lone_wanderer_by_waittiz-d6sw6dl

A Pyarroni Államközösség területén zajló változások nyomán lassan minden, a Dúlásban elveszett mozaik a helyére kerül az új rendszerben. Egy üstökös visszatérése, egy régi hős tisztelete és egy ősi varázstárgy előkerülése alapjaiban változtathatja meg egy falunyi ember sorsát. Új kalandozók lépnek a krónikák fövenyére ezzel a kalandmodullal, amit Krónikák Szervezői jegyeznek közös erővel. A függelék statisztikáinak egyes részeiért köszönet Valherunak. Letöltés: (39)-[KSZ]-Jöjj vissza vándor

Jöjj vissza vándor! (a Krónikák Szerepjátékos Találkozó versenymodulja 3. szintű kalandozók számára)

2 thoughts on “Jöjj vissza vándor! (a Krónikák Szerepjátékos Találkozó versenymodulja 3. szintű kalandozók számára)

  • Sziasztok!

    Elolvastam, és elég keménynek tűnik harmadik szintre, de tetszik. Le fogom mesélni. MUHAHA.

    Egy két dolog nem tiszta. Tudnátok rá választ adni, megmagyarázni?
    – A csapdákat ki állítja vissza, miután már rablók jártak bent, és valószínűleg aktiválták, és belehaltak? (Az őrzők? Ők cipeltek minden hullát a termükbe is?)
    – Az őrzők miért godoniak? Miért nem pyarriták? Pyarroniak bízzák Pyarronita nemesre a varázstárgy őrzését. Hogy kerülnek ide a godoniak?
    – 6-os csapda kimaradt a leírásból, és az 5-ös csapda is félbe maradt szerintem.

    Persze ezeket magamtól is megválaszolom, és behelyettesítem, de kíváncsi vagyok, hogy mit miért írtatok úgy, ahogy a modulban van.

    Üdv.

  • Líthas,

    Ez a rész Komattre alkotása volt és bennem nagyon nosztalgikus érzéseket keltett, hovatovább a mérete sem volt akkora, hogy elrettentse a játékosokat. Éppen mellettem volt, amikor itt meséltem és ami kérdésem volt, arra ő maga válaszolt. Ameddig nem teszi meg, addig érd be az én interpretációimmal:

    – Az Őrzőkből személy szerint nem néznék ki mechanikus, szadista hajlamokat, de elképzelhető, hogy egy-egy csapda épségére és működésére ügyelnek. Ugyebár nem hülyék, hanem csak élőhalottak.
    – Ahogy a völgy leírásában is szerepelt részlegesen itt egy komoly godoni erősség volt, amelynek nyomai máig megtalálhatóak és nyilván a kastély is az egyik ilyen romra épült. A godoniak részint a pyarok ősei, nem látok benne kivetnivalót, hogy egyes vívmányaikat megtanuljuk használni, átvenni is akár.
    – Ha nagyon akarod mesélj bele egy hatos csapdába belehalt rablót és akkor nem okoz gondot (erre utalás akad a leírásban), az ötödik pedig részlegesen hiányos, de használható. Ha azokat a csapdákat használta volna, amikről anno megegyeztünk, hogy szerepjátékidegenek akkor csapatok hullottak volna el úgy, hogy nem értik miért (hivatalos M* csapda ami kitépi a lelked vagy a saját varázslatod manáját elszívva lövi vissza rád stb)

    üdv
    G

Vélemény, hozzászólás?