„ÜDVÖZÖLLEK FEKETEHOMOK VÁROSÁBAN”
Ez a név, hogy Feketehomok városa félelemmel vegyes tiszteletet ébreszt minden kereskedőben, kapitányban, matrózban, becsületes utazóban és parasztban egyaránt széltében hosszában az egész kontinens területén. Nincsen még egy ilyen romlott város a Vadonban, ahol ennyi bűnöző, és söpredék gyűlne össze egy helyen. Miért is utaznak épeszű Hősök Feketehomok városában? Az tény, hogy a város rengeteg kalandot kínál. kalózok, rablók, banditák rejtették el felhalmozott kincseiket.
A város maga nem teljesen sík, több negyed alacsony dombra épült. Ez azt jelenti, hogy az egyes utcák, amik macskakővel vannak, lerakva gyakran lépcsőkbe torkollanak, így járhatatlan mindenféle szekérnek, kocsinak. Rengeteg a régi épület, az üzletek kőtáblákon, vagy kifüggesztett falapokon hirdetik magukat. Az élet igen kemény Feketehomok Városában, főleg akkor, ha egyedül van az ember. Ez az oka annak, hogy legtöbb polgár csatlakozik, valamelyik szervezethet.
Feketehomok Kikötő egy gonosz város tele csavargóval, és bűnözővel. Vadon minden vidékén ismerik nevét… viszont ez egy olyan hely is, ahol gazdag, és híres lehetsz.
3-4 kalandort, csírkefogót vagy hőst várok.
A játék vadon világán fog játszódni, ami egy saját fantasy világ, a lényege, hogy mindenki beletehesse azt amit akar. Ezért nincs részletes világleírás csak elnagyolva, hogy szabadon alakíthasd a karaktered eredetét, otthonát.
Az alábbiakban leírom azt amit mi kitaláltunk hozzá, és ehhez illeszd a te részed is!
A lét van, hogy legyen, a lét van, mert létezik.
Törpék:
Gylga Mah a nagy ős ki legyőzte a törp népet alkatrészként használó mély istent s 1001 gyermeket nemzett kik elterjedtek a világon, s kikben igazán erős a vére tudják használni az erőt, melyet az istentől lopott, melyet mahinak hívnak s a használóit, akik vallásos tisztelettel imádják ősüket mahitáknak ez a fő vallás s kezdeti időkben mindenki használta s ennek segítségével hajtották uralmuk alá és vették el az elfektől a világot. Mikor legyőzték a mélység istent annak vére velük együtt kiömlött a világ (vadon) felszínére s e megszilárdult vér óvta és táplálta a törp népet, s ez ország méretű lávatengerbe vájták otthonukat. Az mára országnyira nőtt várost elnevezték Nagyotthonnak. Azóta is a sziklákba vájják városaikat. Minden felszíni lénynél alacsonyabbak voltak ezért ők is törpnek hívják magukat. A világ vad volt s ők védtelenek így mindig is városi kultúrájuk volt ezért a technológiát kellett fejleszteniük, mára rettentő fejlettek van elektronika, és a nagy jólétnek, fejlett kulturális örömöknek köszönhetően végtelenül dekadensek.
A maahi valójában a föld mágneses mezeje ezeket az erővonalakat hívják manának.
Vadonba vonult törp vérvonalak a manók, akik az erdők szorgos munkásai. Előszeretettel élnek álatok között képessé váltak felvenni az alakjukat, illetve legfőbb kepeségük hogy össze tudnak zsugorodni. Főként ez apró alakban élnek.
Vadon többi faja:
Elfek a tökéletesen alkalmazkodni képes lények s képesek irányítani a vegetációt, s természetet, össze vannak fonódva az életenergiával. Minden tájon a környezetnek megfelelően alakulnak s annak jellegét is felveszi testük.
