Mint már megszokhattátok az idei nyári tábor sem telhet el szabad játékok nélkül. Idén is nagyon fontos és szeretnénk kiemelten kezelni azt, hogy mindenki elhozhatja kedvenc játékát, legújabb kalandját bemutatni a nagyérdeműnek. Minden évben hatalmas sikere van a játékok legnagyobb variációjának, mindig vannak régi, új, népszerű, alig ismert sőt még házi saját rendszerű és világú játékok is a terítéken. Bízom benne, hogy ez idén sem lesz másképpen, ezért a mesélőlet kérem, hogy Július 3.-ig bezárólag küldjék el a kalandok kiírását.

A kalandokra úgy gondoltuk adunk egy kis plusz időt így Július 8.- ig várjuk őket.

A kalandok kiírását az alábbi e-mail címre kérném, hogy küldjék el a mesélők: vodli.jeno@gmail.com. A kiírás tartalmazza, a kaland címét, hogy melyik napon mesélnél, maximum hány fő számára, karakteralkotási sajátosságokat illetve pár sor szösszenetet arról, hogy mi várható és egy hangulatos képet.

Idén beizzítjuk a Discord szervert is ahol minden játék kap majd egy szobát, hogy akár ott meg tudjátok beszélni a részleteket, így miután megnyílnak a jelentkezések már tudnak kommunikálni a mesélők a játékosokkal. DISCORD linkre kattintva érhetitek el.

A jelentkezés egy hétre rá, azaz Július 10.án, 0:00-kor fog megnyílni. A korábbi évekhez hasonlóan kommentben lehet majd jelentkezni, emlékeztető gyanánt álljon itt a jelentkezési szabályok amik szintén nem változtak:

Szabályok a jelentkezéshez: EGY kommentben EGY ember jelentkezhet EGY játékra. Mindenki csak a SAJÁT nevében jelentkezhet! A nem megfelelő jelentkezést törölni fogom!

 

Kedd (2022.08.08)

Gremor – Gallia MMXX – A rőt nyakú szerencsehozó (5/5) (Krees,Lázlow, Szabi, Tair, Patesz)

Shalafi – Decima Világok (Modern AGE) – Érkezés (2/5) (Blurdie, Marga)

MagicHorse – Kódex Világ – Veszedelmes Tánc (3/4) (A’frad, Gulandro, Komattre)

Rozsomák – Call of Cthulhu, 1930 – Hegyvidéki látogatás (2/5) (Goblin, Quma)

Szerda (2022.08.09)

Shalafi – Shadowrun 6E – Brazil meló (5/5) (Rozsomák, Bahamuth, Gremor, Tair, Patesz)

Nova – M.A.G.U.S. – Kígyók, keblek, köpenyek (4/5) (MagicHorse, Khuriboow, Gulandro, Komattre)

Mercury – Call of Cthulhu, western – WANTED, avagy amikor a cilinder már körbefordul (4/4) (Lázlow, A’frad, Dobran, Lucius)

Ishidu, Unity – M.A.G.U.S. – Bálvány Kvarc (8/8) (Caledonia, Blurdie, Ghostkiss, Antessa, Goblin, Kyr, Wizier, Szabi)

An4rkhy – Warhammer Fantasy 2e – A kapzsiság ára (0/5)

Csütörtök (2022.08.10)

Lucius – Balkánpunk (4/4) (Ghostkiss, Bahamuth, Gremor, Tair)

Ishidu – Helvéczia – Sziget a Ködben (6/6) (Mercury, Lázlow, Blurdie, Krees, Dobran, Patesz)

A’frad – M.A.G.U.S. – A Gályák tengerének kalózai: “Fekete, mély vízen…” (5/5) (Kaalm, MagicHorse, Wizier, Nova, Khuriboow)

Shalafi – M.A.G.U.S. – Mikor eljő a horda (5/5) (Rozsomák, Szabi, Kacat, Goblin, Vii)

Unity – M.A.G.U.S. – Rettegés Hefreminben (1/5) (Antessa)

Péntek (2022.08.11)

MagicHorse – M.A.G.U.S. – Revans (1/5) (Vii)

A’frad – M.A.G.U.S. – A Gályák tengerének kalózai: Kalmárvirtus (4/5) (Kaalm, Nova, Khuriboow, Wizier)

Gremor – 7tenger – Kárhozat (5/5) (Krees, Lucius, Szabi, Patesz, Kacat)

Dani – Castle Falkenstein – Ködös éjjel (0/5)

Rozsomák – Stalker – Hová lett Csibész (5/5) (Blurdie, Shalafi, Goblin, Bahamuth, Tair)

Hétfő (2022.08.14)

A’frad – Hunter 5E – Nyomáspróba (4/5) (Goblin, Quma, Gulandro, Don)

Gremor – M.A.G.U.S. – Gremor Kincse (5/5) (Antessa, Nova, Lázlow, Kaalm, Shalafi)

Rozsomák – Call of Cthulhu, 1990 – Zambézia mentén (5/5) (MagicHorse, Blurdie, Tair, Szabi, Patesz)

 

Brazil meló

Régi dekás haverodtól kapsz egy hívást, hogy lenne egy igen jól fizető meló. A kockázat persze nagy, de ha minden jól megy 30 millió Nuyenen osztozkodunk. Ennyiért pedig megéri kockáztatni.  A melóhoz pedig kell pár igen jól képzett ember a maga szakterületén. Kell egy Arc, aki mindenhova bejut és mindent kidumál, kell egy Tech akinek áramkör volt a jele már az oviban is, egy Bicskás aki hozza a nehéz tüzérséget, egy Mágus aki elbánik a szellemekkel és végül egy Rigó, hogy meg lehessen lépni. Ha vállalod egy hét múlva legyél Metrópoleben, részleteket megkapod ha a városban vagy.

Tudnivalók a városról: https://shadowrun.fandom.com/wiki/Metropole

A karaktereket a Shadowrun 6th World rendszerével kérném lealkotni, az eltérés, hogy a kezdő karma ezúttal 150, így igen tapasztalt árnyvadászokat várok a melóra. Fontos, hogy a világ bármelyik tájáról érkezhetnek a karakterek és ha mód van rá örülnék is, hogy ha igazán egzotikus is lenne a party összeállítása származásilag. Discordon szívesen nyújtok segítséget vagy digitális verziót a könyvből.

 

 

 

                            BalkanPunk

 

Eljött hát ez is! Mindenki CyberPunk lázban ég, de vajon egy ilyen világban milyen lehet hőn szeretett kelet európánkban élni. Kemény Cybergopniknak érzed magad, hát pattanj be a lebegő zsiguliba, a biznisz vadászat indul!

