Ynevi vándorlások avagy kalandmodulok gyűjteménye

Váratlan vendég (2-4.szintű karakterek számára)

A Déli-városállamokban a del’Ebres birtokra sötét árny vetül és dacára a várúr Domvikba vetett hitének az események megállíthatatlanul sodorják őt és háznépét egy intrikáktól és hazugságoktól terhes helyzetbe amin már csak valami isteni csoda vagy egy „véletlenül” arra vetődő kalandozócsapat segíthet… A 2004-es II. Kalandmágus Szerepjáték Bajnokság versenymodulja mely sok kellemes percet szerzett mind a modult író és mesélő kalandmestereknek mind játékosaiknak. Letöltés: (1)-[KER]-Váratlan vendég

„Tetemre hívás…” (4-6. szintű kalandozók számára)

Shan-alion városának békéje közel egy nemzedék óta töretlen. A nomádok lassan teljesen átveszik a shadoni szokásokat és Domvik papjainak tanításait és bár a folyó, a makrancos lelkű Rienon habjai még elválasztják a két népet egymástól, mindkét fél megteszi azt, ami tőle telhető a békés egymás mellett élés érdekében. Azonban egy bosszú beteljesedésének ígérete és egy értékes, az Al Ratta bankház tulajdonában lévő szállítmány sorsa még nagyban befolyásolhatja a város és lakóinak életét akik maguk is jól tudják: a múlt démonai elől nincs menekvés a bűnösök számára. A IV. Átjáró nap modulja különös fényben mutatja be a féldomíniumok területén élő shadoniak és nomádok életét. Letöltés: (2)-[KER]-Tetemre hívás

A Morális Szabály (4-6. szintű kalandozók számára)

A Hat Város békéjét egyre-másra dúlják fel a különös események. Armen város urát rossz álmok gyötrik, az eljövendő veszedelem képei. Ha nem leli meg időben az összefüggést Antoh papnőjének hirtelen eltűnése és varázslórend vezetőjének aggodalmas figyelmeztetése között félő a városát veszítheti el. Meglehet az istenek kegyelméből tűnik fel egy csapat kalandozó Armen határában, hogy teljesítsék a sors rendelését vagy éppenhogy útját állják neki. Ám akadnak helyzetek mikor a halandók kezéből kihull a választás lehetősége… A 2005-ös Kalandozók II. Nyári táborának modulja mely már akkoris megosztotta a kalandor kedvű rajongókat, immáron második alkalommal kerül ki nagyközönség elé bővített, javított formájában. Letöltés: (3)-[KER]-A Morális Szabály

A Gályák tengerének kalózai: “Fekete, mély vízen…” (5-7. szintű kalandozók számára)

A Gályák tengerén utazó kalandozóknak több különös eseménnyel is számolniuk kell ebben a történetben és a különös utitársuk, illetve titokzatos feladatuk tárgya csak az elsők a sorban. Az pedig, hogy önhibájukon kívül a déli tengerek rettegett kalóztestvériségének szigetén kell helytállniuk csupán színesíit ezt a helyzetet. A Gályák tengerének harcos természetű érája első alkalommal nyílik meg ilyen részletességgel mesélők és játékosok előtt oly módon, hogy nagy horderejű események részeseivé is válhatnak a kalandozók vagy hullámsírba süllyednek… A 2005-ös Tenger Farkasai Találkozó versenymodulja hosszúságát tekintve egy életút játék, nehézségében pedig egy tábor versenymoduljának felel meg, remélem sokak örömére szolgál majd az otthoni mesélések alkalmával. Letöltés: (4)-[KER]-A Gályák tengerének kalózai – Fekete, mély vízen

A Gályák tengerének kalózai: Kalmárvirtus (5-7. szintű kalandozók számára)

A két modul, a (Gályák tengerének kalózai:) „Fekete, mély vízen…” és a Kalmárvirtus a rettegett tengeri kalózok két külön aspektusát és megjelenését hivatott bemutatni. Míg a tenger farkasai a „klasszikus” értelemben vett kalózok, kegyetlen, de becsületrendszerre épülő hierarchiában élnek, addig a kalmárok, akik úgy lopnak és rabolnak, hogy sokszor azt sem látod hol rövidítettek meg, kizárólag a pénzuralmi rendszerre épülő társadalmuk élén trónolva létezhetnek. A két ág nem egymástől független, inkább egymás következményei, egy kegyetlen világ „farkastörvényei” olykor a legnemesebb kalózból is zsugori gazembert képez, míg a kétségbeesett kereskedőből lehet igen könnyen tengeri haramia, aki vér és acél árán szerzi meg a jussát. A földi történelem folyamán is rengetegszer  történt meg ez a behelyettesítés és igen ritkán adatott meg az, hogy a véres diadalon és aranyak zsákmányolásán felül, az erkölcsi győzelem is érvényre jusson. Azonban egy fantázia világban, ahol az istenek tekintete kíséri a halandók minden lépését sokminden megtörténhet, olykor csodák is… Letöltés: (5)-[KER]-A Gályák tengerének kalózai – Kalmárvirtus

