Üdvözlégy kedves játékos!

Az alábbiakban a VI. Fanfár a Hősökért Tavaszi Tábor karakteralkotását leled, az egyszerűség kedvéért, egyből PDF dokumentum formájában. Mielőtt azonban belevágnál karaktered megformálásába, néhány dolog elöljáróban.

FONTOS! A karakter előtörténete részét képezi a verseny pontozásának, ezért kérjük, hogy a karakterek előtörténeteit minden csapat egyben küldje el a kronikak.hu@gmail.com e-mail címre, április 26.-ig! (Megjegyzés: a karakter előtörténeténél nem szabunk semmilyen formai kötöttséget vagy terjedelmi korlátozást, de a hozzávetőleges hosszúság kb. egy gépelt oldal Times New Roman 12-es betűtípussal és tartalmaznia kell a karakterek nevét, kasztját, faját, életkorát, szintjét és az esetlegesen felvett előnyeit és hátrányait is!).

VI. Fanfár Karakteralkotás

A VI. Fanfár a Hősökért Tavaszi Tábor Karakterlakotása

15 thoughts on “A VI. Fanfár a Hősökért Tavaszi Tábor Karakterlakotása

  • Bár eredetileg úgy gondoltam, hogy nem teszek ilyet {hadd olvassa csak végig mindenki egyszer életében a karakteralkotást, muhahah 8) } , de Amund kolléga javaslatára hallgatva, mégiscsak írok egy összegzést a változásokról. Nehogy aztán valaki ne tudjon róla.

    Tehát:

    A fajok TP-értékéből kivettük a 4000-es kategóriát, mostmár a 3000 a top. Illetve az amund fajt kettészedtük, két „kasztra”, ahogy azt az MTK is írja: Amund (hebet) * szolgák kasztja (hat-neb) * uralkodó-papok kasztja.

    9 kategóriára bővült a képességátlagok választhatósága, tehát nem csak 120-130-140 stb. pontok vannak most már, hanem köztesek is.

    A Testi torzulás hátrányhoz került két alternatíva, az 1000 Tp-s, és a 2000 TP-s kategóriába (az előző találkozón merült föl az igény rá, így most beépítettük)

    Illetve a végére került egy kis fejezet, Közös M.A.G.U.S. világunk címen.

    Érdemes tehát – minimum – ezeket a részeket meglesni 😉

    Jólét polgártársak!

  • Elolvastam en vegig,csak mivel anno szo volt rola,gondoltam lehet kimaradt.Szoval nincs hatar. Ertem.Vettem.
    🙂

  • Lo vertekre irnatok iranyado arakat? Koszi!
    🙂

  • Ha csinalok egy lovagot,lehet neki aprodja,aki kiseri egy szekeren? Njk? Km vagy en jatszom?

  • hogyne írnánk irányadó árakat: ETK 349. oldal
    Lehet, ott a szolga kifeizetd az árát (amit jó eséllyel a KM mond meg de én amodnó vagyok fizesd ki 20 évre a bérét osztcsá, azt majd a KM irányítja…feltéve ha a mesélőd engedi az iylesfajta non-combat peteket :8

  • Szóval akkor a lovag vértje,pl. félvért 120a és a lovára is a lemezvért 120a???
    kb,ugyanaz a minőség csak az anyag majd 3x annyi…
    Vagy ilyen szempont szerint akkor az meg 360a??? Mert akkor nem sok lovagnak lenne lemezvértes lóvértje.
    🙂

  • Okés, de a lovag félvértjét feszülősre kell kidolgozni, stilizált has- és mellizmokkal, hogy manga-kompatibilis legyen… a lovat meg elég betekerni lemezzel és itt-ott kikalapálni 🙂

    Amúgy szerintem páncélos lóval sima fogadóban megszállni kb. mintha nálunk a nyóckerben leparkolnál estére egy Murcielago-val 🙂

    @Shalafi
    „non-combat pet”

    Ez kemény 😀

  • Nos a lóvértek ára nincs benne MT ben pedig ugy emlékeztem, hogy benne van, na mind1 de MGT t figyelembe véve hogy pl a sima sodronynak 1es addig a lovas sodronynak 10 es én lazán szoroznám az árát 5el, de cskkoljátok le az UT t abban lehet h vannak lovértek árai, irányadónak jó lehet ha vannak ha nincs használd az 5ös szorzót nyugodt lélekkel 😀

  • Hm… tervezett karakterem erősen elf-antiszimpatizáns. Kíváncsi vagyok, a hangulatkeltő ismeretében, lesz-e helyem egyáltalán a történetben 🙂

  • Még néhány last minute kérdésem lenne:

    – ha van a csapatban hatodik szintű varázsló, aki tud apróbb varázstárgyakat készíteni, akkor a csapattársak alapanyag áron „írhatnak fel” maguknak ilyen tárgyakat, vagy nekik ki kell fizetni a mana árát is?
    – mi történik, ha a varázsló in-game óhajt varázstárgyakat készíteni? Lehet, nem lehet, borzasztóan bekorlátozzátok, stb?

    Természetesen minden véleményt szívesen veszek, de legszívesebben hivatalos álláspontot, nem olyat, amely lehord, amiért gusztustalanul tápolni akarok… minthogy nem is, de ez szvsz egy fontos kérdés, mégha csak elméleti is (szörnyedt már el pár mesélő karaktereink láttán, utána meg csodálkozott a nyugdíjas, diplomatás, kidumálós, harcmentes hozzáállásunkon 😀 )

    – ez tényleg apróság az előbbiekhez képest. A másfélkezes kard azt írja, ha valakinek 16-os ereje van legalább, akkor, egy kézben forgatva a fegyvert, mentesül a levonás_ok_ alól. Eztuán részletezi 16-os erő hiánya esetén a lassabb támadást, végül egykezes használat esetén 2k6-2 sebzést ír.
    Kérdés, a 2k6-2 az „levonás”-e, vagyis, a 16-os erő+egykezes harc esetén az alap, erőbónusz nélküli sebzés 2k6-2 vagy 2k6?

    Köszönöm, ha (időben) válaszoltok 🙂

  • Ha a varázsló meg tudja csinálni manából, akkor természetesen lehet a csapattársaknak is alap esetben. Játék közben, pedig az ETK mozaik mágia részben leírt mozaikok idejét kell figyelembe venni. Valamint, hogy a mágikus kifáradás nem vicces. 😉
    A mf kard egy kézben mindig -2 sp-vel sebez, de így mehet mellé a pajzs.

  • Természetesen lehet varázstárgy, ha van aki megtudja csinálni, de csak okosan vele ;). Játék közbeni varázstárgy készítés is működhet, csak figyelembe kell venni az esetleges járulékos dolgokat. Beszerzés, ahogy toxik is mondta, mágikus kifáradás, és ami a legfontosabb talán, az idő… nálam pl. egy rúnakard elkészítése az nem egy szegmenses varázslat. Egy másik példával élve, mérget keverni is lehet ingame, csak akkor legyen meg az összes alapanyagod, meg egy szolid kis „laborka” is, ha már komolyabb mérget akarsz, alkímiával kb. ugyanez a helyzet.
    MF kard: 2k6-2 egykézben

Vélemény, hozzászólás?