A XXV. Kalandorkrónikákra egy emlékezetes kalandmodult terveztünk írni és hozzá egy terjedelmesebb háttéranyagot, amely Új-Pyarron ritkán és régen emlegetett szövetségesét taglalja. Így egy éves forráskutatás, – elemzés előzte meg a rendezvényt, aminek eredménye lett ez a nem hivatalos fantasy szerepjáték kiegészítő a M.A.G.U.S. világához.

A projekt kulcseleme az azonos címen készült Original Soundtrack volt, amivel Komattre megalapozta a térség zenei világát, atmoszféráját és hangulatát, többször nagy és komoly lökést adva az írás folyamatának. Nagyon örülök, hogy a végeredmény egy olyan multimédiás szerepjátékos eXperience lett általa (is), mint amilyet sokan a ’90-es évek alkonya óta reméltünk, vártunk a hobbitól és ezért sokat álmodoztunk hasonlóról. Bár a hivatalos cédéből még limitáltabban készült (mert közben rám szóltak, hogy ez a formátum lassan csak az emlékeinkben létezik), de nagyon örültem, hogy a rendezvényen együtt ragyoghatott az elkészült művel.

A másik fontos pillér Éowyn térképe volt a Hat Városról és környékéről aktualizálva a rendezvények kalandjainak idejéhez. Szerettem volna, hogyha ez tükrözi azt a képi világot, mint amilyen volt a szememben Ynev az első Hat Városi kiruccanásaink idején (~2005, A Morális Szabály), mikor az ő általa szerkesztett és rajzolt Nagy Ynev térkép alapján kalandoztunk. Úgy érzem ezzel leírtunk egy kis, 17-18 éves kört.

„Valahol, túl az időn és a képzeleten, még mindig létezik egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják, egy világ, melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók.”

Ostromfegyverekkel felszerelt gályák hasítják a vizet, sötét sikátorokban több ezer éves hagyományok alapján harcolnak fejvadászok a sötét múlt mozaikszerű maradványaival, mágiaforgatók fürkészik a sors szövedékeit magas tornyokban, ősi nemesség tagjai uralkodnak több elpusztult civilizáció romja fölött különös bölcsességgel. Átlépted a Hat Város Szövetségének határait, kalandozó! Itt a könnyű kenyérkeresés illúziójával elindulva olykor könnyen keveredhetsz olyan ügyekbe, amelyek próbára teszik az eddigi tudásodat.

A Krónikák.hu legújabb kiegészítőjében részletes, minden korábbinál mélyebb áttekintést kaphatsz Pyarron tengeri uradalmáról és azokról, akik igazgatják azt. Régi és új források felhasználásával igyekeztünk egy olyan egységes képet festeni erről a világrészről, amilyennel eddig csak részleteiben találkozhattál. Ha pedig már az évezredek óta fennálló állam minden tudásával felvértezted magadat megismerheted a XXV. KalandorKrónikák rendezvény kalandmodulját és megméretheted magad és játékostársaidat is Öbölmélyben. Jó szelet …

LETÖLTÉS: Dalok Hat Városból (második kiadás)

Meran AI megoldásai a kaland különböző elemei a meséléshez:

Equassel térképe a kalandmodul helyszíneivel:

Dalok Hat Városból M.A.G.U.S. szerepjáték kiegészítő (Öbölmélyben című kalandmodullal)

3 thoughts on “Dalok Hat Városból M.A.G.U.S. szerepjáték kiegészítő (Öbölmélyben című kalandmodullal)

  • Üdvözletem kalandozótársak!
    Ismét eltelt egy remek hétvége. Nagyon jó kis jubileumi összejövetel volt ismét. A játék helyszín nekem személy szerint nem volt szimpatikus. Talán a túl modern,fantasy szerepjátékhoz túl „tiszta” belső. Talán egy kis ……..cyberpunkhoz? De legalább most időben volt ételünk,ami ízlett is. 🙂 Szóval a kaland és a kaland helyszín nagyon tetszett. Akaland mesterünk remekül hajtotta csapatunk gondoláját. Ha nem szorít az idő,biztos hogy pár nap alatt ráérős tempóban kimaxoljuk a kaland és a város lehetőségeket. Bár úgy gondolom még nagyon nagyon sok kaland belefér, mert szép,részletes várost kaptunk. Engem kicsit Wayne Chapman : Karrnevál című könyvében lévő Narvanra emlékeztetett. Innen is üzenem Rozsomáknak hogy : OLVASD EL!!! 🙂
    A kiegészítő könyv nagyon szép. Nagy kedvencem az a gyík harcos rajz. 😀 De tényleg. 🙂 Köszönöm hogy ismét egy jó hangulatú játékot szereztetek nekem,nekünk.

  • Ez igen szép munka, gratula hozzá! Még csak átfutni volt időm, de valamit rögtön kérdeznék is. A Pszi-mesternél több féle „iskola” vagy diszciplína csoport van, amik különböző kultúrákból származnak. Ezeket a karakterek hogyan ismerhetik meg? Melyeket ismerik alapból, és amiket nem, azokat hogyan sajátíthatják el? Vagy ezek esetleg mind, egy induló karakter eszköztárába tartoznak?

  • Ahoy,

    Cundior: választott karakteralkotástól függ, illetve alkasztnak tekinthetőek.

Vélemény, hozzászólás?