Egy formabontó, sajátos hangulatú, és talán alzsánert teremtő scifire, vad és modern kalandra várom a bátor játékosokat, abbol is 3-4 főt. A rendszer saját gyártmány, amit ITT megtalálhattok, némi világbemutatóval, de ahogy az általunk alkotott játékoknál megszokhattátok a karakter koncepciója világformáló, csupán az alap hangulatot vázoltuk. Valamint álljék itt egy kis kedvcsináló…

Indulás Jampi! A város már ég. Ideje fosztogatni!

Balcumbia- https://www.youtube.com/watch?v=Gtff9-lA97Q

A társadalmak és nemzetek felbomlottak, a nyugati és keleti cég, és márkaállamok nem fektetnek be több erőforrást, az életstílusukhoz makacsul ragaszkodó, forrongó balkáni és kelet európai régió meghódításába, ahol a státusz még mindig a nyugati holmi. Már csak az egykori fővárosokban van infrastruktúra és szervezett élet, melyek fuldoklanak a közpénzi mutyiktól, korrupciótól, és ipari rabszolgaságtól. Neo(n)belgrád (Neonfehérvár) a legfőbb, leggazdagabb, legfejlettebb város. Az igazán csúcson mozgó bizniszvadászok, mind itt élnek.
Ám a városokon kívül élő nép, a világ pusztulásából, semmit nem vett észre.
Számukra ugyanolyan az élet. Szar autók, végtelen utazás egy kis bizniszért, a kolbászért, a szerelemért, a holnapért, szotyival a szájban. Ladája már csak a kiváltságosoknak van, ahogy üzemanyag helyett is étolajat, vagy vodkát tankolnak. Ahogy eddig is, szakadt sztrádákon hajtják a sufnituningolt, autónak egyre kevésbé nevezhető gépeket, vadászva az áhított jólét darabkáit, a csillogó fuxok, és napfényes Duna ragyogásában. De már nincs ki megbüntesse őket ha a gyilok törvénye szerint élnek.

Indulnak a bizniszeid, olyan hősökkel az oldaladon, mint „az Intézős”, Mr. Sziauram a megatársaságok munkafelhajtó kém ügynöke, Sztyepa, Tító és az Ignáci, vagy Absalon a kis Polskival összenőlt 200 kilós kíbermutáns. Egy mindenre vállalkozó, biznisz vadászként, egy sikeres küldetés után, néha csak azt sikerül elérni, hogy holnap is ügyeskedhetsz valamit. A jutalmad pedig, ha végre megérzed a rántott hús, és húsleves illatát, mikor a babushkádnál, a nótazajban telepakolhatod a tányérod, és megtöltheted tüdődet a bagófüsttel. Akkor tudod, hogy nyertél. De a kint csikorgó kerekek zajából tudod, holnap is nyerned kell…

 

                            BalkanPunk

 

Kígyók, keblek, köpenyek

A kalandról:

  • Ez egy egyszerű és rövid erioni történet, 5. szintű Játékos Karaktereknek
  • Alapvetően városi kaland
  • Kisebb részben nyomozás, nagyobb részben harc várható benne
  • Kezdőbarát, bár a harc akár kemény és halálos is lehet

A karakterekről:

Azt szeretném kérni, hogy a játékos karakterek pénzzel motiválható, lehetőleg jó vagy semleges jellemű, nyomozásra, fegyveres mentőakcióra kapható, független, szabadúszó kalandorok legyenek, akik a kaland kezdetén épp Erionban tartózkodnak. Nem szükséges ismerniük egymást, de a kaland kezdetén épp a Sánta Róka nevű fogadóban tartózkodnak, ami a „Sánta” Arisztin nevű, pyarr származású erioni felhajtó és közvetítő székhelye.

Javasolt kasztok: harcos alkasztok, gladiátor, kóbor lovag, klán nélküli fejvadász, szabadúszó tolvaj, bárd, harcművész, kardművész, renegát tűzvarázsló, Arel-pap, Darton-paplovag, esetleg Tooma-pap, dzsad papfélék. Nem javasolt kasztok: varázsló, bármi ami szorosan rendhez, szervezethez kötött, és bármi ami nem motiválható egy kis pénzzel vagy a segítés lehetőségével.

A karakteralkotás menete:

A karakteralkotásra több opciót is adok:

Első opció: Hozol egy régebbi karakteralkotás szerinti 5. szintű karaktert. Ebben az esetben nem kell új karaktert alkotnod, de szeretném a tábor előtt átnézni és véleményezni, megbeszélni, hogy rendben van-e.

Második opció: Alkotsz egy karaktert a nyári tábor karakteralkotása (Kalandoralkotás 3723) szerint azzal a különbséggel, hogy 10001 Tp helyett (ami a legtöbb kasztnál 7. szint) 5. szintű karaktert készítesz. Ezen felül a korábbi kalandok résznél (7-9. o.) csak 1 kalandot választasz, azaz csak a választott kaland pénzéből gazdálkodhat a karakter, és vagy a kalandhoz írt kiemelt varázstárgyat választja, vagy a kalandhoz írt kisebb varázstárgyak közül kettőt.

https://kronikak.hu/wp-content/uploads/2023/04/Kalandoralkotas-3723-v2.2.pdf

Harmadik opció: Ezt azoknak javaslom, akik szeretnek a karakteralkotással, számolgatással foglalkozni. Ha ezt választod, akkor az alábbiak szerint alkothatsz karaktert.

  • választasz fajt
  • választasz kasztot
  • kapsz 150 elosztható pontot a tulajdonságok között (10 tulajdonság)
  • opcionálisan választasz csillagjegyet
  • kapsz 100 aranyat felszerelésre (+kezdő felszerelés lásd lentebb)
  • majd választasz 1-et az alábbi extrák közül:

Választható extrák: (az alábbi 5 opcióból 1 választható)

  1. Aranymetsző: választhatsz a karakternek az Aranymetszés karakteralkotás 19. oldaláról 1-et az előnyök közül és a 21-22. oldaláról 1-et a szerzett rutinok közül
  2. 3723-as kalandor: választasz a karakternek a Kalandoralkotás 3723 karakteralkotás 5-6. oldaláról 1-et a különleges vonások közül
  3. A nyers erő híve: kapsz +10 elosztható pontot a tulajdonságokra (s így 150 helyett 160 ponttal dolgozol a 10 tulajdonságra)
  4. Tanult: kapsz +30 Kp-t, amit elkölthetsz bármilyen képzettségre
  5. Vagyonos: kapsz +100 aranyat, amit elkölthetsz felszerelésre és varázstárgyakra

Kezdő felszerelés:

  • minden karakternek 1 db választott normál fegyver
  • nehézvért viselet képzettség mesterfokkal bíró karaktereknek +100 arany páncélra
  • papoknak és paplovagoknak Szent Szimbólum, kardművésznek slan kard és slan tőr, harcművésznek egy harcművész fegyver, bárdnak egy hangszer

Aki ezt a harmadik opciót választja, az a karaktere felszerelését és varázstárgyait az Aranymetszés karakteralkotás 49-53. oldala szerint vásárolhatja.

