Üdvözlégy kedves játékos!

Az alábbiakban a Lombok Árnyán Őszi Tábor karakteralkotását leled, az egyszerűség kedvéért, egyből PDF dokumentum formájában. Mielőtt azonban belevágnál karaktered megformálásába, néhány dolog elöljáróban.

FONTOS! A karakter előtörténete részét képezi a verseny pontozásának, ezért kérjük, hogy a karakterek előtörténeteit minden csapat egyben küldje el a kronikak.hu@gmail.com e-mail címre,  (Megjegyzés: a karakter előtörténeténél nem szabunk semmilyen formai kötöttséget vagy terjedelmi korlátozást, de a hozzávetőleges hosszúság kb. egy gépelt oldal Times New Roman 12-es betűtípussal és tartalmaznia kell a karakterek nevét, kasztját, faját, életkorát, szintjét és az esetlegesen felvett előnyeit és hátrányait is!).

Lombok Árnyán Karakteralkotása

Karakteralkotás: Lombok Árnyán Tábor 2012

17 thoughts on “Karakteralkotás: Lombok Árnyán Tábor 2012

  • Varázsló karaktereket kérnénk, hogy a grimoire*-jukat csatolják az előtörténethez, hogy láttamozhassuk őket még a verseny előtt.
    * ez az a varázslatlista, amit előre a varázsló kiválaszt magának (a szabálykönyvek szerint is) majd amikor manamutogatásra kerül a sors ezekből választja ki a megfelelőt a szituációhoz

  • Jövök értetlenkedni, már látom is magam előtt a T. szervezők idült szemöldök-rángását 😉

    Szóval.

    Nemárnyékvilágos karakteremnek lenne 500 TP elismerése. Ha az ő árnyékvilágos verzióját hozom, akkor jár az 500 TP, vagy csak most indul be az elismerés-rendszer, mostantól ketyegnek majd a bónuszok?

    Ha már most járna, akkor pont ugyanazt a karaktert kellene hozni, vagy lehet alakítgatni (pl. kasztot váltani). Arról nem szólt pl. a fáma, hogy Haonwellből mi maradt, így lehet, szegény karakter technikai okok miatt se válhatott nertonná. Ha lehet alakítgatni, akkor milyen mélységben?

    Vagy a Zászlóháborúig a „sima” hátterét használjuk, utána meg átalakítjuk toronigyőzelem-kompatibilissé?

    Vagy ne törődjek apróságokkal? 😀

  • Sziasztok!

    Gyorsan eloszlatok néhány ködöt, ha ez eddig nem derült volna ki:

    A kaland P.Sz. 3694-ben játszódik, tehát a Tizennegyedik Zászlóháború idején, tehát NEM utána. A Disputa című hangulatkeltő novella a zászlóháború után játszódik, toroni győzelem esetén, tehát a kaland után.

    A kaland idején még nem eldöntött, hogy a háborút a toroniak nyerik-e meg. A Háttér és Előzmények-ben leírt eseménysort tekintjük egyelőre megtörténtnek. Ezért a karaktereiteket ne úgy írjátok meg, hogy Toron már győzött, hanem egyszerűen írjatok karaktert a zászlóháború idejére.

    Ha olyan karaktert hoztok, aki a korábbi kampányokban jutalmat szerzett, azt pontérték-szerűen itt megkaphatja, csak eszerint az alternatív történetszál szerint más cselekedetekért. Minden korábbi jutalom így továbbörökíthető. A karaktert csak annyira kell átalakítani, hogy a tábori kaland jelenében (3694 ősze) éljen.

    Az Árnyékvilág nem egy gonosz világ. : ) A leglényegesebb változás az általunk korábban játszott Ynevhez képest csupán annyi, hogy Toron a háború elején sokkal jobb helyzetből indul, mint a Szövetség. De hangsúlyozom, a háború még nem ért véget, és természetesen CSAK RAJTATOK MÚLIK, hogy melyik lobogók maradnak fenn. ; )

    Remélem, ezzel egyértelművé vált minden, szeretnék megóvni mindenkit attól, hogy fölöslegesen próbálja a karakterét egy másik idősíkon megírni más háttérrel.

    Tehát summázva: 3694-ben játszódik a kaland, a Zászlóháború alatt, de egy olyan eseménylánc közben, ahol Toron durván nyerésre áll. Ide írjatok karaktert.

    Ja igen. Varázslók, varázskönyv. Tök komolyan gondoljuk. Ha valaki kézzel megírja, összeköti és bőrkötést is készít hozzá hímzett könyvjelzővel, akkor nálam +5 max Mp-t kaphat. ; )

    Egy apró személyes jellegű kérésem lenne: a kalandozók közül legalább egynek legyen némi „kalandozó”-múltja is. Tudjátok, az a bemegyünk kifüstölni a gonosz szektát a barlangokból típusú. Nem kötelező, de sokat dob majd a játékon.

