Újra kiélesedni látszik a Horda és a Szövetség közötti ellenségeskedés, és amikor ismét előre törnek az Éji elfek, hogy visszaszerezzék Ashenvalet, azt a Horda sem hagyja válasz nélkül! A Warchief összeállít egy portyázó csapatot, aminek a tagjai csapásmérő egységként megtörhetik a Szövetségesek térnyerését, a feladatuk pedig, hogy megszerezzenek, egy varázseszközt ezzel stratégiai előnyre tegyenek szert! De ezt jól tudják a szövetségesek is, nem fogják szó és vér nélkül hagyni.
3-5 főt várok a játékra. Horda oldalú karaktereket várok. A karaktereket GURPS Lite rendszerrel tessék megalkotni 250 pontból. Kasztok képességeit megbeszéljük milyen módon fognak működni, de minden képesség vagy varázslatot külön képzettségként kell felvenni, a kasztnak megfelelő főértékkel. A World of Warcraftot fogom alapul venni a képességek meghatározásához, így kérek mindenkit, aki ismeri válasszon specializációt is, ha nem ismered nem gond, helyben megoldjuk.
Játszható kasztok: Harcos, Paladin, Vadász, Zsivány, Pap, Sámán, Mágus, Boszorkánymester, Druida
Fajokhoz pontok elosztása után jár tulajdonság módosító az alábbi szerint:
Ork:
- +3 Erő
- Rage: Naponta egyszer a harc végéig +3 sebzést kap.
Troll:
- +3 Ügyesség,
- Regeneráció: Naponta kétszer 1d6 Ép gyógyulás
Tauren:
- +5 Erő
Élőholt:
- +3 Egészség
- Élőholtak akarata: Naponta egyszer leráz egy ártalmas varázslatot magáról
Vér elf:
- +3 Intelligencia
- Minden mágia ellen +1-et kap az ellenállásra
Goblin:
- +5 Ügyesség
Lok-tar ogar!
Lok-Narash!
becsatlakoznék szívesen a csapatba
welcome