Aranymetszés karakteralkotás:

https://kronikak.hu/wp-content/uploads/2023/02/Aranymetszes-karakteralkotas-v1-1.pdf

Kalandoralkotás 3723:

https://kronikak.hu/wp-content/uploads/2023/04/Kalandoralkotas-3723-v2.2.pdf

Bónusz opció: Nem alkotsz karaktert. Fogok készíteni és kinyomtatva vinni magammal néhány választható karaktert a táborba. Aki nem egyeztet velem előre karaktert, vagy csak a táborban az utolsó pillanatban csatlakozna be a kalandba, az választhat az általam készítettek közül.

Sziget a Ködben
Szeretném közzétenni az idei évre is a szabadmesémet.
Játék: Helvéczia 2. kiadás
Játékosok: 6
Preferált nap: csütörtök
Kaland címe: Sziget a Ködben
Leírás és hangulatkeltő:
Mondhatni szokásunkhoz híven várom az idei évben is néhány kedves czimbora jelentkezését Helvéczia játékunkhoz. Elsőnek idei évben a nemrég megjelent második kiadást fogjuk kipróbálni. A karakteralkotásban szívesen segítek, keressetek bizalommal. De az sem jelent problémát ha helyben alkotunk karaktert (ám ebben az esetben sok idő eleshet a játéktól 🙁 )
E-mail címem: andor.nagy63@gmail.com
Üdv,
Ishidu, a voul
 A Graubundsee partjától nem messze ködlepte sziget húzódik. Egykor nemesi uradalom volt, és egy Oberterzen nevű takaros falu is állt itt… de ezután valami furcsa és rettenetes történt, és azóta a szigetet csak a vakmerők és a balszerencsések látogatják. Az elmúlt évek során volt néhány bátor kalandor, kik vízre szálltak, hogy titkait felkutassák – de ők soha nem tértek vissza az innenső partra. Van, aki szerint az ördög lakozik a szigeten; mások szerint a Halál birodalma: de a valóság mindennél különösebb!  

Revans

A pénteki napon, azon érdeklődők számára akik nem ismerkedtek még meg a tavaszi, egynapos rendezvény moduljával, lehetőséget biztosítok egy kis ynevi ráhangolódásra a hétvégi, tábori modulhoz.
Hangulatkeltők:

A kalandról:

  • Elsősorban nyomozós, borongósabb hangulatú kaland 6-8. szintű karaktereknek.
  • Helyszíne a Godorai tenger és a Nyugati óceán, azaz egy nagy hajón, út közben.
  • Nem annak való aki csak a harcban szeretné kiélni magát.
  • Szociálisan elfogadható karaktereknek való a kaland. Azaz nem valószínű, hogy egy kráni elf emberáldozó csapatot, vagy egy vadork horda maradékot meginvitálnának a fedélzetre.

A karakterekről:

Az eredeti, tavaszi kiírással szemben nem feltétlen csak pyarroni kötődésű csapat jöhet, de azt kérném, hogy egységes csapatot alkossanak a játékosok.
A karakteralkotás menete:

A karakterek készülhetnek az Aranymetszéssel, minden ott leírt módon, vagy pedig a tábori modulhoz publikált Kalandoralkotással, 10 001 Tp-ből. Az ott leírtak szerint egy lejátszott kaland pedig 1025 Tp-t ér.

A rőt nyakú szerencsehozó

A csapat a nyár végén megrendezésre kerülő 50. Mesterségek ünnepére érkezik Arelate városába. Mint minden évben most is elküld a falu mesterembereket, hogy minél zsírosabb megrendeléseket gyűjtsenek be. Viszont illik tudni, hogy ebben az időben rendezik meg a Nemzeti Futball Liga döntőjét is.
Karakteralkotás nem történik mivel kész karakterekkel fogunk játszani mint az a képen is látszik.
Halász, Juhász, Ács, Kondás, Szemet meresztő öreg, Kocsmáros, Sírkőfaragó, Vadász, Virágáruslány, Kovács, Háziasszony, Dalnok, Druida, Matador
Érkezés

3023-at írunk a föld elért egy olyan kényelmes technikai fejlődést aminek köszönhetően megszűnt az éhínség és a háborúkra sincs szükség hiszen a technológiának köszönhetően bármilyen anyagból képesek ételt szintetizálni, tehát egy marék föld vagy egy darab vas is elegendő, hogy az anyagot energiává alakítva, újra ételt szintetizáljon, egy szabályt kell figyelembe venni nem keletkezik több anyag mint amit bevitt a szerkezet. Az energia átalakító technológiának köszönhetően megszűnt a nyersanyag éhség és mindenki azzal foglalkozhat amivel szeretne és ami boldoggá teszi. De a társadalom néhány száz évet követően felismerte, hogy ez a kényelmes lét bizony genetikai degradációhoz vezet, ami előbb vagy utóbb a faj pusztulását eredményezi. 400 évvel ezelőtt mikor ezt felismerték már rendelkezésre állt az energia átalakító technológia, ezért az űr kolonizálása rég abba maradt hiába sikerült majdnem elérni a fénysebességet, csupán néhányan csinálták akiket vonzott a végtelen mélység. Kidolgozták a Decima világok tervét, amely lényege, hogy minden 18. életévét betöltött fiatalt kriogenizálnak és elszállítanak egy ilyen alapvetően lakhatóvá alakított bolygóra ahol hiányoznak a civilizációs vívmányok jelentős része. Ahol csak a saját találékonyságra és képességeikre tudnak hagyatkozni. Több bolygó is létezik mindegyiken más viszontagsággal kell megküzdenie az ifjaknak. A Jövő Bizottsága azonban titokban tartja, hogy hány ilyen van és a helyük sem ismert.

Minden hónapban indul egy szállító hajó ami elviszi az elég idős ifjakat, hogy csak az erős éljen túl. Felszerelésnek nem kapnak mást mint a legszükségesebb dolgokat a túléléshez az első 5 napra és egy beépített számlálót az alkarjukba ami a 10. év közeledtével tudtukra adja a koordinátákat ahol fel fogják szedni őket. Aki lekési az ott marad végleg. Sokan eleve nem akartak visszatérni és kialakították a saját társadalmukat, míg másokat a körülmények hátráltatták. Fontos, hogy ha meg tudják szerezni a jeladó chipet valakitől visszatérhetnek a földre, egy szabály van: Legalább tíz évet el kell tölteni valamelyik Decima világon. Mivel minden induló génmintájával rendelkeznek, ezért tudják ellenőrizni a felszállókat. Aki nem töltött el 10 évet az marad hiába rendelkezik egy érvényes chippel.