Fanfár a Hősökért: Újraszentelés (5-7. szintű kalandozók számára)

Ritka és veszedelmes lehetőség, hogy hetedkori halandó a fekete hatás rosszabbik felén találja magát. Ranagol birodalmában azonban olyan erők munkálkodnak, amelyek kihatással lehetnek a kontinenset izgalomban tartó Manifesztációs Háború kimenetelére. Az események gyújtópontjában pedig mindenkinek állást kell foglalni a résztvevő felek valamelyik mellett. Az Elveszett Mesék Társasága által szervezett első tavaszi tábor rendhagyó szerkezetű kalandmodulja a maga idején megosztotta a játékosokat és mesélőket egyaránt. Letöltés: (6)-[EMT]-Újraszentelés

Fanfár a Hősökért: Nesire mosolya (5-7. szintű kalandozók számára)

Beköszöntött a Manifesztációs háború és a frontvonalak véglegesnek tűnnek. Erion irányából azonban megindul a Kalandozók Serege, hogy az embernem ügyét biztosítsa a hetedkorban. A Fekete, mély vízen és Újraszentelés visszatérő karaktereinek története utolsó fejezetéhez ért. A 2006-os IV. Kalandozók nyári táborának kalandja máig vitákra ad okot, de ezen felül szerepjátékra is lehetőséget biztosít. Letöltés: (7)-[EMT]-Nesire mosolya

A’frad: Remény (a II. Fanfár a Hősökért tábor kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Egy neves déli városállamban különös dolgok készülődnek. Két lélek küzd a homályban önmagukért, ám vágyaik sokkal nagyobb erőket szabadítanak fel, mint azt bárki is remélni merte volna. Ismeretlen és mégis ismerős gonosz várja a lehetőséget, hogy az emberek utat mutassanak neki világuk felé és ha az a maroknyi szerencsefi, akik a városba érkeztek nemrég nem lenne, a város sorsa végleg megpecsételődne. Így azonban még van remény. Letöltés: (8)-[KOM]-Remény

Gulandro: Út az emlékek Völgyébe (az I. Vándorkrónikák tábor kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Évtizedekkel a Dúlás eseményei után még mindig vannak aki nem felejtették el az akkori borzalmakat. Egyesek félve emlékeznek a veszteségeikre és mások vágyakozva az egykor volt hatalom után. Pyarron egyik legsötétebb titka tépázza saját pecsétjeit ahogy egyre biztosabbá válik, hogy a múlt démona továbbélt az Örök várossal együtt és nem csupán a túlélők emlékeiben. Mikor az egyik legnevesebb pyar nemesház gyermeke eltűnik és a mágusokban éppúgy nem bízhat az agg államférfi mint város katonáiban a legkézenfekvőbb megoldáshoz, kalandozókhoz fordul. Letöltés: (9)-[KOM]-Út az Emlékek Völgyében

Ettore: Lába kelt dézsma (az I. Kalandorkrónikák kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Erion hercegének rendre meggyűlik a baja a ranagolita kerület adózóival. Mivel nagy terveket sző, kénytelen külsős segítséget igénybe venni a vélhetően idegen mestertolvajok üzelmeivel szemben. A Kalandozók Városának gorviki negyedében különös hajsza veszi kezdetét. Az 1. Kalandorkrónikák modulja több évtized mesélői tapasztalatát és rutinját sorakoztatja fel akkor, amikor egy még ifjú egynapos találkozó szárnyait bontogatja. Letöltés: (10)-KOM-A lába kelt dézsma Novella: Mirabell

Köge és Amund: “Fény a Sötétségben és a Sötétség a Fényben” (a II. Kalandorkrónikák kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Új-Pyarron egy különös, egyedi arcát mutatja meg ebben a történetben. Egy rejtélyes grimoire keresésére küldött kalandozók olyan kihívásokkal találják magukat szembe ami nem egy pyar filozófus és történész tudósnak feladná a leckét. A 2. Kalandorkrónikák modulja az Árnyak Shadon felett vízióját gondolja tovább és terjeszti ki egy világváros esetére. Letöltés: (11)-(KOM)-Fény a Sötétségben és a Sötétség a Fényben

Amund: Vad vizek futása (a III. Kalandorkrónikák kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Erion hercege az évszázad beruházásaként egy új hajójáratot indít a gazdag Riegoy irányába. A Lunír istennő első útján azonban valóra válnak a rossz ómenek és sötét jóslatok az utasok számára. Az elveszett tudással felvértezett hajó épségben megérkezik céljához? Újszerű technikai vívmányokat és elvont megoldásokat vonultat fel a 3. Kalandorkrónikák modulja, mely okkal vívta ki a találkozó játékosainak elismerését. Letöltés: (12)-(KOM)-Vad vizek futása