  • Ach so… tehát ha deriválom a hangulatkeltőket, akkor a dolog magja a következő:
    -a 14. zászlóháborúra hozzunk karaktert
    -a háborúban Toron sokkal jobban indul, mint az eddigi anyagokból olvasható (mert ezazynevnemazazynev)
    -lehet jönni kedvenc karakterrel, mert a szervezők (eternal riszpekt nekik) értékelik a visszatérő játékosokat és karaktereket, de az évszám 3694
    -akkor is lehet jönni a kedvenc karakterrel, ha a 3712-es kalandokban még csak 17 éves. Igaz, itt még a babaprojekt megy, de ez nemazazynev
    -az elismeréseket megkaphatja a visszatérő karakter, ld. harmadik mínuszjel, és ennek a szerepjátékos magyarázata az, hogy ez a nemazazynev-i karakter is biztos csinált fontos dolgokat, csak mást

    Hhhát, ha ezt tudjuk, kevesebbet üvöltözünk egymással skype-on múlt héten :DDD
    De jogos, érdekes kalandra van kilátás 🙂

    Még egy kérdés, Világformáló úr:

    ” Minden korábbi jutalom így továbbörökíthető.”

    Pl. a tutiofficialyneves karakterem játékon belül rendezett egy bosszút és egy tartozást. A KK gyakorlata szerint az így felvett hátrány tp-t használhatom, de a kötelesség letudva (riszpekt megint a szervezőknek). Erre gondolsz, hogy mindez most is él, csak nemazazyneves karakterem feltehetően máson állt bosszút, másnak tartozott, de ugyanúgy letudta?

  • Örülök, hogy most már nem fogtok üvöltözni, az ilyesmi igen ártalmas dolog. : )

    Igen, az ez éppen ezt jelenti, amit írtál.

  • Köszi a választ!

    …ám itt a rekontra. Tutiofficialyneves karakterem, akin a nemazazyneves alapul majd, szerzett egy nem túl táp spec képességet, illetve egy másik kalandban egy sajnálatos/szerencsés haláleset-klónozás kombó miatt lenullázódott a szeráfi alkuja (megfosztva a további előnyöktől és hátrányoktól is). Ezek a nyári táborban játszódó, de nem az Elismerések közt szereplő kalandokban történtek. Szerepeltethetők ezek a pontok nemazazyneves karakter pályafutásában.

    Végül, ha egy elismeréses kalandban szereztem egy varázstárgyat (KK jóváhagyott érzékelés gyűrű). Ezzel rendelkezhet nemazazyneves karakter?

    És ezzel ígérem, nem gyilkolom tovább az idegrendszeredet 😀

  • „Szerepeltethetők ezek a pontok nemazazyneves karakter pályafutásában.”

    Ez persze kérdőjel, nem pont. Nem önbíráskodom 🙂

  • Mivel a nyári táborban én nem voltam ott, ebben a kérdésben én annyira nem érzem magam kompetensnek, de szerintem veheted úgy, hogy a mostani karaktered nem is kötötte meg soha azt a szeráfi alkut, tehát a pontokat sem kell érte elköltened.

    A varázstárggyal rendelkezhetsz, írd le, hogyan szerezted meg és kész.

  • nah… csak, hogy én is eloszlassak némi félreértést… remélhetőleg… 🙂
    nekem a varázslóval kapcsolatban lenne pár kérdésem, aki ugye csak lar-dori vagy dorani lehet…
    először is… lehet-e egy kicsit sötéttebb, árnyékosabb, gonoszabb, mint az adott képzési hely megkívánja? ez a párhuzamos és/vagy árnyékvilág e tekintetben mennyire más?

    másodszor… feketemágia használata, ami nyomot hagy a varázslón (ETK/291. oldal)… az ott meghatározott k6 dobás is 6-nak számít? (Áll., Egs., Szép. -6, Asztrál +6)

    harmadszor… grimoire… mit is kellene ennek tartalamaznia? a saját egyedi varászlatait? a gyakran használt varázslatait? vagy az összes varázslatát rendszerbe szedve? mert miért ne használná a teljes palettát?

  • @ Catsmile

    „mert miért ne használná a teljes palettát?”

    Gyanítom, hogy lehet használni a teljes palettát, csak az alábbi szcenáriókat akarják elkerülni:

    1. mozaikmágiához értő mesélő, nem igazán értő varázsló: lapozgatás, ezt nem tudod megcsinálni, azt nem tudod megcsinálni, frusztráció

    Pl.
    – Rohamozik a nehézlovasság!
    – ööö varázsolok a csőszháztól a kerítésig egy erőfalat!
    – jó, számold ki… a táv mondjuk 60 ynevi láb.
    – akkor az ööö
    – mivel a fal az egy függőleges félkör, 30 láb a sugár: 1E
    – úúú a fél manám rámegy… de legyen fix, akkor 30 láb, 2E
    -jjjó. alapban a 2E megfog 10 kg-t, vágtánál a tizedét. Az összes tatár patkánylovas pixi felkenődött! Sajna Batu kán az ezer lovassal még mindig jön.

