Elkészült a Hősök Napja karakter, illetve Hősalkotása. Mint majd láthatjátok én magam megőriztem a korábbi rendszer alapjait, de rengeteg kisebb és néhány nagyobb változtatás került bele. A karakteralkotás változásaival a játékélmény és a csapatok színesebbé tétele volt a cél. Fontos, hogy a karakteralkotás kompatibilis a többi a rendezvényen is megtalálható Dicsőségpont rendszerrel, így szabadon biztosítva az átjárhatóságot.

Mivel új évvel új időszámítást is kezdünk a korábbi karaktereket visszavonultatjuk, ezért kárpótolandó korábban a XII. Hősök Napján részt vett játékosok számára +1 Hős Pont fog rendelkezésre állni a karakteralkotás folyamán, amit szabadon felhasználhatnak.

Ahogy korábban már említettem, az új időszámítás új kalandokat is fog jelenteni, ami azt jelenti, hogy pihentetjük az Ember történeteit, a tavaszi találkozó kalandját pedig előre láthatólag Levi fogja írni.

Bármilyen kérdés van a szokásos elérhetőségeken megtaláltok illetve, ha a karakteralkotással kapcsolatban merül fel bármi arra kérek mindenkit, hogy a bejegyzés alatt jelezze, hátha másban is felmerülé ugyanaz a probléma.

A karakteralkotás és egy kis összefoglaló a főbb változásokról a tovább mögött.

 

HŐSALKOTÁS

 

Főbb változások:

  • Bevezetésre került a Hős Pontok rendszere ami megkönnyíti a karakterek megalkotását és egyedibbé varázslását
  • Főkasztok szerint lettek csoportosítva a karakterek és azon belül a kasztok erősségüktől függően
  • Pontelosztás miatt a faji bónuszok helyett csak a faji maximum táblázatot vesszük figyelembe
  • Nincs átlagolás, minden dobott érték maximum
  • Megszüntek a Nagy és Kis Előnyök és Hátrányok, 1-3-ig vannak skálázva, a fokozatosság miatt
  • Sok előny és hátrány másképp működik, míg mások össze lettek vonva, illetve bekerültek új lehetőségek
  • Nagyobb hangsúly került a felszerelésekre
  • Könnyebben elérhetőek a varázstárgyak a karakterek számára
  • Lehetőség van állandó varázslat vásárlására a karakter számára
  • Bekerült egy “craft” rendszer, hogy egyedi fegyvereket lehessen készíteni a karaktereknek
  • Bekerült három kaszt az oldalról: Ravator, Orfenita mágus és az Acél lótusz

Jó böngészést és ne feledjétek

XIII. Hősök Napja karakteralkotás

11 thoughts on “XIII. Hősök Napja karakteralkotás

  • Köszönjük a munkátokat! Ismét igényes és komplex karaktergeneráló rendszer született. Elsőre talán kicsit ijesztő a sok módosító, átszámolás, de érdemes rászánni az időt (saját tapasztalat). Szerepjátéknak kedvező irányba ment el a dolog. Neki is látok a gyakorlati alkalmazásának most már, hiszen a puding próbája.. 😉

  • Wuhú 😀
    Király lett, köszönjük 🙂
    Két kérdés:
    Vérteknél mit adnak a minőséggel/anyagok?
    Mesterfokú szakmával lehet -e alkotni fegyvert/vértet és mit/mennyiért?

  • +1 A feketelunirnál lemaradt vagy szándékosan nincs, hogy mágikus?

  • Verték benne vannak az ETK an, azokhoz nem akartam hozzairni
    Direkt nem h ne lehessen kiváltani egy 15 KPs képzettség gél egy alapvetően drága dolgot.
    Természetesen a fekete lunir is mágikus tulajdonságú

  • Üdb!
    Srácok a harcművész fegyverek mibe kerülnek? Ez fellelhető valahol? A Rúnában megjelentekre gondolok (pl.: nisen-kard, sryn-tőr, vaskígyó stb)

  • Ezek a fegyverek csupán a harcművéesz számára készülnek és kereskedelmi forgalomban nem kaphatóak

  • Még egy kérdés: Ősi vérnél bármilyen hatalomszót lehet választani? Egyszók, többszók, stb.

  • Történt két apró módosítás, amire felhívták a figyelmemet:
    – A harcművész ösvények nyújtotta képességek csupán puszta kézzel működnek
    – Fegyver készítésnél meghatároztunk egy minimum alap árat.
    – Bárdok kezdéskor 45 db varázslatot ismerhetnek.
    – Apró változás a Kardművész és a Szerzetes kezdő felszerelésében.

  • Bekerült három kaszt az oldalról: Ravator, Orfenita mágus és az Acél lótusz. Ravator 1 HP, míg az Orfenita és az Acél lótusz 2 HP költségű kasztok.

Vélemény, hozzászólás?