Cthulhu hívását fogok mesélni – egy laza kampány első modulját -, amihez 5 vérfagyasztó titkokra vágyó emberre volna szükségem. A történet rendhagyó, ugyanis a Kr. e. 4. évezredben játszódik majd, egy Kuba melletti szigeten (manapság Juventud-sziget a neve), és a játékosok a történelem viharában elveszett guanahatabey indiánok bőrébe bújhatnak majd, akikről még manapság sem tudunk szinte semmit sem. A kevésszámú leírás szerint halászó, vadászó, gyűjtögető életmódot folytattak, eszközeiket csiszolt kőből, fából, csontból és kagylóhéjból készítették, de a fazekassághoz már nem értettek. Kunyhókat sem építettek, vagy barlangokban húzták meg magukat, vagy a szabad ég alatt aludtak. Hitvilágukról csak annyit tudni, hogy halottaik fölé sírhalmokat emeltek, animistákként pedig különféle szellemeket imádhattak.
A karakterek értékeinek kiszámolása:
Minden játékos 96 pontot kap, amit a következő tulajdonságok között kell elosztania:
ERŐ, FIZIKUM, MÉRET, INTELLIGENCIA, AKARATERŐ, ÜGYESSÉG, MEGJELENÉS és MŰVELTSÉG.
A tulajdonságértékek 3 és 18 között lehetnek, de a MÉRET és az INTELLIGENCIA minimum értéke 8, a MŰVELTSÉGÉ pedig 6.
Tudás: MŰVELTSÉGx5
Ötlet: INTELLIGENCIAx5
Szerencse, Épelme, Épelme-pont: AKARATERŐx5
A nyomozókat alapvetően a helyszínen fogjuk majd megalkotni. Tehát a sebzésbónusszal, a képzettségekkel és az életerővel is ott törődünk majd, de a pontelosztást addigra le kellene tudni. A CH képzettségrendszere százalékos, és mindenkinek választania kell egy foglalkozást, amihez különböző alapképzettségek is tartoznak. Ezen képzettségek alapértékéhez a MŰVELTSÉG 20-szorosa adódik, és egészen 89%-ig lehet elmenni. A többi szabadon választható képzettségre az INTELLIGENCIA 10-szereséből osztható pont. Ezek bármik lehetnek, de ezúttal észben kell tartani, hogy egy kőkori nép gyermekeit fogjátok alakítani.
Törzsi foglalkozások:
Gyűjtögető (nő): Alkudozás, Észrevétel, Kés, Mászás, Művészet (Főzés), Természet, +1 INTELLIGENCIA
Halász (férfi): Észrevétel, Hajítás, Lándzsa, Tájékozódás, Természet, Úszás, Vezetés (Csónak), +1 FIZIKUM
Vadász (férfi): Észrevétel, Hajítás, Hallgatózás, Lopakodás, Nyomolvasás, Rejtőzés, Ugrás, Lándzsa vagy Bunkó, +1 ÜGYESSÉG
Sámán (férfi vagy nő): Meggyőzés, Művészet (Ének vagy Tánc), Okkult, Orvoslás, Pszichológia, Természet, Történelem (Törzsi), +1 AKARATERŐ
Íme néhány példanév. Ha mindenképp sajátot akartok kitalálni, ehhez hasonlóakat kellene kigondolnotok:
Férfi: Wanibon, Anoki, Tuwuna, Hora-poha, Wawu, Huarei
Női: Haibi, Kebarri, Tatami, Piren, Oroba, Nimaoa
Végezetül arra kérnék mindenkit, hogy Vadászból és Halászból is legyen legalább egy a csapatban.
Helló! Szeretnék jelentkezni!
Sámánt hoznék.
Ahoy! Ezennel jelentkezem a leendő törzs köreibe, mint Halász, ha valaki más szeretné/hozna halászt, szívesen váltok Vadászra is.
Jelentkezés, holnap reggel azaz 22.-én indul ahogy azt korábban is írtuk! Külön bejegyzés lesz erre szentelve!
Szerepek:
Bea – sámán
Cypher – halász
lacikasa – vadász
Dryen és Culebra – gyűjtögető (kizárásos alapon)