Ennek köszönhetően alig száz év alatt lecsökkent a föld lakossága közel a felére, de az ár a faj túléléséért vállalható volt, így ma újra egészséges génállománnyal rendelkeznek a föld lakosai és erősebbek mint valaha.

Karakteralkotás: Modern AGE

  • Basic Rulebook
  • Companionból csak az Enhancementek

Felszerelés: Resource +8 megvásárolható

Enhancement: 4+Relationship/Membership/Reputation rank pontból vásárolható, csak olyan ami technológiával megmagyarázható. (Dark sight lehet beültetés vagy biológiai fejlesztés, de Mind Reader már nem igazán magyarázható techel). Saját is kitalálható, de azt csak is mesélői egyeztetéssel.

Enhancementekről: Ide tartozik minden beültetés vagy módosítás legyen az kíbernetikus (kíberkar) vagy biológiai (megerősített izomrostok), de akár igazán különleges felszerelési tárgyak is (harci drón). A könyvekben található fejlesztések kiválóak irányadásra, ha valami mást szeretnél megbeszéljük, hogy lehet-e illetve, hogy hány pontba kerül.

Social Class és a Background szabadon választható, így a social class nincs hatással a Resourcera. Background Benifitek is szabadon választhatóak.

Driveot választani kell a példák közül.

Táborig várom a karaktereket, részleteket Discordon majd meg tudjuk beszélni, hogy helyben már csak játszani kelljen.

 

A Gályák tengerének kalózai: “Fekete, mély vízen…”

Csütörtökön és pénteken Gulandro két legendás kalóztörténetét szeretném lemesélni, amik ugyan összefüggőek, de önállóan is megállják a helyüket, így csak egyre, vagy akár mindkettőre is jelentkezhetsz. Vár a méltán híres Egyszarvú fedélzete és a fekete, mély víz…!

A Gályák tengerének kalózai: “Fekete, mély vízen…”

 

 

„Fekete, mély vízen

Fehér sziklák alatt,

Halkan és csendesen

Kalózhajó halad.

Árboca megtörött,

Vitorla rongyaló

És a fedélzetén

Egy csomó holt kalóz.

Héhohó, hé fiúk,

Hol van a kapitány,

Hol van Con Algaris,

Hol az a vén zsivány?

Az árbocrúdon egy

Fekete macska lóg,

Szemei fátyolos,

Zöldes üveggolyók.

Fekete, mély vízen

Fehér sziklák alatt,

Halkan és csendesen

Kalózhajó halad.

Szeli a kék vizet,

Vér mossa tatjait.

Sohasem éri el

Hat Város partjait.”

 

Con Algaris balladája

Lassú hullámzás ringatja ébredő elmédet, bőrödre tűz a korai napsugár. Arcod grimaszba torzul ahogy résnyire nyitod szemeid, amikkel csupán óvatosan fodrozódó dús felhőket látsz. Füledet békésen simogatja a hullámzás kedves morajlása, amit csak egy-egy távoli sirály rikoltása színez meg. Emlékeid és gondolataid legalább annyira zavarosak, mint ahogy a gyomrod háborog, ami imára sarkall bármely istenhez, amelyik elsőként eszedbe jut. Csak hosszú percek elteltével veszed a bátorságot, hogy megmozdítsd a fejed előbb jobbra, ahol egy ismeretlen nőt látsz fekete-fehér gyanús mintázatú lepelbe burkolózva, majd balra, ahol megakad tekinteted a farkast ábrázoló, lomhán táncoló lobogón. Új imába kezdenél, de ajkadra csupán három érzelemmel teli szó tolul:

  • Na bassza meg.

____

 

Tervezett nap: csütörtök

Játékosok száma: max 5 fő

Szint: 5-7

Karakteralkotás: https://kronikak.hu/wp-content/uploads/2014/07/Tetemre-hívás-típusú-karakteralkotás-v3.0.pdf

 

A modul egy egész napos találkozóra íródott, így nem szeretném, ha aznap délelőtt állnál neki a karaktered megalkotásnak, kérlek készítsd el előre, majd küldd el az afrado@icloud.com címre.

 

A Gályák tengerének kalózai: Kalmárvirtus

Csütörtökön és pénteken Gulandro két legendás kalóztörténetét szeretném lemesélni, amik ugyan összefüggőek, de önállóan is megállják a helyüket, így csak egyre, vagy akár mindkettőre is jelentkezhetsz. Vár a méltán híres Egyszarvú fedélzete és a fekete, mély víz…!

“Adj csak egy kardot…”

 

„Adj csak egy kardot…”

Hajódeszkán születtem én

Öböl ringó vizén

Apám egy harcos férfi volt

Tőrén csillant a fény.

Térdére vett és így dalolt

Nekem tíz évesen:

Köss kardot és szerezz hajót

S ne gyere haza sohasem!

 

Adjatok kardot és hajót nekem

És nem térek haza sosem

Szállok a széllel, ölelek hévvel

A veszélyt csak kinevetem.

Végül már nem tudom mér’ mentem el,

Hogy ki van és ki nincs velem.

De adj csak egy kardot és hajót nekem,

És én nem térek haza sosem.

 

Refrén:

Elhagytam aztán otthonom.

Övemen kard lógott.

Öltem aranyért-ezüstért,

Abból raktam halmot.

S egy nap a dokkba mentem én,

Hogy bárkám megvegyem.

Volt immár kardom és hajóm

És nem tértem haza sosem.

 

Refrén:

Adjatok kardot és hajót nekem

És nem térek haza sosem

Szállok a széllel, ölelek hévvel

A veszélyt csak kinevetem.

Végül már nem tudom mér’ mentem el,

Hogy ki van és ki nincs velem.

De adj csak egy kardot és hajót nekem,

És én nem térek haza sosem.

 

Évek múltak, várt a tenger,

Jártam vizet télen, nyáron,

Öltem férfit fényes nappal,

S hagytam el nőt nászi ágyon.

Vívtam, ittam, jól megnéztem

Mit csak láthatott szemem,

De kardommal és hajómmal

Nem tértem haza sosem.

 

Refrén:

Adjatok kardot és hajót nekem

És nem térek haza sosem

Szállok a széllel, ölelek hévvel

A veszélyt csak kinevetem.

Végül már nem tudom mér’ mentem el,

Hogy ki van és ki nincs velem.