Emberek az állatvilág urainak születtek a természet végső legtökéletesebb állatai, így nekik csak testük volt és a világ anyaga az eszközük s rettentő szaporák és hanyagok. Mikor felismerte az elf faj a veszélyességüket még fejletlenek voltak, de így is hosszantartó háborúban tudták csak kiűzni őket a leg halottabb vidékre ahol semmi életben nem tudnak kárt tenni, hisz kiirtani nem akarták őket, így a déli jégvilágon nem maradt más eszközük csak a saját népük teste, egymást ették és tartották fenn hogy éljenek. E vérben való tobzódásban jelentek meg a vérpapok kik feladata az élelem felosztása volt s így meg tanulták használni azt, eleinte csak képességeik fejlesztésére és testük tökéletes használatára majd mikor eluralkodott mindegyiken az őrület képessé váltak a vért formálni s alakítani így megalkotva az aciersangot (véracél) mellyel levadászhatták az élőlényeket s az óta is törnek, előre h felzabálják és uralják a világot. Az ember a világ legvadabb barbárai s jelenleg megakadt az előrenyomulás s a kereskedelemnek köszönhetően felismerték az egyszerűbb életben maradási formát, valamint mivel nekik csak a harc számit előszeretettel harcolják meg a törpök háborúit hisz ők nem kedvelik a vadont a városokon kívüli világot. A jégvilágon élő törzsek leg ígéretesebb gyermekeit átitatják a farkasdémon lelkével s így azok birtokolják annak erejét.
Elementálok az elemek egyensúlyára felügyelő gyakran barbár, nomád törzsi körülmények közt élő csodalényei.
Orkok alapvetően, ám mára már csak egy része, egy élősködő vad faj az állatvilág tökéletes testű, de még fejletlen elméjű faja. Így képesek haláluk után egyfajta féreg állapotból újra kifejlődni.
A többi ork békésen él Lótuszagyar völgyben Felhőléptű Zhu’Shin uralkodása alatt. Orientális kultúrájuk rengeteg békés kolostort szült és a művészetek fejlődésére kiváló lehetőséget nyújt.
Van egy nagy sokszínű város melybe összegyűltek a nagy elf-ember háború után az addig elnyomott, rabszolgának tartott különféle fajok h biztonságos jövőt teremtsenek. Mindegyik faj a saját területén él ám szövetségüket biztosítja Met’egīya a menedék város. Itt a leg változatosabb létformák telepedtek meg. Gyík ember, macskalény stb.
A világ eseményei:
– Lótuszagyar völgy császárságban dúl a Törp agresszió okozta háború, mely az egész félsziget népeit fenyegeti. A folyam menti elf törzsek otthonát is letarolta az erdőshegy királyságának (Mahninmah) hadi gépezete s otthonukat elhagyni kényszerülő, Nyír elfek lassan szövetségre lépnek az orkok népével.
– IX. „khórium vak” Rass csapatai sorra dúlják fel a Lótuszagyar völgyet, az ott élő orkokat bujdosásra kényszerítve és teljesen megfertőzve az állatvilágot a veszélyes mágikus fémmel a khóriummal. Bővebben ITT
– Egyre több helyen üti fel a fejét oly különös események mely az ép elmét és a lelkeket követeli. Néhányan arról pletykálnak, hogy a démonföldet elzáró fátyol meggyengült.
– Az otthon sivatag titkos városában a Mundok, szövetséget kötöttek az elérhetetlennek hitt démonföld, démon fajú hatalmaival, vesztükre. Sok száz menekült, a Mundok közül, elindult a Vadon népeihez segítséget kérni vagy csak menedéket, a túlélés reményében. Legtöbben az első és legnagyobb törpe város, Nagyotthon segítségében bíznak.
– A déli fagyos erdőségekben ahol először értek partot az emberek néhány évtizede, akkora vagyont halmoztak fel, zsoldos hadászatukkal, és olyan sokan települtek immáron e vidékre, hogy maguk birodalmának kiáltották ki az emberi törzsek a területet, melyet a déli hegyekben élő törpéktől kaptak szállásterületül. Elnevezték Krov fejedelemségnek, a Hóberzengte erdőt.
A játékhoz a KJK szabályrendszerét fogjuk használnia amit ITT érhettek el.
A játszható fajok:
- Ember: Könyv szerint
- Törp: Könyv szerint
- Elf: Könyv szerint
- Ork
- +2 Életerőpont
- Képesség: Erős ütés
- Macskalény:
- +1 ügyesség
- Képzettség: Karom harc 1
- Képesség: Éjszakai látás
- Elementálok:
- +1 szerencse
- Képzettség: elemformázás 1 (képzettség szint × 2 varázslatot választhanak), világismeret 1
- faji varázslatok próbáit Ügyességgel dobja és Életerőbe kerül
- Képesség: Elemi ellenállás (+2 az elemhez kapcsolodó próbáljoz