Folytatódik a Cthulhu hívása kalandsorozatom, ismét 5 játékosnak mutatnám be a Föld éjsötét zugainak megnevezhetetlen borzalmait. Eme modul során már a minden eddigi konfliktusnál pusztítóbb világháború negyedik évében járunk. A floridai Key West városát és szigetét ugyan egy egész óceán választja el Európa véres lövészárkaitól, ám Németország tengeralattjárói újra és újra rendet vágnak az Európába tartó hajók között, 1918. július 21-én pedig még egy amerikai kikötővárosra is tüzet nyitottak! A játékosok a szigeten lévő haditengerészeti támaszponton állomásozó USS Salem hadihajó 12 fős tengeralattjáróvadász flottillájának tagjai, mely a Mexikói-öblöt védelmezi.  Mindannyian tartalékos matrózok, akik az SC-3-as tengeralattjáróvadászon (legénysége: 2 tiszt, 25 matróz) szolgálnak, Henry Alker zászlós parancsnoksága alatt. Ezek a 34 m hosszú, fából ácsolt, gázolaj meghajtású hajók – megannyi Dávid – sikerrel vették fel a harcot a tenger farkasai ellen. Hidrofonokkal pásztázták a vizek mélyét, és fedélzeti ágyúkkal és mélyvízi bombákkal ejtették el az antant hajókra leső gyilkos acélcápákat.

Ha a jelentkezők között egy – netán több – lány is van, nem kell aggódnia, mert az ő számára is kitaláltam valamit. Az ő története a mexikói Veracruzban kezdődik majd, egy brit olajszállító cég: az Eagle Oil Transport Company egyik alkalmazottjának lányaként.

A karakterek értékeinek kiszámolása:

Minden játékos 96 pontot kap, amit a következő tulajdonságok között kell elosztania:

ERŐ, FIZIKUM, MÉRET, INTELLIGENCIA, AKARATERŐ, ÜGYESSÉG, MEGJELENÉS és MŰVELTSÉG.

A tulajdonságértékek 3 és 18 közé eshetnek, de a MÉRET és az INTELLIGENCIA minimum értéke 8, a MŰVELTSÉGÉ pedig 6.

Tudás: MŰVELTSÉGx5

Ötlet: INTELLIGENCIAx5

Szerencse, Épelme, Épelme-pont: AKARATERŐx5

A nyomozókat ezúttal is a helyszínen fogjuk majd megalkotni. Tehát a sebzésbónusszal, a képzettségekkel és az életerővel is ott törődünk majd, de a pontelosztást addigra le kellene tudni. A CH képzettségrendszere százalékos, és mindenkinek választania kell egy foglalkozást, amihez különböző alapképzettségek is tartoznak. Ezen képzettségek alapértékéhez a MŰVELTSÉG 20-szorosa adódik, és egészen 89%-ig lehet elmenni. A többi szabadon választható képzettségre az INTELLIGENCIA 10-szereséből osztható pont. Ezek bármik lehetnek.

A kiképzés miatt minden tartalékos matróz plusz százalékpontokban részesül, melyeket az Ötletéből kell kiszámolni, mégpedig úgy, hogy a számot elosztjuk tízzel és felfelé kerekítünk. Az így kapott eredmény mutatja, hány kockával dobhat a nyomozó és hány plusz pontot költhet tengerész képzettségekre (Mászás, Puska, Pisztoly, Öklözés, Rúgás, Fejelés, Birkózás, Tájékozódás, Ugrás, Úszás). Specialitások: Géppuska, Nehézgépkezelés, Mechanikus szerelés, Könyvvitel, Ágyú.

 

Tanti – Cthulhu hívása – Karibi hajsza

3 thoughts on “Tanti – Cthulhu hívása – Karibi hajsza

  • Üdv!

    Tanti, ez a sok Cthulhu-kaland amit az elmúlt hetekben tettél fel (A téboly szigete, Új világ, ősi borzalmak, Az X-el jelölt hely és ez a Karibi hajsza), mind a nyári tábor egy-egy napján lesz majd? Vagy hol, hogyan, miként, merre, meddig vannak ezek?

    Nova

  • Ahoy,

    nova: Tanti elképzelése szerint egymás után, a tábor különböző napjain lesznek megtartva és együttesen egy kampányt alkotnak majd azoknak, akik minél több részében játszanak, de külön-külön is teljes értékű kalandok a nagy történelmi távolságok révén. Szerintem egy nagyon menő vállalkozás ez Tanti részéről és nagyon kíváncsi leszek hogy sül el. Akkor lehet majd jelentkezni rájuk amikor végleges lesz a tábor programja és a kalandok elosztása, ahogy a főkiírásban is szerepel (dátumokkal).

Vélemény, hozzászólás?