A szerepjátékokban a vallási kérdések csak egy hajszállal békésebbek, mint a Külső Világban. Ez a hajszál azonban lehetőséget biztosít a számunkra, hogy más-más szemszögből megvizsgáljunk egy állítást, nézetet és karaktereinken keresztül véleményt formálhassunk róluk. Az ő számukra viszont saját valóságuk kérdései éppen olyan húsba vágóak, mint nekünk a magunkéi.

A Kradnak szentelt Kíváncsi Csókák erődjében tallózva a feljegyzett történeteket különös és szórakoztató egyezésre akadtak lovagjaink. Egymástól függetlenül, időben és térben távol egymástól születtek az alábbi írások, amelyek mégis egy-egy entitást éltetve és hozzá hasonlóan címezve láttak napvilágot. Így most az Örök Bölcs papjai és Haonwell Első Titokkancellárja által rám roházott hatalmamnál fogva közkinccsé tárom ezt az öt szinte imádságnak is felfogható kalandmodult.

(Bár már korábban is fellelhetőek voltak és a névhasonolóságon kívül tényleg szinte semmi sem kapcsolja össze őket …. de szépen folytatják az Ynevi Vándorlások kalandmodulgyűjtemény sorait. Ugyanakkor ezek a kalandok is jól illeszkednek a szerintem jelenleg is futó M* tematikába, melyben jobban megismerjük az istenek természetét, a pyarroni pantheon alakjait és megérthetjük esetleges színeváltozásukat)

68, Sentinel Wex: Kyel akaratából (MAGUS kalandmodul 5-6. szintű karakterek számára)

A Riegoy-öböl partvidékén egy magányos városállam nemzedékek óta állja a Külső Síkok ostromát, azonban félő, hogy kiállásuk és véráldozatuk elfeledésével a város és így természetesen a világ sorsa is megpecsételődik. A Teremtés és Pusztítás pyarroni istene pedig önnön hívei feloldozása és önnön céljai elérésének érdekében egy kalandozócsapatot sodor a vidékre, hogy kezükbe adja a döntés jogát és olyan kihívás elé állítsa őket, amely során egyszersmind megkérdőjelezhetik Kyel bölcsességét, de bizonyíthatnak is a Sors istenének szemében. Letöltés: Kyel_akaratabol

(forrás: rpg.hu/lfg.hu)

69, Andal: Uwel nevében (M.A.G.U.S. kalandmodul 5-7. szintű kalandozóknak)

Olykor a kalandozók maguk is fohászkodhatnak a Fájdalom Urához, aki a legkülönösebb időkben hallhatja meg kérésüket és biztosít lehetőséget bosszújuk beteljesítésére. Nem véletlen hát, hogyha egy ilyen eset Erion és Shulur mágikus határán történik meg olyan erők lendülhetnek mozgásba, amelyek nem csak a hősök életét, de mindenki másét is felforgathatják. Amikor pedig ilyesmibe egy arowin-i hegyről érkező személy és ősi fóliánsok elfeledett nyelvei belekeverednek már semmi sem ment meg a bajtól. Letöltés: Uwel_neveben

70, Rasztiff: RAK HU NAGGOL – Ranagol akaratából (M.A.G.U.S. kalandmodul 7-9. TSz-ű karaktereknek)

„A most leírásra kerülő kalandmodul azoknak a játékosoknak szól, akik régen szeretnének Kráni Fejvadásszal játszani de eddig a KM nem engedte. Ebben a mo­dulban a karakterek a Birodalmi Fejvadászklán tagjai lesznek. Ez a tény nagy odafigyelést igényel mind a KM mind a játékosok részéről. A modul elsősorban magas tapasztalati szintű karaktereknek íródott. Alacsony szinten is meg lehet birkózni vele, de ekkor a fejvadászokra nem siker, hanem csúfos, megalázó halál vár. Természetesen nem csak fejvadászokkal lehet játszani, a Birodalmi Fejva­dászklán foglalkoztat még varázslókat, hadvezéreket (ők nem szerepelnek a mo­dulban) és transzcepseket is. A csapat megfelelő összeállítással jó eséllyel pályázhat a sikerre. Minden­képp szükség van varázslóra. Ebben a modulban főként az Ynev Fejvadászai c. kiegészítőben bemutatott kasztokat és egyéb speciális dolgokat alkalmaztuk, minden itt említett dolog megtalálható részletesen benne.” Letöltés: Ranagol akaratából

(forrás: http://users.atw.hu/atlantisz)

71, Béla: Ranagol nevében (M.A.G.U.S. kalandötlet 5-6. tapasztalati szintű karaktereknek)

A Lominaar festői lankáin kibontakozó történetben a kalandozók egy olyan tevékenységre bukkanhatnak (amíg élnek) amelyik a képességeiket, világismeretüket és isteneikben vetett hitüket is kikezdi. A kalandötletet egykor a M* levelező listáján felvázoló Béla nem sok jót ígér a reménybeli résztvevőknek és sokkal inkább ‘ötlet’ mint teljesértékű modul révén a kalandmester számára is komoly kihívást kínál, de akik jobban szeretik maguk részletesen kidolgozni a (sokak szerint felesleges) részleteket a maguk szája íze és a játékosaik ismeretében könnyen alakíthatják az eseményeket, hogy a végén mindenki, aki elindul a Ranagol nevében úgy érezheti, hogy valami nálánál nagyobb dolog részesévé válhatott. Letöltés: ranagolnevebeno(bela)mlista

(forrás: kalandozok.hu)

72, Lord Rufus: Weila nevében (M.A.G.U.S. kalandmodul 5-10. szintű kalandozóknak)

Erigow városában veszi kezdetét ez a történet, ahol a kalandozókat egy olyan megbízásra kérik fel, melynek gyökerei a régmúltban, Kyria hanyatlásának idejébe nyúlnak vissza és a hetedkori Fekete Lobogók hordozói és államai is érdekeltek a kifutásában. Ennek megfelelően bár oldalukon tudhatják Doran varázslóállamának támogatását, de ez sem biztosíték a sikerre abban a játszmában, amit bár nem minden kalandozó fogad el és lehet csak a legjobbak bírják befejezni. A kaland különlegessége, hogy (valóban majdnem) elfeledett legendaként a későbbi hírös Mentálcsavar rendezvényeknek is ékes előfutára volt és a keletkezési idejének veretes nyomait is magán viseli (~kreatív, részletes, lélekkel teli, igényes, tehát fasza). Letöltés: weila_neveben

(forrás: blackraven.uw.hu)

Istenes M.A.G.U.S. kalandmodulok

Vélemény, hozzászólás?