De adj csak egy kardot és hajót nekem,

És én nem térek haza sosem.

 

Egy szerelmem volt: a tenger,

S a kard volt az életem

Ám egy csúf, másnapos reggel

Megnősülve ébredtem.

Asszonyom nem engedett el,

Mint gyermekkel bánt velem

Od’adtam hát kardom, hajóm

S nem tér már haza sosem.

 

Refrén:

Adjatok kardot és hajót nekem

És nem térek haza sosem

Szállok a széllel, ölelek hévvel

A veszélyt csak kinevetem.

Végül már nem tudom mér’ mentem el,

Hogy ki van és ki nincs velem.

De adj csak egy kardot és hajót nekem,

És én nem térek haza sosem.

 

Vén vagyok most, szürke, görbe,

Nem látnak már e szemek.

S ha jő a halál értem

Én majd boldogan megyek.

Mindent láttam e világból

Nem ültem meg székemen

Mert volt egy kardom és hajóm

És nem tértem haza sosem.

 

“Még mindig érzem a por és könnyek ízét a számban, a mázas edény perzselő teherként ül mellettem, a szívembe hasító kínt a láztól nehéz álom sem enyhíti. Kár volt szeretni, most a szekér minden döccenése csak újabb tőrdöfés a szívembe. Nem érte meg. Sem a nehéz erszény, sem az, hogy szerettem.”

 

——

  • Tudod te mennyi pénzt rejt az a város? Az egész flotta meggazdagodik belőle! – Marac eszelősen csillogó szemekkel, hevesen gesztikulálva szelte át a kabint.
  • Tudod te mennyire forró a hangulat jelenleg is Cadattóban? – kérdésének az asztalra csapva adott nyomatékot Zenit. Minden fél tettre kész, csak egy szikra hiányzik, és…
  • Ne károgj már annyit, nem is értem miért nem szabadultam már meg tőled! – magasodott a nő felé annak állkapcsát szorongatva.
  • Mert én vagyok a józan eszed, akinek az életedet köszönheted Kapitány.
  • – sóhajtott megenyhülve. De akarom ezt a balhét. Inkább tervezz velem, hogy ezt is túléljem.

Zenit a szemét forgatta ugyan, de Marac figyelmét nem kerülte el, hogy a tekintete végül balra pihent meg, ez pedig a győzelmét jelentette. Vigyázz Cadattó, jövünk!

——

“Drága barátom, súlyos örökséget hagytál rám, amivel még nem tudom hogyan birkózok meg, ha egyáltalán megérem a következő tercet. A vizsgálóbiztos már útnak indult, így megeshet, hogy Cadattónak, ahogy megismertük és megszerettük, már csak napjai vannak hátra, és nevéhez méltóan süllyed majd el Ranagol akaratából.”

——

Tervezett nap: péntek

Szint: 5-7

Játékosok száma: max 5 fő

Karakteralkotás: https://kronikak.hu/wp-content/uploads/2014/07/Tetemre-hívás-típusú-karakteralkotás-v3.0.pdf

 

A modul egy egész napos találkozóra íródott, így nem szeretném, ha aznap délelőtt állnál neki a karaktered megalkotásnak, kérlek készítsd el előre, majd küldd el az afrado@icloud.com címre.

Nyomáspróba

A nő fáradtan roskadt le az asztalához miután visszatért az őrsre. Lassan négy éve volt Unity rendőrfőnöke, előtte pedig tizenkét éven át szolgált Nebraska városában az erkölcsrendészetnél, majd a gyilkosságiaknál, szóval sok szart látott már az évek során, de ilyet még soha.

Felvette a telefonját, legörgetett a kontaktlistában, majd kortyolt egyet a rég kihűlt kávéjából, amíg kicsöngött a vonal.

  • Szia Mark, Kate vagyok, Kate Brown. Tudod, pár éve randiztunk néhányszor.
  • Na ne, azt hittem soha nem hallok már rólad! Jó sokáig tartott az a “Bocs, majd visszahívlak.” – nevetett a férfi.
  • Igen, tudod áthelyeztek, és elég kaotikusak lettek a dolgok. – még számára is annyira gyengére sikerült kifogás volt ez, hogy a feje hangosan koppant az előtte lévő irathalmon.
  • És az elmúlt négy évben nem volt két perced arra, hogy visszahívj? – váltott komolyabbra Mark.
  • Nézd, sajnálom, de nem azért hívtalak, hogy erről beszéljünk.
  • Ja, akkor minden rendben van. – Kate szinte látta maga előtt, ahogy a férfi a szemét forgatta. Mit akarsz?
  • Van egy ügyem, pontosabban rengeteg nagyon furcsa ügyem volt az elmúlt hetekben. De most jövök egy helyszínelésről, ahogy az elsődleges vizsgálat alapján az áldozat megfagyott. 32 fokban. Még az ajkai is összefagytak, a város egyetlen hűtőkamrája viszont két napja nem üzemel.
  • Huhh, ez elég bizarrul hangzik. – mondta megenyhült hanggal a történet hallatán. És mire gondoltál, hogyan segíthetnék én?
  • Ne nézz bolondnak kérlek, de tudom, hogy te nagyon benne voltál ezekben a természetfeletti dolgokban. Őrülten hangzik, de hetek óta olyan érzésem van, mintha szellemeket kergetnék, és másra már nem tudok gondolni, mint hogy valami ilyesmi állhat a háttérben. Lehetséges ez?
  • Hol is élsz most? Meglátogatnálak pár barátommal…

—-

Hala Amundnak két évtized után nyugdíjaztam az innen-onnan összeguberált régi “szabálykönyvem”, és a friss, illatos Hunter – The reckoning alapján, a még frissebb és még illatosabb Lines drawn in blood modulgyűjteményből szeretnék mesélni egy történetet. A szabálykönyv angol nyelvű, de ez ne rettentsen el senkit, nem ettől, hanem az árnyakban meglapuló rémségektől borzongjatok inkább. Szívesen segítek a karakteralkotásban és a rendszer megértésében is, bár mindkettő nagyon egyszerű.

A modulban előfordulhatnak durva jelenetek, de nem tervezem nagyon meredekre, inkább egy nyomozós thriller várható.