Cather: Koponyák fogadása (a II. Vándorkrónikák tábor kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Ifin városában különös üzelmek kezdődnek, a szálak egy elhagyatott hegyvidékre egyaránt vezetnek mint a Kígyó pikkelyein keresztül. Két mágus viaskodásába keveredett kalandozóknak van esélyük időben visszaszerezniük ami az övék, a lelküket? A 2. Vándorkrónikák kaland egy sajátos úton közelíti meg a crantai kérdést, viszont sok olyan elemet használ, ami Yneven elfelejtett és érdemes megemlékezni róla. Letöltés: (13)-(KOM)-Koponyák fogadása

Phoenix és Amund: Kastély (a IV. Kalandorkrónikák kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Az Északi városállamok és Keleti barbárok határvidékén a béke éveiben sincs nyugalom. Hadi ösvényre lépett vademberek és démonokkal szövetkező nemesek világa ez, amelybe belépve a hetedkor legtalpraesettebb kalandozói is megtalálják az életre szóló kihívást. Phoenix értő kézzel emeli át a háttérbe szorult barbár témát a M* jelenébe, Amund pedig a szokásos nehezítésekkel keseríti meg a társszerző és a játékosok dolgát. Letöltés: (14)-(KOM)-A kastély

Gulandro: A kard ösvényén – Fakó ígéret (a III. Fanfár a Hősökért tábor kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Tiadlan nagy múltú határvárosa a Zászlóháborút követő békében dologtalan zsoldosok és veteránok fészke lett. Kavargó világában könnyebben mérik az emberéletet sok minden másnál. A háttérben azonban egy arctalan hatalom mozgatja a város sorsának szálait. A kétrészes Toron kalandmodul a régen várt kiegészítő megjelenése előtti tisztelgés. Letöltés: (15)-(KOM)-Fakó ígéret

Gulandro: A kard ösvényén – Hideg lángok (a III. Vándorkrónikák tábor kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Toron peremvidékén hatalomátvétel közeleg, a császár azonban még nem nevezte meg az utódot. A nemesek látványosan biztosítják egymást bizalmukról, valaki azonban sorra a vesztükre tör. A hatalomért és túlélésért folytatott harcban a külvilági kalandozók titkos fegyverei lehetnek az árnyak között folyó harcnak. Régi ellenségek és fegyvertársak térnek vissza ebben a kalandban, hogy a Morgen könnyei ihletésű konfliktus lezárásában még egyszer a kalandorok krónikájában szerepeljenek. Letöltés: (16)-(KOM)-Hideg lángok

Máguspalánta: Az acél árnyai (a VI. Kalandorkrónikák kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Egy régi barát segítségkérésére érkező kalandozók hamarosan egy különös ereklyehajsza kellős közepén találják magukat, amely Tongoria vad, barbár vidékére vezeti őket a bosszú és felfoghatatlan reményében. A Krónikák első modulpályázatán befutó kalandot a játékosok és mesélők egyhangúan pozitívan üdvözölték. Letöltés: (17)-(KOM)-Az acél árnyai

Máguspalánta és Gulandro: Védtelen érckapuk (a VII. Kalandorkrónikák kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Kahre városa zakatoló gépezetként teszi magát túl a múlt eseményei, azonban a falai közé érkező ellenség letűnt korok bölcsességével száll szembe a technokraták hatalmával. A sötét tárnákban, ahonnan az ork sámánok emlékezete még nem fakult ki teljesen szenvtelen gépszolgák vigyázzák a rendet, azonban Kahre urai kihagytak valamit a számításból: az emberi tényezőt. Letöltés: (18)-(KOM)-Védtelen érckapuk

A’frad: Szökésben (a IV. Fanfár a Hősökért tábor kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

Az Erion békéjét feldúló toroni testvérpár nyomába szegődő fejvadászok és zsoldosok egyaránt megtapasztalják, hogy a mestertolvajoknak megvan az a rossz szokása, hogy minden hurokból kihúzzák a fejüket. Kincsestárukban pedig szokatlan nehézségekbe ütközhetnek a legtapasztaltabb kalandozók is. Letöltés: (19)-KOM-Szökésben

Gulandro: Ahol a nap nyugszik (a IV. Vándorkrónikák tábor kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

A titokzatos Nyugati városállamok élénken érdeklődni kezd külvilági varázstárgyak iránt. Erion hercege régi, jól bevált kalandozói segítségét kéri, hogy utánajárjanak a régi-új térség urainak tervének a felhalmozott mágikus potenciával. Ynev teljesen új arcát megismerve régi fantasy hagyományok elevenednek meg az újabb korok igényeivel karöltve. Letöltés: (20)-(KOM)-Ahol a nap nyugszik

