Az április 29-én lezajlott 26. KK esemény kalandmodulján a 21 csapat Pyarron színeiben vehetett részt a Selmo nevű, prófétaosztályú katedrálishajó első hosszútávú küldetésén. Az Örök Város Bajnokai kampányba csatlakozó történet több korábbi szálat is továbbfont, lezárt és görget maga előtt a közelgő fináléra, de egy önmagában is lejátszható és -mesélhető, élvezhető alkotás korábban már bizonyított íróktól és tapasztalt kalandmesterektől.

A rendezvényről született beszámolókat itt olvashatjátok, illetve az alábbi kérdőív kitöltésével a karakteralkotás(ok) továbbvitelével kapcsolatos terveinkhez tehettek hozzá. A kalandot a játékosok az Aranymetszés típusó metódussal játszhatták le, amit ti is használhattok és kipróbálhattok, hogyha otthon szeretnétek lemesélni a történetet. A kalandhoz készült utolsó oldalakat A/3-as oldalakra nyomtattuk ki a rendezvényen, hogy átláthatóbb legyen a játékosok számára és Magyar Gergely jóvoltából a modulban feltűnő családok egyedi címereket is kaptak. Álljon itt a szerzők előszava is bevezetésnek:

„Kedves olvasó, az alábbiakban a Krónikák csapatának kalandmodulját ismerheted meg, mely az oldal alkotói által vezetett ynevi történelmet göngyölíti tovább. A cél egy nyomozós kaland, amit azért a kockacsörgetés, illetve a szerepek kiélése végett megtűzdeltünk pár opcionális szállal a köztes történések fejezetben. Ezekre azért volt szükség, mert egy kutakodással teli nap nem feltétlen izgalmas azon csapatok számára, akik mondjuk harcra, akcióra készültek.

A modult korunk lehetőségeinek megfelelve, elektronikusan könnyen kezelhetőre igyekeztem formálni, azaz belső linkeket, ugrási lehetőségeket tartalmaz. Valamint minden lap alján, a jobb oldali sarokban van egy link, ami az interaktív tartalomjegyzékre mutat a gyorsabb navigáció érdekében.

Ami pedig az ütemezést illeti, kérlek tartsd szem előtt az egy napos rendezvényen, hogy korlátozott a játékidő. Az első napokat érdemes kicsit felületesebben, gyorsan kezelni, hogy eljussanak a játékosok a cselekmény beindulásáig.

Amennyiben viszont ezzel a modullal már nem a rendezvény keretén belül ismerkedsz és időkorlát nélkül mesélnéd le, úgy bátorítunk, hogy élj a hajó méretei adta szabadságfaktorral, valamint a karaktereket, NJK-kat is nyugodtan színesítsd! Elfér hatalmi rivalizálás a tiszti karon belül, intrikus szálak és státusz versengés a támogató nemesi és nemtelen családok között, de akár még egyházi hierarchia kakaskodás is. Nem volt célunk egy ekkora hajót maradéktalanul és minden részletre kiterjedően kidolgozni, ahogy nem volt cél szájbarágós mélységet adni minden karakternek sem. Hely lenne rá, de a rendezvény keretein belül idő biztosan nem. Maga a modul így is tekintélyes oldalszámmal büszkélkedhet, ami nem minden esetben előny egy rendezvényen, bármennyire is tetszetős esetleg Ynev rajongó olvasóközönsége számára.

Itt ragadjuk meg az alkalmat, hogy megköszönjük a támogatást Amundnak és mindazon Kalandmestereknek, akik az első verzió kiküldése után észrevételeikkel, meglátásaikkal hozzájárultak a modul végleges egységéhez.

Afrad és MagicHorse”

Kalandmodul letöltése: Revans kalandmodul

Afrad és MagicHorse: Revans (a XXVI. Kalandorkrónikák Szerepjátékos Találkozó M.A.G.U.S. kalandmodulja)

Vélemény, hozzászólás?