Tervezett nap: hétfő

Létszám: max 5 fő

Szabálykönyv és karakteralkotás: https://online.anyflip.com/lqumk/inui/mobile/?fbclid=IwAR2I7qYPzDIu925m3h9efwsbHXlT3KrsnUauWzh_c-JvaIhKt-fb7LNRlBc

 

Ha sikeresen jelentkeztél a modulra, akkor kérlek mindenképp írj üzenetet: https://www.facebook.com/afrad.zsuzsi

 

Ködös éjjel

Játék: Castle Falkenstein

Játékosok: 5 fő

Preferált nap: péntek

Kaland címe: Ködös éjjel

Leírás és hangulatkeltő:

1871 február 13-át írunk. A téli idő lassan véget ér, és a tavasz már nincsen messze. Új-Európában a  Haladás szinte megállíthatatlannak tűnik, a gőzgépek mindenütt ott vannak. Egyesek pedig már a tudományos utópia eljövetelét várják. Ám Új-Európa csodálatos berkei mögött a sötétség mindig ott lapul. Legyen az emberi gonoszság vagy a Sötét Tündék ármánykodásai, a veszedelem sok helyütt rejtőzködik.

Persze számodra ez nem fontos. Mikor a pozsonyi vasútállomáson felszállsz a Pest-Buda felé gőzvonatra, akkor már az úticélon járnak a gondolataid. Talán az a csodálatos bál, amire meghívást kaptál. Esetleg turistaként szeretnéd megcsodálni ezt az egyre inkább nyugati jellegű várost, netalántán egy kedves barátot vagy ismerőst szeretnél meglátogatni. De akármiért is jössz is ide, már nagyon várod az érkezést, és tudod, hogy semmi sem fogja elrontani a hangulatodat.

Ám senki sem állította azt, hogy az oda vezető út biztonságos lesz…

A kalandra az alapkönyv leírása szerinti karaktert alkossatok (1 Nagyszerű, 4 Jó, 1 Gyenge Képességgel), és a danielmalik229@gmail.com e-mail címre küldjétek el nekem. A karakterleírásnál említsétek meg, hogy a karakter miért döntött Pest-Buda meglátogatása mellett. De ha kell, akkor Messengeren is el tudtok érni, ha bármi kérdésetek lenne, illetve Discordon is, ha szükséges lenne.

 Kárhozat
A csapat egy 20 főből álló kalóz bandát fog alakítani, így értelemszerűen KALÓZT kell megalkotni. Frissen csatlakoztatok a legénységhez így még nincs hangotok a kapitány tekintélyén. Jelenleg Eisen egyik kisebb halász falujában mulatoztok ahonnan útnak fogtok eredni. Az előtörténetek be bele kell szőni, hogy hogyan viszonyulnak egymáshoz, hogyan csatlakoztatok a bandához és milyen szerepet töltötök be a hajón. A karaktereket 120 hőspontból kell megalkotni és csak a játékosok könyve használható, a kiegek nem.
Gremor kincse
A kaland egy névtelen halászfaluban jàtszódik. Célom arra irányult, hogy bàrmilyen szerepjátékos élvezze ezt a kifejezetten egyszerű ámbár rövid története. Hosszú ideje halogatom a modul véglegesítését, de most már itt az ideje hogy megmutatkozzon teljes valójában.
4. szintű karaktereket szeretnék kérni. A fő értékek között 150 pontot osszatok szét és minden dobás maximumnak számít.
Veszedelmes tánc
A Codex szerepjáték és a Dungeon World keresztezéséből alkotta meg Gajzágó Gergő a Kódex Világ nevű, egyszerűsített rendszert. Ezt szeretném az ő hozzájárulásával egy rövid kalandban tesztelni. A Codex világának ismerete előny, ha nem is feltétlen erős követelmény.
Mivel az első napról van szó, nem készülnék hosszú kalanddal, inkább tényleg amolyan kis ízelítővel, ami még akárhová is elfajulhat. 🙂
A kalandról:
Sytis észak-nyugati határához közeli városban, azaz a főváros nagypályás házaitól távol játszódik. Lehetőséget akarok teremteni többféle szituációra is benne, aztán, hogy az idő rövidsége miatt mi alakul, az rajtatok múlik. Diplomácia, szociális érdekérvényesítés éppen úgy lehetséges lesz, mint a harci cselekmény.
A karakterekről:
Egy helyben erős, közepesebb házhoz kötődő kompániára lesz szükségem. Nem kell mindenkinek feltétlen a ház szülöttének lennie, lehettek kötődő barátok, zsoldosok, alkalmazottak. Szóval vas szignommal fogtok rendelkezni, esetleg lehet szó egy-egy ezüst szignumos tagról, de akkor is fiatalról.

Az alap, indulónál kicsivel fejlettebb karakterek lesznek, de a részleteket majd megbeszéljük a jelentkezések után.

A karakteralkotás menete:
A jelentkezőkkel megosztom majd a rendszert. Még egy frissített verziót ígért nekem addig Gergő.
Örülnék neki, ha előre tudnánk egyeztetni és karaktert alkotni, de van annyira egyszerűsített a rendszert, hogy ott helyben is összedobjunk valamit.
Üdv,
MagicHorse

 WANTED, avagy amikor a cilinder már körbefordul

Kedvcsináló:

Nyugaton a colorádói hegység ormai között hamar lebukik a nap. Whistletown éjjeli csendjét csak a saloon moraja, illetve a végeláthatatlan prériről, a szél hátán hordozott farkasok vonyítása töri meg.

Az ifjú városka igen hamar a bürokraták és a bajkeverők prédájává vált, mivel ez az utolsó pont, ahol a kalandot kereső bányászok és aranyásók feltölthetik készleteiket, mielőtt Westgate azaz a szikláshegység innen 1 heti járóföldre lévő hágójához mennek. Az utóbbi időben megszaporodtak az eltűnések a környéken, mind a lakosok, mind pedig a hegyek felől visszatérők körében. Vajon kik mozgathatják a városka hátterében meghúzódó körmönfont szálakat? Találnak-e valakit, aki megoldást kínálhat a problémákra? A seriff és segédje miért tehetetlenek az eltünésekkel kapcsolatban? És vajon a puszta felől érkező vonyító hang tényleg a vészjósló idők előszele?

Szöveg:

Nagy szeretettel meg invitálnék 4 játékost egy Call of Cthulhu RENDSZERŰ igazi 1868-as spagettiwesternt idéző kalandos kis játékra.

Azoknak, akik kalandomban a Kozmikus Horror és H.P. Lovecraft remekműveinek nyomait keresik, rossz hírrel szolgálhatok, hiszen a játékhoz csupán a rendszert szolgáltatja a Call of Cthulhu szerepjáték.

Minden kedves jelentkezőt arra kérnék, hogy karakterét, nyomozóját vagy ez esetben cowboy-át a Cthulhu Hívása szerepjáték 5. kiadása az 1890-es setting alapján készítsék el.

Minden kérdésre szívesen válaszolok, és már nagyon várom, hogy egy régen megígért kalandot egy számomra nagyon kedves zsanra keretein belül mesélhessek.