Amund: A dal tengerén és Gulandro: A harmónia hullámain (a VIII. Kalandorkrónikák kalandmodulja 4-6. szintű kalandozók számára)

A Qurion-tengeren megjelent Ködvidék a róla szóló jóslatok és legendák szerint egy korokon átívelő Alborne szertartás létrejöttéhez járul hozzá. Az Inkvizítorok Szövetsége azonban kételkedik ebben és a csavargók ellepte valaha békés Zátonyváros két világot is megrázó események gyújtópontjává válik. A M* és C* “ikerkaland” eseményei kihatnak egymásra, ahogyan a két szerepjáték is tette egy másik korban. Letöltés: (21)-(KOM)-A dal tengerén és A harmónia hullámain

Amund és Phoenix: Átkozott fészkekben – Mesél az Erdő (a IX. Kalandorkrónikák kalandmodulja 5-7. szintű kalandozók számára)

Minden mese elkezdődik valahol. Eren határvidékének végtelen rengetegeiben azonban régi legendák és modern történetek találkoznak. Valami baj van a fákkal. Az a Kalandozó pedig aki a lombok árnyán keres menedéket hamarosan az események sodrában találhatja magát. A második északi kampány egy új korszak kezdetét jelenti a Krónikák számára is. Letöltés: (22)-(KOM)-Mesél az Erdő és (22)-(KOM)-NJK statisztikák

Komattre, Ket és Phoenix: Átkozott fészkekben – Odalent (az V. Fanfár a Hősökért Tábor kalandmodulja 6-8. szintű játékosok számára)

A most következő történetünkben próbáltuk ötvözni a klasszikus, ősi szörnyetegekkel dúsított kazamatás kalandokat, a cselszövések ízével, és mindemellett igyekeztünk, a nemrégiben újra előtérbe került, ősi törpe városok hangulatából is csöpögtetni ebbe a koktélba. Így történhetett az is, hogy nem kisebb helyen, mint Ediomad sötét hegyeinek mélyén játszódik a történet. Letöltés: (23)-(KOM)-Odalent

Gulandro: Átkozott fészkekben – Csendes móló (a X. Kalandorkrónikák kalandmodulja 6-7. szintű játékosok számára)

A Quiron-tenger partján egy elszakadt határváros történelme újabb fordulópontjához érkezett. Az északi kalóztestvériség erőpróbája egybe esik a nagy hatalmú vámpírvarázsló és a Család érdekeinek konfliktusával. A X. Kalandorkrónikák története egy újabb ármánnyal és harccal teli epizódot ad az Átkozott fészkekben kampányhoz. Letöltés: (24)-[KOM]-Csendes moló és rejtvény

A’frad és Amund: Átkozott fészkekben – Tűzön át az égbe fel(az V. Vándorkrónikák kalandmodulja 7-8. szintű játékosok számára)

A Nyugati Városállamok határán nagy a készülődés, amikor a Salamboo Kereskedelmi Szövetség és Új-Pyarron seregei összemérni készülnek erejüket. Régi sérelmek és sebek szakadnak fel, miközben a vámpírúr és csatlósai utolsó harcukra készülnek a Kalandozók ellen. Az ötödik nyári tábor kalandmodulja egy korszakot és rengeteg régi történetszálat zár le. Letöltés: 25-KOM-Tűzön át az égbe fel

Amund: Átkozott fészkekben – A Sötétség átka (a Kalandor Krónikák X-2. kalandmodulja 7-8. szintű játékosok számára)

A Vámpírhajsza lezárult, a hősök hazatérnek. Erion tárt karokkal fogadja a vélt vagy valós veteránokat, az erszényük tartalmának megfelelően. Azonban a kalandok igazi hősei sorsára egy utolsó, sötét átok vetül, ami talán lehetetlenné teszi, hogy a jogos jutalmukat elnyerjék és azt kiélvezhessék. Az Átkozott fészkekben kalandorai előtt még egy utolsó nekirugaszkodás áll a váratlan befejezés előtt. Letöltés: 26-KOM-A sötétség átka

Phinix: Veszélyes Elemek (a XI. Kalandorkrónikák szerepjátékos találkozó kalandmodulja, 6-8. szintű karakterek számára)

A következő kaland Ynev egy kevésbé népszerű, misztikumokkal vegyes vidékére kalauzol. Így igyekeztünk egy csipetnyi keleties hangulatot, ezoterikus ízt is csempészni, ebbe az egyébként klasszikusnak mondható alapötletbe, mint ahogy azt a helyszín meg is kívánja. Egy elemi erejű legenda közelít beteljesüléséhez Tiadlan földjén. Letöltés: 27 -KSZ- Veszélyes Elemek

Komattre: Kétes hozomány (a VI. Fanfár a Hősökért kalandmodulja 6-7. szintű kalandozók számára)