    2. mozaikmágiához nem igazán értő mesélő, igazán értő varázsló: exploit, kés a vajban kalandmegoldás, unfair a többi csapattal

    Pl.
    -jó, akkor transzmutálom a rohamozó Tharr lovag mágikus csatavértjét arannyá, ő felbukik, mert az arany sokkal nehezebb. Leszúrjuk, utána beolvasztatjuk az arany csatavértet a városban, és veszünk rajta Enron részvényt.
    -…jó… vond le a manát.
    (-…hát, ha a mesélő nem mondta, hogy személyes aurán nem megy át, mágikus holmira nem hat, a csatavért simán is kerülne vagy 80 manába, és hogy csak pár gramm arany lenne belőle, ami pár kör múlva visszaváltozik… akkor nincs gond… ő a mesélő)

    3. mozaikmágiához nem igazán értő mesélő, nem igazán értő varázsló: valóságformálás

    Pl.
    – Rádobom a Kék holdat!
    – Visszadobja!

    – mozaikmágiához nem igazán értő mesélő, nem igazán értő varázsló: valóságformálás

    4. túlgondolt megoldások

    – (háromnegyedóra gondolkodás után; a többiek képregényt olvasnak, esznek, cigiznek) … szóval értek az alkímiához, így ismerem a ballisztikai zselét. Teremtek elemi vizet és földet a zárba, így lesz sár. Transzmutálom ballisztikai zselévé, és kihúzom, mint a gumicukrot. Teremtek megint elemi vizet egyet, és földet kettőt. Az egyik földet transzmutálom kaolinná. Összekeverem, lesz agyag. Lenyomatot készítek a gumicukorral, és 1E erős elemi tűzzel kisütöm. Van térképészetem és építészetem, így mérnöki képességeimmel megállapítom, hol az agyagtégla közepe. 1E-s elemi erőt formázok karddá, kettévágom lapjával, és vágok nyílást az öntvénynek. Az agyagmintára teremtek elemi földet, melyet feleannyi nemtelen fémmé transzmutálok. Kimérem, mennyi kell, kiürítem az öntőformát. Építészettel rögtönzök egy öntőállványt, de gyorsan, mert szorít az öt kör. Elemi tűz, beleöntöm a transzmutált fémet, elemi víz, majd a kész, kiöntött kulcsot mesterfokú ékszerészet képzettségemmel megcsiszolom, és hopp, az ötödik kör végére kinyitom az ajtót vele.
    – (üres tekintet, kockadobás) a kulcs kettétört a formában, mikor ezerhatszáz fokon ráküldted a hideg elemi vizet…
    – …óóó…
    – (tolvaj) Feltörjem a zárat?
    – (gladiátor) betörjem az ajtót?

  • Vii megelőzött, de éppen ez a grimoire célja. Semmitől sem irtózunk jobban, mint a „varázsolok 50 Mp-ból egy higanygőzlámpát és megvakítom UV-fénnyel”-típusú játékot. Legyen grimoire, amit a KM aztán átnézhet (tehát ezt ne a táborba hozd először, hanem neki küldd el!) és adott esetben megvétózhat. Például a fentebb említett túlkomplikációs esetekben.

  • Az árnyékvilágról:

    NE használjuk ezt a szót. Az egész csak arról szól, hogy kényelmesen újrajátszhassuk a Zászlóháború éveit anélkül, hogy a játékosok tudnák a végkifejletet. Párhuzamos világok, ez jobb. Tehát ez nem egy sötétebb világ, nem egy gonoszabb világ (legfeljebb a kaland hangulata fog némi eltéréseket sugallni a korábban megszokott leírásoktól, de ez ott úgyis kiderül). Ettől persze még a varázslód lehet gonoszabb és sötétebb is, ízlés szerint.

  • Az idézett részt el kéne olvasnom mégegyszer, de szerintem igen.

  • Viii: a leírások nagyon jók… 😀 mondjuk amennyire a mesélőinket és a társaságo ismerem, nem igazán megszokottak a fentiek… 🙂 aki varázslót hoz, érti a dolgát… 🙂 meg a KM-ek is… az eddigi tapasztalatok szerint… persze semmi akadálya az előzetes egyeztetésnek… 🙂

    Sixy: oké… a lényeg fogva… 🙂 akkor már csak az a kérdés, ki lesz a mesélőnk… 😉 ha alkalmasint varázslót vinnék és küldeném a grimoire-t… 🙂 meg aztán kiváncsi lennék máséra, ha varázslóval lesz… 🙂
    k6-os dobásost azért nézd meg, mert ez egy kicsit leszűkíti a lehetőségeket… meg aztán mivel adott, hogy honnan érkezett a varázsló, így a „sötétedése” egy kicsit korlátozott… 😀

  • bakker h nincs időm grimoirra 😀 de szerintem nincs oly’ mesélő aki örülne ha ÉN varázslót vinnék :D:P

  • idióta kérdés de sok helyütt megy az info szórás és még nem jött át h akkor merre is meg hol is meg melyik városban is fog játszódni a kaland? vagy legalább környék – azonkívűl, h párhuzamos valóság, észak, 14. ZH… ugy mégis mire lehet készülni?? a „vízvarázslók háborúja a sivatagban” avagy „erdőjárók a nyílt óceánon” c. mókákat ha lehet elkerülném :]

Comments are closed.