Üdv,

Mercury

 

Bálvány Kvarc

 

Szeretettel várunk minden kedves érdeklődő kalandozót a tábor Szerdai napján egy közös kalandozásra! Unity-vel idén ketten arra vállalkoztunk, hogy átvállaljuk idén a szinte szokásosnak mondható „SZUPER MAGUS” megírásának és lemesélésének szerepét. Ennek megfelelően két csapatnak fogunk párhuzamosan mesélni.

Kalandról:

Psz. 3723-as év legelején, a Csend havában, Tiadlanban kezdődik a kalandunk. Könnyed és retro hangulatú történetet szeretnénk elétek tárni mi ritkán használt elemeket fog megmozgatni. Ami fontos, hogy eleinte hőseink csupán poroszkálni fognak a környéken, mindenféle különösebb feladat nélkül.

Karakterekről:

Önálló jelentkezést várunk mindenkitől és a jelentkezetteket mi fogjuk szétosztani két csapatba. Ekkor lesz lehetőség majd  csapatot és karaktereket készíteni.

Egyéb iránt a karakteralkotás:

Kalandoralkotás 3723 – Krónikák.hu (kronikak.hu)

minden karaktert 5001 tp-ből szükséges majd megalkotni.

Amennyiben kérdés merül fel úgy az alábbi e-mailcímen érdeklődjetek: andor.nagy63@gmail.com

 

Hangulatkeltő: 

Bring Me The Horizon – Sleepwalking – YouTube

 

Hegyvidéki látogatás

4-5 fő jelentkezését várom. A karaktereket helyben fogjuk kigenerálni vagy lehet választani pár előre generált karakter közül.
1934-ben terveznek megnyitni egy új modern hóbortnak hódoló helyet a Sziklás hegysében található Hidden valley síparadicsomot. Ennek felavatását egy lesikló versennyel tervezték kivitelezni. A karakterek erre az eseményre terveztek jönni, nézni és esetleg beletanulni ezen hóbortba. A hosszas építkezés, erdő irtás és tereprendezés során nagy szenzációt keltett a környékénen felfedezett meleg víz forrás.
Hová lett Csibész
4-5 fő jelentkezését várom. A karaktereket helyben fogjuk kigenerálni vagy lehet választani pár előre generált karakter közzül.
Egy sikeres gyűjtögető hadjárat után, őrségváltást követően ébred a csapat arra, hogy egyik társukat lelőtték és elmeneküktek a zsákmánnyal. Az illetō vagy nem volt okos vagy komplett elmebajos, mivel egy búcsúlevelet hagyott hátra:
„Kedves fiúk.
Szomorúan informállak titeket arról, hogy a zsákmányotok nálam van. Ha ma délig a nyomomra akadnátok, akkor szívesen visszaadom, ami marad belőle.
Üdv Csibész
Ui.: Remélem nem okoz túl sok gondot, hogy kitáraztam féltve őrzött puskáitokból.”
Zambézi mentén
4-5 fő jelentkezését várom. A karaktereket helyben fogjuk kigenerálni vagy lehet választani pár előre generált karakter közül. A szerepek amelyeket be kell tölteni: profi raftingos, újságíró, természet fotós, biológus, vadász. A felsorolt szerepekből nem kell az összeset a csapattagoknak betöltenie, de érdemes elgondolkodni a jelentkezés során, hogy milyen szerepet szeretne betölteni a csapatban.
Mikor eljő a horda
A legutóbbi Hősök Napja kalandját szeretném lemesélni azok számára akiknek nem volt lehetősége eljönni a rendezvényre. A kaland szorosan kapcsolódik a fő kaland történetéhez is, így ugyanazt a karakteralkotási metódust alkalmazzátok  kérlek mint a nyári tábor fő kiírásában is találni (10001 kezdő TP és 812 TP/lejátszott kaland a listából.
FONTOS: Csapat szinten fogok kérni egy NJK-t aki közeli rokon vagy ismerőse a egy vagy több karakternek!
BEMESÉLÉSEK, ebből kellene majd a csapatnak egységesen választania egyet!
(Az alábbi dalt mindenképpen kapcsoljátok be a hangulatkeltő olvasása közben!)

A kapzsiság ára

 

Történetünk Mordheim városában játszódik 2050IC ben. A város romjai között izó zöld kövek csábításában ég a környék. Zsoldosok, eretnekek, szörnyek róják az utcákat vagyon és hírnév reményében. Az egyik legnagyobb felvásárlója eme torzköveknek, egy Eckbert Potthast nevű kereskedő. Titeket viszont nem ezért keresett fel! Valaki akinek a kilétét szerinte jobb ha a homály fedi. Egy könyvet kell megszerezni a város könyvtárából és épségben leszállítani azt.

Warhammer Fantasy modul 2nd ed

2800 XP-vel kezdenek a karakterek ebben benne van az ingyenes fejlesztés a karakteralkotásban.

A karakter statisztikáját ki kell dobni. Nyolc darab 2D10 dobása után a játékos dönti el melyik dobást melyik statisztikához akarja hozzárendelni. Itt meg kell jegyezni hogy minden karakter két darab shaia’s mercy-vel rendelkezik az az 2 dobás újra dobható. Ilyenkor mind két kockát újra kell dobni. Amennyiben a dobások átlaga nem éri el a 10-zet akkor az egész dobás újra dobható.

A kezdő woundot dobni kell, erre is használható shaia’s mercy.

A faitet is dobni kell, erre is használható shaia’s mercy.

A véletlen talenteket dobni kell erre nem használható shaia’s mercy.

A karakterek felszerelése megegyezik a trappingben leírtakkal.

Aki küld előtörténetet az 200 extra xpt kap.

Amit fontos tudni hogy a csapatnak ugyan azon affinitása kell legyen. Ez alatt azt értem hogy nincs gondom egy chaos partival, sem egy vámpír csapattal viszont akkor az egész teamnek onnan kell jönnie.

Rettegés Hefreminben

Öt játékost várok a 2019-es II. Hullámkirály moduljára! Karaktereket kérlek a 2023-as kalandoralkotással 2201TP-ből alkossatok, annyi csavarral, hogy csak egy kalandot válasszatok, abból egy nagy és egy kis tárgyat.

Részleteket ITT találhattok.

XVII. Vándorkrónikák – Szabad játékok

105 thoughts on “XVII. Vándorkrónikák – Szabad játékok

  • Ne feledjétek, hogy éjfélkor indul a jelentkezés a szabad játékokra. A Discord szerver kész és minden kaland és kalandmester kapott szobát tehát nyugodtan használjátok kommunikációra valamint a csapat megbeszélésére és a szükséges anyagok megosztására.