Haonwell érdemtelenül ritkán meglátogatott nagyvárosából indul ez a történet, ami az északi elfek kultúrájába nyújt szélesebb betekintést a szokásosnál. A VI. Fanfár a Hősökért Tábor kalandja részletes, színes és cselekménnyel teli. Letöltés: (28)-[KSZ]-Kétes hozomány

Ettore: Talpig vasban (a XII. Kalandorkrónikák kalandmodulja 7-8. szintű kalandozók számára)

A Dúlás mélyre nyúló gyökerei régi sérelmeket tépnek fel és egyáltalán nem biztos, hogy az utókor méltó az elődök nagy tetteihez. Syburr jövendőbeli hercege olyan próba előtt áll, amelyben meglehet a sokat tapasztalt, híres-hírhedt kalandozók segítsége is kevés lesz. Az utolsó Kalandorkrónikák versenymodulja egy korszakot zár le sokak életében. Letöltés: (29)-[KSZ]-Talpig vasban

Phinix: Veszélyes elemek – Keleti fény (a VI. Vándorkrónikák Tábor Versenymodulja 6-8. szintű karakterek számára)

A most következő kaland Ynev egy, ha népszerűtlennek nem ismondható, de perifériára szorult, és így a kidolgozatlanság ködébe burkolózó vidékére kalauzol. Ez a kaland, az előzményével egyetemben, többek között ezért is született, hogy megpróbálja némileg orvosolni ezt a méltánytalan figyelemhiányt, és lehetőleg lendületet adjon a felfedező és kísérletező kedvű kalandmesterek számára. Letöltés: (30)-[KSZ]-Keleti fény

Sixy: Fogolycsere (a Lombok Árnyán Tábor Versenymodulja 7-9. szintű karakterek számára)

Egy szerencsétlenebb lefolyású XIV. Zászlóháború alkalmával játszódik ez a különleges hangulatú, doraniak végső reménységéről szóló történet, amely az I. Lombok Árnyán tábor folyamán szerzett maradandó élményt a krónikások seregének. Kaland és mellékletei.

Ket: Lagúna (a VII. Fanfár a Hősökért kalandmodulja 6-8. szintű kalandozók számára)

A VII. Fanfár a hősökért tábor kalandja a Sinemos-tenger keleti határán játszódik, egy apró Szigetbirodalomban. Királyok, kalózok, élők és halottak birodalma ez, s a Keleti-óceán határán fekvő Lagúna számtalan titkot rejt… A kalandmodul lehetőséget kínál két csapat számára, hogy osztott világban, együtt játszhassanak, ugyanakkor hagyományos kalandként is mesélhető. (32)-[KSZ]-Lagúna

Amund: Úttalan út (a VII. Vándorkrónikák kalandmodulja 7-9. szintű játékosok számára)

Egy embernél bölcsebb faj tagjai az időn és téren keresztül nyúlnak át Kiválasztottakért, hogy megcselekedjék azt, amire nekik nincsen módjuk. Az időben egymástól elsodródott hősök a Hatodkor egy titokzatos szegletében kell megállják a helyüket. Az Átkozott Fészkekben kampány epilógusa lehetővé teszi, hogy a megszokott környezet helyett új kihívásokkal szembesüljenek a játékosok és végül hazatérjenek. Letöltés: (33)-[KSZ]-Úttalan út

Sixy: Fosztogatók (a II. Lombok Árnyán kalandmodulja 7-8. szintű kalandozók számára)

Az Árnyékvilág Zászlóháborúja tovább tombol és bár látszólag a frontvonal megállt, a háttérben folyó küzdelmek nem lankadtak korántsem. Doran egyre közelebb kerül a vágyott céljához, aminek hatalmáról és mibenlétéről még neki sincs teljesen fogalma, de elhivatottságával sikerült felhívnia magára a konkurens klánokat és hatalmakat. Hogy az igazság mélyére ássanak, a Kalandozóknak át kell vedleniük valami mássá: Fosztogatókká. Sixy kalandmodulja a tőle megszokott csavarral hozza ismerős helyzetbe a játékosokat és szembesíti eddig szinte ismeretlen nehézségekkel a mesélőket. Kaland és mellékletek.

Bodri: Szétszakadt birodalom (az I. Keleti Legendák kalandmodulja)

Ragaenszuke vidékén a toroni megszállás ellenében nemesi ellenállás szerveződik. A tanácstagok közül azonban nem mindenki érkezik meg időben. A hatalmuk elvesztésétől félő nemesek egy kis csapatot küldenek a távolmaradott vezetők előkerítésére. A megváltozott Enoszuke világába első alkalommal nyerhetnek bepillantást kalandozók a Keleti Legendák nyitótörténetében. Letöltés: (35)-[KL]-Szétszakadt birodalom

Ket és Komattre: Sötétlő hegyek (a II. Keleti Legendák és a VIII. Fanfár a Hősökért Tábor kalandmodulja 6-8. szintű kalandozók számára)

