsxwL8EF0
hej, azt a kérdést, hogy lesz-e 2. kör, már én is felakartam tenni… ha 4. napra nem férnék be, akkor 6. nap lenne a jó 🙂 bár elvileg Shiffer akkor mesél… vagy mégsem? 😉
ööö… vagyis a 4. nap sztornó… akkor bíra leszek, ha minden igaz 😀
Hi. Szerintem én a gyenge elméjű Elf varázslómat hozom… 5. tsz…