  • Mercury és Caledonia technikai okok miatt nem tud külföldről bejelentkezni az oldalra, az ő jelentkezésük:
    Mercury Helvécziára
    Caledonia Bálvány Kvarcra

  • Ghostkiss: Csütörtök (2022.08.10), Lucius – Balkánpunk

  • A’frad – M.A.G.U.S. – A Gályák tengerének kalózai: “Fekete, mély vízen…”

  • Szerda – Ishidu, Unity – Bálvány Kvarc

  • Bahamuth jelentkezik
    Szerda (2022.08.09)
    Shalafi – Shadowrun 6E – Brazil meló

  • Üdv, szeretnék jelentkezni csütörtökön Ishidu Helvéczia játékára.

  • Ghostkiss: Szerda (2022.08.09), Ishidu, Unity – M.A.G.U.S. – Bálvány Kvarc

  • Ishidu, Unity – M.A.G.U.S. – Bálvány Kvarc (0/8)

  • Szeretnék jelentkezni Gremor – Gallia MMXX – A rőt nyakú szerencsehozó című játékára.

  • Üdv, szeretnék jelentkezni szerdára Mercury CoC Western játékára

  • Csütörtök – Ishidu – Sziget a ködben

  • A’frad – M.A.G.U.S. – A Gályák tengerének kalózai: Kalmárvirtus

  • Csütörtök – magus- Amikor eljő a horda

  • Szeretnék jelentkezni Ishidu – Helvéczia – Sziget a Ködben című játékára.

  • Péntek – Rozsomák – Hová lett Csibész

  • Szeretnék jelentkezni keddi Gallia játékra Gremortól

  • Szeretnék jelentkezni Gremor – 7tenger – Kárhozat című játékára

  • Bahamuth jelentkezik
    Csütörtök (2022.08.10)
    Lucius – Balkánpunk

  • Szeretnék jelentkezni MagicHorse Veszedelmes Táncára.

  • Szeretnék jelentkezni Mercury WANTED, avagy amikor a cilinder már körbefordul meséjére.

  • Gremor – M.A.G.U.S. – Gremor Kincse (0/5)

  • Szeretnék jelentkezni a hétfői napra Gremorhoz a Gremor kincsére

  • Szeretnék jelentkezni péntekre Gremor-7tengerére

  • Khuriboow jelentkezése:
    Szerda (2022.08.09)
    Nova – M.A.G.U.S. – Kígyók, keblek, köpenyek (0/5)

  • Szeretnék jelentkezni Ishidu, Unity – M.A.G.U.S. – Bálvány Kvarc játékára.

  • Szeretnék jelentkezni szerda Mercury westernre

  • Bahamuth jelentkezik
    Péntek (2022.08.11)
    Rozsomák – Stalker – Hová lett Csibész

  • Wizier 08.10. A Gályák tengerének kalózai: “Fekete, mély vízen…”

  • Szeretnék jelentkezni a csütörtöki napra A’fradhoz a Gályák tengerének kalózai: Fekete, mély vízen…-re

  • Szerda: Ishidu, Unity – M.A.G.U.S. – Bálvány Kvarc

  • Szeretnék jelentkezni a pénteki napra A’fradhoz a Gályák tengerének kalózai: Kalmárvirtus kalandra

  • Khuriboow jelentkezése:
    Csütörtök (2022.08.10)
    A’frad – M.A.G.U.S. – A Gályák tengerének kalózai: “Fekete, mély vízen…” (0/5)

  • Khuriboow jelentkezése:
    Péntek (2022.08.11)
    A’frad – M.A.G.U.S. – A Gályák tengerének kalózai: Kalmárvirtus (0/5)

  • Wizier 08.11. A Gályák tengerének kalózai: Kalmárvirtus.

  • Tair – Kedd (2022.08.08) – Gremor – Gallia MMXX – A rőt nyakú szerencsehozó

  • Tair – Szerda (2022.08.09) – Mercury – Call of Cthulhu, western – WANTED, avagy amikor a cilinder már körbefordul (0/4)

  • Mivel a Mercury szerda COC betelt így módosítom:
    Tair – Szerda (2022.08.09) – Shadowrun 6E – Brazil meló (3/5)

  • Módosítanék, hétfőn inkább Rozsomák – CoC-ra jövök. 🙂

  • Tair – Csütörtök (2022.08.10) – Lucius – Balkánpunk

  • Tair – Péntek (2022.08.11) – Rozsomák – Stalker – Hová lett Csibész

  • Csütörtök: Shalafi – M.A.G.U.S. – Mikor eljő a horda

  • Tair – Hétfő (2022.08.14) – Call of Cthulhu, 1990 – Zambézia mentén

  • Hétfő: Rozsomák – Call of Cthulhu, 1990 – Zambézia mentén

  • Szerda – Sshalafi – Shadowrun 6E – Brazil meló

  • Csütörtök Shalafi – M.A.G.U.S. – Mikor eljő a horda

  • Shalafi – Shadowrun 6E – Brazil melóra szeretnék jelentkezni.

  • Visszalépek Helvécziáról és átadom a helyemet Dobrannak

  • Hétfő – Rozsomák – Hegyvidéki látogatás

  • Pontosabban Kedd – Rozsomák – Hegyvidéki látogatás

  • Viii – Csütörtök – Shalafi – M.A.G.U.S. – Mikor eljő a horda

  • Viii – Péntek – MagicHorse – M.A.G.U.S. – Revans

  • Viii – Hétfő – Rozsomák – Call of Cthulhu, 1990 – Zambézia mentén

  • Hétfő: Rozsomák – Call of Cthulhu, 1990 – Zambézia mentén

  • Kedd: Shalafi – Decima Világok (Modern AGE) – Érkezés

  • Most, hogy lecsillapodtak picit a kedélyek szeretném felhívni a figyelmet ismét arra, hogy készült minden mesélőnek egy szoba a kronikás discordon, ott meg tudtok osztani a játékosokkal további információkat és meg tudjátok beszélni a részleteket. A kiírásban ott van a discord elérhetősége, ha bármi gond van nyugodtan keressetek.

  • Szeretnék jelentkezni erre:
    MagicHorse – Veszedelmes tánc (kedd)

  • Szeretnék jelentkezni erre:
    Nova – Kígyókeblek (szerda)

  • Szerda – Nova – Kígyók, keblek, köpenyek

  • Unity – M.A.G.U.S. – Rettegés Hefreminben

  • A’frad – Hunter 5E – Nyomáspróba (péntek)

  • Ügyesen odaírtam a pénteket zárójelben, amikor hétfőt akartam. De ugyanúgy szeretnék jelentkezni A’frad játékára.

Vélemény, hozzászólás?