Sinemoszuke régiójának feltörekvőben lévő bányavárosában két ellenséges klán árnyékháborúja húzódik a nagyhatalmak versengése mögött. A Toroni Birodalom igyekszik elnyerni a Sinemosi Liga egyik legbusásabb hasznot hozó kereskedelmi partnerének együttműködését, miközben a Liga a háttérben meghúzódó alvilági szervezet nyomai után kutat. A vidéket azonban egy sokkal nagyobb veszedelem, egy ősi gonosz ébredése fenyegeti. Letöltés: (36)-[KL]-Sötétlő hegyek

Vii: Az ellenségem ellensége (a III. Keleti Legendák kalandmodulja)

Triyang városa felett szokatlan fellegek gyülekeznek még jóval az éves Harcművészetek Nagytornája előtt. A városba érkező kalandozók feladat nem egyszerűen egy antik kard előkerítése, de a szokatlanul vegyes közegben megtalálni a helyes utat. Varga Igor kalandja méltán lett az utóbbi évek legjobb kalandmodulja sokak szerint, akik mesélték vagy lejátszották a Keleti Legendák során. Letöltés: (37)-[KL]-Az ellenségem ellensége

Phinix és Bodri: A vihar kapujában (a IV. Keleti Legendák és a VIII. Vándorkrónikák tábor kalandmodulja)

A kaland egy hajdan volt dicső birodalomba, a tradíciók és a becsület honába, az éles elmék és még élesebb pengék földjére kalauzol el. Nem más ez, mint az immáron meggyötört és megannyi részre szakadt Enoszuke titkokkal teli világa. Eme kaland a Keleti Legendák Tábor törzsmodulja, és mint olyan az azonos nevet viselő kampány negyedik, egyben záró epizódja. Letöltés: (38)-[KL]-A vihar kapujában

(Jelmagyarázat: KER – Kaladmesterek Ezüst Rendje által írt modulok; EMT – Elveszett Mesék Társasága által írt modulok; KOM – Krónikák Online Magazin által írt modulok; KSZ – Krónikák Szervezői által írt modulok; KL – Keleti Legendák moduljai)

Egyéb kalandmodulok:

1, Gulandro: Áramszünet Budapesten (Shadowrun kalandmodul)

Budapest árnyvilága megbolydul amikor egy Ares laborból kísérleti egyedek rajzanak ki az éjszakába. A cégek és politikai csoportok egyaránt rá akarják tenni a kezüket a technológiára, ami a jövő záloga lehet a felébredt világ számára. A kalandmodul lemesélhető második és harmadik kiadás szerint is, tulajdonképpen a két eltérő hangulatú világkép között emel hidat az eredeti szándék szerint. Letöltés: Shadowrun – Áramszünet Budapesten

2, Sonko: A vérengzés kardja (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Ez a régebbi kaland az “interregnum” idejéből már többször szerepelt nálam életutak során epizódként és volt, hogy együléses játékokra is magammal vittem. Sonko műve egy klasszikus szerepjátékos igényeknek megfelelő írás, de a modernebb játékosok is megtalálhatják benn számításukat. Letöltés: Sonko – A vérengzés kardja

3, Gangler: A Maszkok ünnepe (M.A.G.U.S. kalandmodul)

A 14. Zászlóháború közeleg és a Szövetség minden erejével az elkerülhetetlen megakadályozásán munkálkodik. Vagy éppen, hogy időt nyerjenek észak népének. A kalandozók óvatlanul sodródnak bele a titkosszolgálatok küzdelmébe és tetteikkel akarva-akaratlanul is hatással lehetnek a háború menetére. Gangler klasszikus kalandja Amund novellájával eleveníti fel a hidegháborús hangulatot Yneven. Letöltés: Gangler – Maszkok ünnepe

4, Amund: Dreonnar végzete (M.A.G.U.S. kalandvázlat)

Új szelek járnak a Kalandozók Városában. Azt beszélik a hősök elfáradtak és a ’20-as évek Yneve más arcát mutatja a vállalkozó szelleműeknek is. Talán ezért sem véletlen, hogy a múltból egy régi ellenség neve ekkor dereng fel és a Korforduló közeledtével illik elvarrni a szálakat … A nyári táborban is nagy népszerűségnek örvendő kaland vázlatával szeretne Amund a cikksorozata lezárulása után a kalandmesterek segítségére lenni. Letöltés: Amund – Dreonnar végzete (vázlat)

5, Ailtas: Vissza (Codex kalandmodul)

Ajánlom figyelmetekbe a “Vissza” című modult, ami szerény véleményem és tudományom mai állása szerint a legjobb Codex modul amit valaha olvastam, de ide kell értenem azt is, hogy M* kalandok között sem akadni ilyenre. Mikor elolvastam igen nagy hatással volt rám, mind történet, mind kidolgozás mind terjedelem tekintetében. Az alig 10 oldalas művet szerintem érdemes mindenkinek elolvasnia, mégha nem is nagyon járatos a C* világában, mert vannak benne olyan modulírói húzások amik igen értékelendőek. Letöltés: Vissza(Codex)

6, A szabadság szelleme (M.A.G.U.S. kalandmodul)

A féldomíniumok területén puskaporos a hangulat, mint mindig. P.sz. 3713-ban Magória államában egy szellem sorozatgyilkos szedi áldozatait, akinek tevékenységét egy Della pap látmásaiban az egy éve levert forradalommal látja összefüggésben. Az I.Hősök Napja Verseny kalandmodulja a ’48-as szabadságharc előtt tiszteleg. Letöltés: A szabadság szelleme

7, A Trychass-ereklye (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Tarinba vezet ez a szokatlan történet, olyan mélyen a törpék földalatti birodalmába, ahová még sem felszínlakó, sem Kalandozó nem juthatott sohasem. Az elveszettnek hitt kalandmodult a Kalandmesterek Ezüst Rendje írta és mesélte az egykori Dungeons & Dreadnoughts tábor során. Különleges kaland abból a szempontból is, hogy előre generált karakterek közül választhattak a játékosok. Letöltés: Trychass ereklye

8, Dermesztő homály (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Egy valószerűtlen legenda nyomába eredő kis csapat keres védelmezőket és társakat, hogy együttesen vegyék fel a harcot a távoli Beriquel szigetének veszélyeivel szemben. Nem is sejtik, hogy a fagyott földdarabon a törpék népével egyidős gonosz vár érkezésükre. A II. Hősök Napja Találkozó versenymodulja elsők között kalauzol el minket a legendák ködébe vesző Bórog partjaira. Letöltés: Dermesztő homály

9, A nagymester (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Az idő kerekei lassan forognak Ynev kontinensének déli felén, azonban a felszín alatt árnyékháborúk végjátéka zajlik. A tisztogatás során azonban különös események sorozata egy szokatlan kihívás lehetőségére világít rá az arra érdemeseknek. Yllinor egy határmenti porfészkében olyan erők feszülnek egymásnak, amelyek szikrája új irányt adhat a délvidék történelmének. A VIII. Local Heroes Találkozó kalandmodulja új kor és ezzel új lehetőségek hajnalát jelöli meg. Letöltés: A nagymester és LH – A nagymester – NJK+

10, Ryltha legendája (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Edorl gyümölcstermő vidékét eleveníti meg ez a történet a játékosok számára, akik elmerülhetnek a szokatlan idillbe éppúgy, mint a misztikus legendákba és kinyomozhatják mi is igaz az emberöltőket átívelő mesékből. A szüreti vigasságok mellett ynevi rémmese bontakozhat ki vagy éppen egy karakterek számára életre szóló élmény. A III. Hősök napja kalandmodulját a főszervező Shalafi jegyzi. Letöltés: Ryltha Legendája- modul

11, Memento Mori (M.A.G.U.S. kalandmodul)

A Godorai-tenger déli partján álló város egy régi kalandozótárs utolsó állomása. A végtisztesség megadása azonban kisebb nehézségekbe ütközik, amikor a karakterek teljesíteni akarják az elhunyt utolsó kívánságát. A jubileumi X. Szárnyatlan Pegazus kalandmodulja kellemes felvetésekkel és meglepő fordulatokkal nyerte el a játékosok és mesélők rokonszenvét. Letöltés: MementoMori

12, Valheru: Végzetes vidék (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Minden kalandozó életében vagy olyan történet, amibe akaratán kívül került bele, egy olyan helyzet, amiből nem tudta magát kivágni a megszokott eszközeivel. Mégis az ilyen élmények edzik meg a kalandorok krónikáinak hőseit leginkább. Valheru kalandja a Keleti Legendák táborban mesélt modulok egyike, amit időt és energiát nem kímélve megírt, hogy mások is megtapasztalhassák ezt a fajta szerepjátékos élményt. Letöltés: Valheru-Végzetes vidék

13, Homokszem a gépezetben (M.A.G.U.S. kalandmodul)

Syburr vidékére kalauzol vissza ez a klasszikus szerkezetű, de sok tekintetben “csavaros” történet. Új ellenségek és egy érdekes új nézőpontja a pyarroni pantheonon belüli érdekellentéteknek avatja ezt a kalandot méltóvá, hogy megemlékezzünk róla sokáig és évek múlva is elővegyük otthoni játékalmakon is akár. A IV. Hősök Napja versenymodulja bizonyítja, hogy a szervezők és játékosok is kitartanak a regionális rendezvény mellett. Letöltés: Homokszem_a_gépezetben

Ynevi vándorlások avagy kalandmodulok gyűjteménye bejegyzéshez 24 hozzászólás

  1. cather hozzászólása:

    szép lista :) sok szép kaland melyet lejátszottam, és egy pár amit meséltem is. Remélem sok jó modul követi az elődöket :) Saját modulommal kapcsolatban: ha Amundék nem segítenek sosem sikerült volna játszhatóvá tenni, ezúton is szeretném megköszönni türelmüket és segítségüket!

  2. Gulandro hozzászólása:

    cather: hát igen, végignézve rajtuk elmondhatjuk, hogy ezek szinte közös történelmünk. :)

  3. cather hozzászólása:

    Így igaz :)

  4. Phinix hozzászólása:

    Nagyon szép gyűjtemény!
    Igazán nagy-nagy köszönet érte… ilyetén szépen-rendben nekem sincs meg… vagyishogy mostmár igen ;)

  5. Afrad hozzászólása:

    Mennyi csodálatos élmény és emlék…

  6. Amund hozzászólása:

    Ennek örömére tegnap végre sikerült elejétől a végéig lemesélem a Váratlan vendéget egy csapatnak. :)

  7. Viktor hozzászólása:

    Nincsenek esetleg generátor progijaitok?:P vagy csak módszeretek instant njk alkotásra, a nem jelentős, de ellenállást tanúsító njk-k értékeinek meghatározására?… esetleg :P:D

  8. Shalafi hozzászólása:

    itt egy könnyü modszer: Vedd a legjobb harcos értékeit és voilá :D Én állt ezt csinálom és müködik :D
    ha tul durvának találod akkor vedd a harcosok értékeit átlagold és adj hozzá egy kicsit :D

  9. Viktor hozzászólása:

    Huncut… de egyszerű s tuti hatékony… ha akarom még rá is foghatom h fair :P:D

  10. Catsmile hozzászólása:

    Remélem a “Lába kelt dézsma” is hamarosan előkerül… :) ott Beowulf a barbárom nagyot alakított.. kék, aranyhímzéses, Ranagolita köpenyben… :D

  11. Gulandro hozzászólása:

    Catsmile: több kalandot technikai okok miatt visszatartunk még. :) A kalandok íróinak (írásos) engedélye nem jött még meg, illetve szeretnének rajta még csiszolni rajtuk az eltelt évek tapasztalatai alapján. A Lába kelt dézsma játékosai is lassan már veteránnak minősülhetnek. :D

  12. Catsmile hozzászólása:

    Gulandro: azért remélem, hamarosan az is megérkezik… mármint az engedély, meg csiszolgatás is hamarosan meglesz… mert nagyon kíváncsi vagyok a “Lába kelt dézsma”-ra… :)

  13. Visszajelzés: Karakteralkotás a IX. KalandorKrónikákhoz | Krónikák.hu

  14. Shiffer hozzászólása:

    Hihetetlen volt végignézni mennyi nagyszabású remekmű sorakozik már itt. Már csak attól teljesen lázba jöttem, hogy elolvasgattam a címüket és akkor még ott van a tartalom. ^^ (Én meg eddig csak a VI. Kalandorkrónikák kalandmoduljától kezdve játszottam szóval most jön a 4. alkalom :D)
    Így már még jobban várom a mostani versenyt. :D

  15. Fulgore hozzászólása:

    Sziasztok!

    A két elmaradt modul (10 és 19) mikor kerül feltöltésre, hogy kicsiny országunk ötlet hiányos, ámde modulra éhes mesélői a lelkes kis csapatuknak lemesélje? Egyébként gratulálok a modulíróknak, remek ötleteket merítettem a modulokból. Ezúton szeretném megköszönni a munkájukat.

    Sautia Fulgore

  16. Visszajelzés: LVI(56). Krónikák Hírlevél – emlékek ezüstje | Krónikák.hu

  17. Visszajelzés: Karakteralkotás az V. Fanfár a Hősökért Táborhoz (+plakát) | Krónikák.hu

  18. Visszajelzés: 5. Fanfár a Hősökért Tábor: Karakteralkotás | Székesfehérvár | Timba Bizarr Bazárja

  19. Visszajelzés: Karakteralkotás és bevezető videó a X. Kalandorkrónikákhoz | Krónikák.hu

  20. Visszajelzés: Kalandorkrónikák 10: Karakteralkotás | Székesfehérvár | Timba Bizarr Bazárja

  21. Visszajelzés: Az V. Vándorkrónikák Szerepjátékos Találkozó és Tábor M.A.G.U.S. Karakteralkotása | Krónikák.hu

  22. Amund hozzászólása:

    Fulgore: lassan őrölnek a malmok … de őrölnek. Az előbbi kaland már elérhető és az utóbbi is az lesz a jövő hét folyamán.

  23. Visszajelzés: Karakteralkotás a Kalandor Krónikákra | Krónikák.hu

  24. Visszajelzés: Beszámoló a II. Hősök Napja Találkozóról | Krónikák.hu

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!